• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Update 1.35

DeletedUser

Pfft.. tsskk.. hmmpff... muntjes weg, kistjes terug :(
Als ze dan toch zo graag geld willen verdienen, houd dan die shop, maar alleen voor nuggets, maar wel kistjes terug!:mad:
 

DeletedUser

Op tw-db staat wel dat ze veilbaar zijn, hoor. ;)

Maar daarnaast zullen ze het wapen niet snel weggeven denk ik, aangezien je 'm toch (denk ik?) maar één keer kan krijgen.

Idd op tw-db staat dat ze niet veilbaar zijn. ;)
 

DeletedUser

Diego denkt: daar gaat mijn geld :p

Die dacht er even een aantal te kunnen maken en verkopen voor veel he diego :laugh:
 

DeletedUser11612

Laat ons hopen van wel...Wat heb je er dan aan om ff 200u bezig te zijn en dan gewoon zo'n hete chilly 1x te kunnen gebruiken en de rest te laten roesten in je rugzak....
 

DeletedUser

hahahahaha fail :D daar gaan al je plannen en dromen van geld :D:D

The fail is stronger on you, young padawan. De wapens zijn wel veilbaar. En waarom zou je dit niet meerdere keren kunnen craften? En niet meerdere keren kunnen indienen? Net zoals de andere crafting questen?
 

DeletedUser11612

The fail is stronger on you, young padawan. De wapens zijn wel veilbaar. En waarom zou je dit niet meerdere keren kunnen craften? En niet meerdere keren kunnen indienen? Net zoals de andere crafting questen?

*uit de lucht gevallen* Welke andere craftquesten ? :p
 

DeletedUser

Misschien lichtelijk off-topic, maar hoe ziet die munt er eigenlijk uit??
Heb al een paar keer ingezoomd, maar kan niet goed zien wat het is... Het lijkt op een soort papiertje of zo :D
 
Het is volgens mij inderdaad een papiertje. Toen het voor het eerst op de beta was heette het nog "Anleihen", wat obligaties zijn. Ik denk dat dat nog steeds het geval is.
 
Bovenaan