• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussie] Update 1.35

DeletedUser

Typisch dat ze dat niet willen zeggen...

Hebben ze ooit gezegd hoe je kistjes krijgt? Nop. En dit is precies hetzelfde mechanisme (als we de devs mogen geloven). Lijkt me ook niet dat je dat soort mechanismes gaat verklappen. Dan krijg je dat spelers, als bijvoorbeeld een munt te krijgen is voor 3 beurten op de vlag, altijd maar voor die vlagrun gaan, terwijl de rest van het team beter af is met de verdediging afknallen. :)
 

DeletedUser11612

Heerlijk gewoon die nieuwe update, net op poolse net geen 18k schade, 25 muntjes gekregen :p
 

DeletedUser

Top dat het aantal munten omhoog is gegaan. Dit was in vergelijking tot het oude systeem nogal dramatisch.

Mvg,
Zeno
 

DeletedUser8307

Bedankt simmies, daar heb je wel een punt natuurlijk. Ik begrijp het wel dan dat ze het niet vrijgeven.

Nu vind ik de verhouding tussen kistjes en munten vrij goed.
 

DeletedUser

Nu is het al een tijdje deze update. Moet zeggen helaas waren diverse bevindingen van me juist. FG's zijn op arizona bijna waardeloos (iedereen bouwt liever aan de kerk.) En geef ze geen ongelijk. Duels zijn voor de stad zowat nutteloos. De punten die je ervoor krijgt slaan in het niets wta je als bouwer per uur aan je stadspunten kan toevoegen. Dus hoe kom je tegenwoordig aan de top? FULL bouwer team. geef het een maand of 2 en je stad staat dik bovenaan. Jammer dat zo alles in het spel verstoort word. Want hoe leuk het ook is dat je iedere keer zoveel punten kan bijschrijven moet je het wel in balans houden. Forten worden overbodig, want als je 1u uitbouwt aan je kerk heb je meer punten dan dat je een fg doet.

(sorry onderstaande kan ik even niet laten)
Btw wanneer komt er een gigantisch kerkhof in een fort wat je kan uitbouwen? Dat je dan 2x de constructiepunten krijgt wat je nu in een stad krijgt? misschien ook leuk om het toch voor een fort interessanter te maken ;) misschien een idee om in forten iets oneindig te maken? krijgen forten ook meer nut en kunnen bouwers gewoon doorgaan. Heb je ook grondstoffen nodig. lijkt me beter idee. maarja wie ben ik om een spel te redden van ondergang? ;)

Dus kortom:
- Duellanten zijn overbodig (alleen leuk om 2 duels per dag voor die muntjes)
- fg's leuk, maar overbodige luxe je bouwt jezelf naar de top


Zal ook nog wat pluspunten noemen:
+ De markt zeker een verbetering
+ Toch wel de muntjes, nu heeft iedereen wel evenveel kans. alleen nuggets/munten moet meer verschil zijn dan 1/1
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Nu is het al een tijdje deze update. Moet zeggen helaas waren diverse bevindingen van me juist. FG's zijn op arizona bijna waardeloos (iedereen bouwt liever aan de kerk.) En geef ze geen ongelijk. Duels zijn voor de stad zowat nutteloos. De punten die je ervoor krijgt slaan in het niets wta je als bouwer per uur aan je stadspunten kan toevoegen. Dus hoe kom je tegenwoordig aan de top? FULL bouwer team. geef het een maand of 2 en je stad staat dik bovenaan. Jammer dat zo alles in het spel verstoort word. Want hoe leuk het ook is dat je iedere keer zoveel punten kan bijschrijven moet je het wel in balans houden. Forten worden overbodig, want als je 1u uitbouwt aan je kerk heb je meer punten dan dat je een fg doet.

(sorry onderstaande kan ik even niet laten)
Btw wanneer komt er een gigantisch kerkhof in een fort wat je kan uitbouwen? Dat je dan 2x de constructiepunten krijgt wat je nu in een stad krijgt? misschien ook leuk om het toch voor een fort interessanter te maken ;) misschien een idee om in forten iets oneindig te maken? krijgen forten ook meer nut en kunnen bouwers gewoon doorgaan. Heb je ook grondstoffen nodig. lijkt me beter idee. maarja wie ben ik om een spel te redden van ondergang? ;)

Dus kortom:
- Duellanten zijn overbodig (alleen leuk om 2 duels per dag voor die muntjes)
- fg's leuk, maar overbodige luxe je bouwt jezelf naar de top


Zal ook nog wat pluspunten noemen:
+ De markt zeker een verbetering
+ Toch wel de muntjes, nu heeft iedereen wel evenveel kans. alleen nuggets/munten moet meer verschil zijn dan 1/1

met fg'en krijg je toch ook upm's ? ik heb er zo al 150 verzameld ofzoiets met fg'en. En op een gegeven moment stagneert de bouw van een kerk ook hoor.. En komt iedereen op een gelijke hoogte en zijn de fg'en weer belangrijk ;)
 

DeletedUser

Ik typ even op m'n iPhone..

Maar stagneren juist niet. Ik breng bijv 200 constructie punten in. En krijg je ook 200 standpunten bij. Ongeacht of de kerk een lvl stijgt of niet. Dus echt stagneren zal het nooit. Want als je blijft bouwen met je stad blijf je nr 1

Duels leveren nog het minste op. En fg's heb je gelijk met de munten. Maar verdien je ook als bouwer ongeacht dat je wint of niet He. Daarom zijn er veel al geen puur fg of duellant meer. Maar meer bouwer. Ze wilden bouwers wat uitdaging geven. Jammer dat de andere klassen en ook duels aan de kant zijn gegooid.

Btw muntjes zit ik bijna op 200.
 
Het stagneert juist wel. Op een gegeven moment wordt de moeilijkheid zo hoog dat je minder dan 15 punten per 2u inbrengt. Lijkt me niet dat er dan nog actief gebouwd gaat worden, sowieso is het effect dan minimaal.
 

DeletedUser

leones moet zeggen kan wel zo zijn. maar als je al meer dan 3x de 48000 hebt aan stadsconstructiepunten en gaat nog ruim 600 per uur omhoog als full bouwers. wanneer komt die weerstand dan? Klopt mn redenering toch want als je full bouwersdorp hebt win je gewoon met fortpunten erbij. een groot fort is MAAR 19500 (volledig uitgebouwd). Dus wat heeft een fort dan voor nut? als je 48000 x3 zo kan halen? zijn toch veel forten om te veroveren nietwaar?

Dus duellant is geheel overbodig aan het worden en fg'er heb je nog (wat) aan.

Even voorbeeld van een stad uit arizona:

60300 duelspunten

Duels totaal 26770
Duels gewonnen 19416
Duels verloren 7354
Differentie 12062
Flauwgevallen tegenstanders 3924
Flauwgevallen leden 1358

Nou zeg mij dan wat heb je voor nut als duellant dan voor jou stad?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het stagneert bij een kerklevel tussen de 120 en 130. Als iedereen eenmaal zulke levels heeft, gaat het fortbezit wel uitmaken, want dan is een fort meer waard dan 1 kerklevel.
 

DeletedUser

Daarmee zeg je dus dat tot het einde van de west de forten veel minder belangrijk worden.

(aangezien the-west waarschijnlijk stopt binnen een jaar.(als het op deze manier doorgaat.))
 

DeletedUser

klopt. en dat van een full bouwer als cccvvv. thnx. btw bouwen kan je wel ;)

maar moet je nagaan lvl 120. riverton is ari is nu bij?

lvl 42 kerk (opgezocht) en heeft : 143563 constructiepunten. dus reken maar uit. kom je dik op 1 als je een stad vol bouwers hebt. ook al heeft iemand anders bijna alle forten. dus mooi begin van een top eind. we bouwen een.. wereldwonder :p (ja sorry travian)

en aangezien duelspunten 0,0 opleveren is het dus bouwers tijd geworden
 

DeletedUser1448

op de beta is er een stad met 586655 stadspunten :p dat is kerklevel 103
 

DeletedUser

wat voor nut heeft een fort dan? wie als normale speler kan het ooit bijbenen met stadsuitbouw alleen al?
 
Als ze ons bouwers nog meer bezig willen houden moeten forten dan ook maar iets krijgen zoals de kerk dan worden ze tegelijk ook weer belangrijker.
 

DeletedUser1448

forten zijn er om de pacific munten. Zonder fg's verdien je amper munten dus ze blijven belangrijk
 
wat voor nut heeft een fort dan? wie als normale speler kan het ooit bijbenen met stadsuitbouw alleen al?

Op lange termijn zal alles gelijkwaardig zijn, als de 1 een kerk heeft van 105 en de ander 1 van 90, zullen de forten een verschil kunnen maken;) aangezien de kerk tussen 120-130 haast niet meer uit te bouwen is, is er over een half jaar geen verschil meer in steden zo'n beetje.
 

DeletedUser

Nou zeg mij dan wat heb je voor nut als duellant dan voor jou stad?
Je moet niet vergeten dat duellanten verschrikkelijke egoïsten zijn hè? :D Duels geven nog steeds veel geld en ep op;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Door deze update word ik op sommige werelden 24/7 aangevallen:(
Jammer dat de maximale aantal munten die je kan verdienen met ene fortgevecht, dat je daar net geen houten kist van kan kopen:(
 
Bovenaan