• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De T-W Belangenraad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

lol wat een reactie svcinc :p
@simmies:

1) wist ik niet :)

2) dankje ;) , is eigenlijk nutteloos als een spel een support heeft

3) voor een kleine vraag kan ik wel bij een mod terecht hoor
heb al een par keer kleine dingetjes per tele aan mods gevraagd ;)

4) de spelers zijn de macht van een spel , als de spelers ontevreden zijn , gaan ze stoppen ,ook de mensen met premium , dus inno minder geld , dus gaan ze hun best beter doen ;)



Kan je dan bv. niet zorgen dat in twijfelgevallen de speler in kwestie bijgestaan wordt door mod? Ik bedoel één mod die vindt dat de speler gelijk heeft? Zoals zeg maar een advocaat ofzo?
Ik heb al geweten dat spelers -in mijn ogen- ten onrechte zijn geband, en dan heb ik het niet per se over The West, en dan was er geen beginnen aan om te protesteren.

onterechte bans in andere spelen kunnen voor andere redenen gegeven zijn , bv. het opkomen voor de spelers , den bedrijf zwartmaken , slechte reacties op mods , corrupte spelletjes bestaan ook hoor :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12409

onterechte bans in andere spelen kunnen voor andere redenen gegeven zijn , bv. het opkomen voor de spelers , den bedrijf zwartmaken , slechte reacties op mods , corrupte spelletjes bestaan ook hoor :p

Ok, dan vertrouw ik onze mods toch wel. :p
 

DeletedUser12132

Zozo iedereen kan zich zomaar inschrijven in de raad... Lekker goeie manier van werken, zeker aangezien je al niet weet of iemand in eer en geweten gaat handelen mbt binnen komende zaken. Beter gezegd als Jantje, Pietje en Joske erin zitten en hun vriendje Charel krijgt een ban dan is die altijd fout in hun ogen...
.

Nee er komt een sollicitatie ronde via pm.
 

DeletedUser8003

ik weet al waarover ik wil klagen :rolleyes:
het duurt veel te lang dat "grapje" :mad:
 

DeletedUser3874

eh ...
dat noem ik vriendjespolitiek :)

DingDingDing, Azerder slaat de nagel op de kop. Wie gaat die sollicitaties controleren op eerlijkheid? Iemand die zelf al vooringenomen is waarschijnlijk :p

Je hebt trouwens een bon gehad Azerder "Goed voor de gratis vernietiging van een dubbelpost" :p
 

DeletedUser

En daar uit worden de beste gekozen:rolleyes:.

nou , kijk
wat door de spelers wordt gekozen is meer kans op vriendjespolitiek dan wanneer een admin dat doet omdat die weinig weet over de verloop van vriendjes in het spel :)
dus ja ...
 

DeletedUser

En wanneer komt er een CAO voor spelers? :D
Dan wil ik trouwens wel 5% meer loon, belastingen omlaag én aansluiten bij de FNV :laugh:

Ik ben wel voor een orgaan dat de belangen behartigt van spelers, maar ik denk dat de community van The West daar te klein voor is. ;)
 

DeletedUser12132

De eerste overtreding is al gekomen. Ik zie dat Girafi of een andere mod aan mij handtekening heb gefrutseld. Als ik geen duidelijke reden krijg stap ik over naar Marco.
 

DeletedUser8307

Die reactie van svcinc is gewoon perfect verwoord. Dit is gewoon een belachelijk idee.

Hierbij heb je dan ook m'n mening.
 

DeletedUser

De eerste overtreding is al gekomen. Ik zie dat Girafi aan mij handtekening heb gefrutseld. Als ik geen duidelijke reden krijg stap ik over naar Marco.

xD
Dat noemen ze humor x)
Reden: droge bui neem ik aan? :p

Als je voor dit soort dingen dit op wil richten kun je beter meteen inpakken, daarvoor hoef je niet bij Marco aan te kloppen.
Stoute Giraf! xD
 

DeletedUser12132

DingDingDing, Azerder slaat de nagel op de kop. Wie gaat die sollicitaties controleren op eerlijkheid? Iemand die zelf al vooringenomen is waarschijnlijk :p

Je hebt trouwens een bon gehad Azerder "Goed voor de gratis vernietiging van een dubbelpost" :p

nou , kijk
wat door de spelers wordt gekozen is meer kans op vriendjespolitiek dan wanneer een admin dat doet omdat die weinig weet over de verloop van vriendjes in het spel :)
dus ja ...

Dan maak ik wel een enquete :cool:.

En wanneer komt er een CAO voor spelers? :D
Dan wil ik trouwens wel 5% meer loon, belastingen omlaag én aansluiten bij de FNV :laugh:

Ik ben wel voor een orgaan dat de belangen behartigt van spelers, maar ik denk dat de community van The West daar te klein voor is. ;)

HAHAHA maar niet heus :mad:.
 

DeletedUser

DingDingDing, Azerder slaat de nagel op de kop. Wie gaat die sollicitaties controleren op eerlijkheid? Iemand die zelf al vooringenomen is waarschijnlijk :p

Je hebt trouwens een bon gehad Azerder "Goed voor de gratis vernietiging van een dubbelpost" :p

neen svcinc
mijn ervaringen komen van aan andere spel , waar alles draaide rond 'wie meest geld uitgaf was baas'
toen was het een echte oorlog ! tussen de ex-mods die voor de spelers opkwamen en de nieuwe mods die allemaal 'geld doneerden' aan het spel ;)

ik wou een klein reactie van een andere reactie geven maar ik drukte te snel op 'antwoorden' knop :--P
 

Deleted User - 486404

Ik denk persoonlijk dat dit niet het juiste medium is om bans aan te vechten tegen de moderators. De spelers die geband worden, gaan altijd vinden dat ze onterecht geband zijn zoals hierboven al gezegd is. Die gaat dat dan zo uitleggen aan de andere spelers dat de moderator al in het nadeel is. Je gaat van zijn versie al vinden dat de moderator ongelijk heeft. Dan ga je naar de moderator om zijn kant van het verhaal te horen. Maar bij bans geldt een privacy regel die zegt dat moderators enkel bans mogen bespreken met de speler. Dus de moderators mogen en kunnen geen bans bespreken met derden (zelfs niet met toestemming van de speler op welke manier dan ook).
Vergeet niet dat moderators ook regels hebben...
De moderator gaat dan altijd moeten antwoorden met: 'Bans worden enkel besproken met de betreffende speler en de betreffende moderator'.
Dan is het hek van de dam en krijgt de moderator de hele community op zijn dak.

Nu als het voor andere zaken dan bans is, dan ben ik er wel voor te vinden. Het kan zijn dat sommige spelers niet goed weten hoe ze moderators moeten bereiken of waar ze terecht kunnen met bepaalde opmerkingen. Ondanks dat de support dan logisch lijkt, kan het zijn dat ze er eerst met iemand anders over willen spreken.

Ik blijf er wel voor waarschuwen dat ik dit geen goed idee vindt als dit gebruikt gaat worden om bans te bespreken of om constant kritiek te uiten op een moderator. En ook in verband met de sollicitatieprocedure vind ik het gevaarlijk dat zomaar iedereen erin kan komen. Als er een paar spelers in komen die woedend zijn op de moderators, dan ga je een heen en weer gegooi krijgen van verwijten. Verder ben je als speler niet op de hoogte van interne afspraken die we gemaakt hebben als teamlid en kan je dus ook niet objectief een oordeel vellen.

Over het algemeen vind ik dit niet zo'n goed idee ...
 

DeletedUser8307

De eerste overtreding is al gekomen. Ik zie dat Girafi of een andere mod aan mij handtekening heb gefrutseld. Als ik geen duidelijke reden krijg stap ik over naar Marco.

Ik wens je veel succes. Marco zal Girafi wss direct buiten gooien, zoiets kan uiteraard niet. :no:
 

DeletedUser

De eerste overtreding is al gekomen. Ik zie dat Girafi of een andere mod aan mij handtekening heb gefrutseld. Als ik geen duidelijke reden krijg stap ik over naar Marco.

nou he is ook niet echt mooi hoor ;)
als je em nie meer wou zien kan je em ook verwijderen en niet doorstrepen
 

DeletedUser1668

Wat natuurlijk ook kan is het volgende:

Dit gaat dan niet zo zeer over het in beroep gaan tegen maatregelen.
Volgens mij is het goed als er een groep mensen zou komen die een keer in de week/maand even met alle moderators om tafel gaat zitten (figuurlijk dan ;)). Hiermee kunnen ze dan gewoon rustig als volwassen mensen kijken wat er op het moment goed gaat, en wat kan verbeteren.
Dit lijkt mij nuttig, omdat ik van een groep op het forum toch wel merk dat er enige irritaties ontstaan, en ik denk dat dat op deze manier sterk af zal nemen. Deze groep mensen is dan niet zo zeer een belangraad, maar meer een spreekbuis van de spelers/forumgebruikers.
Ik denk dat het op deze manier voor allebei de kanten makkelijker wordt, en waarschijnlijk ook leuker.

Hoe deze groep aangewezen zou moeten worden, daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Het ligt natuurlijk voor de hand om het per verkiezingen te laten doen, maar ik denk dat dat enigszins gevoelig is voor vriendjespolitiek. Als je dit echter per sollicitatie doet, krijg weer geen echte vertegenwoordiging van de spelers.

nouja, zeg maar wat jullie ervan vinden.
 

DeletedUser12409

Wat natuurlijk ook kan is het volgende:

Dit gaat dan niet zo zeer over het in beroep gaan tegen maatregelen.
Volgens mij is het goed als er een groep mensen zou komen die een keer in de week/maand even met alle moderators om tafel gaat zitten (figuurlijk dan ;)). Hiermee kunnen ze dan gewoon rustig als volwassen mensen kijken wat er op het moment goed gaat, en wat kan verbeteren.
Dit lijkt mij nuttig, omdat ik van een groep op het forum toch wel merk dat er enige irritaties ontstaan, en ik denk dat dat op deze manier sterk af zal nemen. Deze groep mensen is dan niet zo zeer een belangraad, maar meer een spreekbuis van de spelers/forumgebruikers.
Ik denk dat het op deze manier voor allebei de kanten makkelijker wordt, en waarschijnlijk ook leuker.

Hoe deze groep aangewezen zou moeten worden, daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Het ligt natuurlijk voor de hand om het per verkiezingen te laten doen, maar ik denk dat dat enigszins gevoelig is voor vriendjespolitiek. Als je dit echter per sollicitatie doet, krijg weer geen echte vertegenwoordiging van de spelers.

nouja, zeg maar wat jullie ervan vinden.

Dus een vakbond? Nee, dank je. :)
Was het oorspronkelijk niet de bedoeling van de mods om een soort vakbond te vormen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan