• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De rooftocht (begraven)

DeletedUser

En hoe zit dat dan met de quest 'Nathan zijn verontschuldiging'? Daar kan je als beloning kiezen tussen bruine kleren, zwarte kleren en een vraagteken. Maar daar is toch ook van bekend dat het een
linnen hemd
is.

staat gewoon op tw stats... dus dat is niet hetzelfde

met de rooftocht staat er een vraagteken op tw stats


en die kuierstok dat je met de rooftocht krijgt, kun je die op een andere manier krijgen?
 

DeletedUser

OK Roger that.
Dan ben ik van de huidige stand van zaken op de hoogte. Als iemand het weet, dit leest en mij wil PMen wat het is, gaarne. Want ik vind het niet erg als ik zoiets van tevoren weet.
 

DeletedUser

Om de verwarring tegen te gaan:


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kroenuh
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door svcinc
Het is toch zo moeilijk niet... Kom je met iets van de Beta of andere servers dan is het spoilen (nieuwe update of geheime opdracht).

Als je zegt wat het vraagteken is bij de quest ben je niet meer aan het spoilen vermits iedereen het weet, echter als je dan in één adem ook gelijk gaat zeggen dat je nuggets gaat kunnen ruilen (wat toen nog niet bekend was) dan ben je wel aan het spoilen maar dan wel over de nuggets en niet over het vraagteken...

Alles moet je licht in perspectief plaatsen, alleen hebben sommige spelers daar heel heel heel heel veel moeite mee...

Idd, hier deel ik dezelfde mening.

Spoilen is simpelweg nieuwe features verklappen die nog niet op onze spelversie aangekondigd zijn.

Verklappen wat het vraagteken van (weet niet uit mijn hoofd welke) quest is, is geen spoilen. Dit draait al op onze spelversie, dus is niet nieuw.. maar mogelijk nog niet ontdekt.
Dat het niet leuk is om dit op het forum te gaan omschrijven, is een ander verhaal.

Vanmiddag navraag gedaan, dit was het antwoord.


dus als ik het goed lees mag dit gewoon nooit bekent worden aangezien er gezegd wordt "vermits iedereen het weet".
dit betekent dat eerst iedereen dit moet weten voordat het bekent mag worden.
aangezien er spelers zijn die besluit 2 hebben genomen of een (bekend)item hebben genomen kan dit dus nooit het geval zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het gaat er gewoon om dat het mag, inmiddels weet inderdaad iedereen het ;)

Als je eventjes naar onderen leest staat er ook dit:
Verklappen wat het vraagteken van (weet niet uit mijn hoofd welke) quest is, is geen spoilen. Dit draait al op onze spelversie, dus is niet nieuw.. maar mogelijk nog niet ontdekt.
Dat het niet leuk is om dit op het forum te gaan omschrijven, is een ander verhaal.


Het is het leukst als je gewoon niks zegt, maar sommige mensen kunnen hun mond niet houden.
 

DeletedUser

geen nieuwe opdracht

Ik heb al enige tijd (een maand of 3 denk ik) de brief liggen. Nu heb ik eindelijk gisteren het premiejagen gedaan maar krijg geen nieuwe opdrachten. (het duel dus), ook kan ik het premiejagen niet meer bij mijn afgesloten opdrachten vinden.

iemand een idee?
 

DeletedUser

Daar moet het dindsdag of woensdag voor zijn en je moet op een bepaalde plek zijn...
 

DeletedUser

Ja in de brief staat de komende 5 dinsdagen maar die zijn dus helaas allang voorbij :( Maar wie weet, ga wel even tot dinsdag wachten. Krijg wel in Dickson forrest opeens de opdracht 9 uur verkennen, maar alle opdrachten tussen premiejagen en dit heb ik dus nog niet. We wachten dinsdag gewoon af
 

DeletedUser

Ja het moet dinsdag of woensdag zijn en dan zie je de opdrachten verschijnen bij dickinsons forrest volgens mij. Ik moest telkens weer terug naar dat bos en het moest telkens weer een bepaalde dag zijn.

Als je de zoekfunctie gebruikt dan zijn er meer topics over te vinden waar het precieze antwoord in staat. Daar heb ik het ook vandaan gehaald toen.
 
Ik ben nu level 67 maar toch krijg ik deze opdrachtenreeks maar niet. Is er soms een voorwaarde die ik niet terug vind op The West Stats?
 
Bedankt, zal ik in het vervolg zeker proberen.
Er zijn wel wat problemen op het moment met The West Stats, de ene keer laad hij wel en de ander keer niet. mss heb ik het zo gemist.
 

DeletedUser

Bedankt, zal ik in het vervolg zeker proberen.
Er zijn wel wat problemen op het moment met The West Stats, de ene keer laad hij wel en de ander keer niet. mss heb ik het zo gemist.

Neen, je moet 't op de fora zoeken, het staat niet op weststats. :)
 

DeletedUser

oke effe een ander vraagje op the weststats staat dat je twee keuzes heb om welke opdracht dat je zou aannemen , echter heb ik er maar 1 hoe komt dit ???
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Kan komen omdat je niet aan de voorwaarde van die andere opdracht voldoet, bijv. tijd.
Welke opdracht heb je het over?
 

DeletedUser

over de rooftocht ;) , je kan 2 besluiten hebben oftewel "tevoorschijn komen "oftewel " verwittigen"
 

DeletedUser

oke effe een ander vraagje op the weststats staat dat je twee keuzes heb om welke opdracht dat je zou aannemen , echter heb ik er maar 1 hoe komt dit ???

Heb ik ooit ook gehad.Het kan omdat je nummer 1 al aangenome heb,dan gewoon 1 afbreken dan zie je vanzelf weer 2;)
 

DeletedUser

shit heb natuurlijk de verkeerde keuze gemaakt en afgesloten neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :(:(:(
 
Bovenaan