• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De rooftocht (begraven)

DeletedUser

weet er nu al iemand wat het vraagteken is? En liefst niet te duister.

En is dezelfde opdracht de enige moment waarop je de kuierstok kan verkrijgen of niet?
 
Volgens mij weet niemand wat het vraagteken is, en degenen die het weten vertellen het niet ;) Ik ga het iig kiezen wanneer ik het kan.

En de kuierstok kan je ook vinden bij arbeiden.
 

DeletedUser

Volgens mij weet niemand wat het vraagteken is, en degenen die het weten vertellen het niet ;) Ik ga het iig kiezen wanneer ik het kan.

En de kuierstok kan je ook vinden bij arbeiden.

Maar wil je het dan ook vertellen :D Of niet :(
 

DeletedUser

Maar wil je het dan ook vertellen :D Of niet :(

Dat zou een spoiler vrijgeven zijn en dat mag niet :)
Dus je zal het zelf moeten uitzoeken.
Tenzij het later toch geen spoiler meer is.
Geduld is hetgeen jij zal moeten hebben :D
 

DeletedUser

Het is rottig moet je weten. Nuja, ik zal het wel zien. Ik ben tenslotte avonturier.
 

DeletedUser

Ik hoop maar dat dit topic nog een beetje actief is want ik zit met een groot probleem.

Ik ben bezig met de lvl 67 quest en heb de brief gekregen naar de woestijn gegaan alles goed verlopen en dan heb je de 2 opties de opdracht aanvaarden van de barman of in de woestijn. Ik heb die van de barman aanvaard 30xp gekregen maar nu zijn de opdrachten op?????? ik heb geen nieuwe opdracht gekregen kan iemand me vertellen hoe dit zit?

Zo verheugd op eindelijk weer een goal in het spel en dan is het zo in eens afgelopen.
 

DeletedUser

Even de tekst lezen:

Sheriff John Fitzburn: Goed dat je dit hebt gemeld. We weten helaas weinig van deze Scott. Dickson Forest? Dat ligt ergens in het midden van deze streek. Ga daar eens kijken of je sporen vindt.

Hint: De opdracht gaat verder in de Dickson Forest. Het bos is met een wit bolletje op de kaart gemarkeerd.

Kortom: wandelschoenen aan en op naar Dickson Forest :D
 

DeletedUser

bedankt

ik kon die tekst ook niet meer terug vinden maar ben op weg naar de forest nu :D
 
De Rooftocht

Ik zit al 10 dagen op level 67 en heb alle openstaande opdrachten afgerond.
Toch heb ik de eerste opdracht van De Rooftocht (6 uur lijken bestelen) nog steeds niet gekregen.
Wat moet ik doen om De Rooftocht te starten???
Groeten, ggbird
 

DeletedUser

Het moet vrijdag zijn als je de opdracht wilt zien en kunnen aannemen.
 

DeletedUser

vraagteken

wat het vraagteken is weet ik inmiddels.

*** De modjes zien mij, hier spoilt men niet ***
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dit kom je normaal niet te weten via het forum.
Dit heet dan weer spoilen en dat mag niet ;)
 

DeletedUser

Damn, ik heb ooit ergens gelezen wat er onder het vraagteken zat. :D Toen heb ik besloten om de kuierstok te nemen, maar dat was alleen maar omdat ik het gaaf vond dat je op een 'product' +2 charisme kon krijgen en het onderdeel was van een set. Ik wist toen nog niet dat je de kuierstok ook 'gewoon' kon vinden en dat verandert veel, aangezien ik destijds wel twijfelde over mijn keuze.

Whaargh... wat was het ook alweer?!?! :p
 

DeletedUser

Ik ben het ook ondertussen geweten te komen.
Ik zal als ik kan ook gewoon voor het vraagteken gaan, want danseressenjurk kan ik niet dragen en kuierstok heb ik al gevonden ;)
 

DeletedUser1053

Als ik zo ver ben ga ik ook voor het vraagteken, ookal heb ik de kuierstok op de betreffende wereld nog niet. Als je deze opdracht kunt voltooien, kun je ook 2 arbeiden met een hoog geluks percentage (postkoets overvallen en treinen beroven) dus een redelijke kans om de kuierstok alsnog te vinden. :)
 

DeletedUser

Het is al een tijdje geleden, maar toch nog eens bovenhalen ;)

Dit stond bij update 1.21:
De level 67 quest is vergemakkelijkt

Wat is er juist makkelijker geworden?
 

DeletedUser

maar is de eerste opdracht op level 67
sowieso lijken bestelen?
want dat is 1 van de opdrachten die ik niet snel ga kunnen doen...
of kan je ook een 2de mogelijkheid kiezen?
want het is mij niet zo duidelijk!
 
Bovenaan