• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

De rooftocht (begraven)

DeletedUser

Je moet eerst lijken bestelen doen alvorens je een keuze moet maken tussen optie 1 en optie 2.

Als je nog die werkzaamheid nog niet kan vrees ik dat je gaat moeten wachten tot je het wel kunt.
 

DeletedUser

dat kan best land duren want ik zet alles op charisma; schieten en vallen op zetten;
en dat gaat heel goed zelf :)
jammer van die opdracht:(
lijken bestelen is iets van de weinige dingen die ik niet snel zal kunn!
 

DeletedUser1053

dat kan best land duren want ik zet alles op charisma; schieten en vallen op zetten;
en dat gaat heel goed zelf :)
jammer van die opdracht:(
lijken bestelen is iets van de weinige dingen die ik niet snel zal kunn!

Je moet ook premie jagen en trein overvallen, dus dan zou je toch niet zoveel verder gekomen zijn.
 

DeletedUser

uhu verander nu vallen opzetten voor verschuilen :)
maar je hebt toch twee mogelijkheden?
besluit1 of besluit 2 ofniet?
 

DeletedUser

ik ga waarschijnlijk eerst op wereld 1 van duitsland de quest halen (?) en dan kiezen tussen kuierstok en ? op w2 van nederland :D
 

DeletedUser

Weet iemand trouwens al wat het vraagteken is? Want daar ben ik wel benieuwd naar.
 

DeletedUser

Wanneer worden de mods het onderling eens over spoilen?

Mij is laatst bezworen dat als je iets ontdekt op een nederlandse server dit mag vertellen op het forum.

Spoilen is: het van een ander forum (bv. beta) dingen bekend maken die hier nog niet bekend zijn...

Grz,
Calvino
 

DeletedUser5512

de meeste mensen hebben moeite met al die moeilijke arbeiden, zelf kan ik wel lijken bestelen, premiejager,postkoets overvallen(treinen helaas nog niet, -120 ofzo) maar ik kom bij langena niet aan die 60 verschuilen(staan 0 punten op), goede kleren kopen helpt wel alleen dan haal ik het nog niet.
vaardigheden terug kopen is wel een optie maar dat kost helaas zoveel.

hoe hebben anderen dit probleem opgelost?
 

DeletedUser

de meeste mensen hebben moeite met al die moeilijke arbeiden, zelf kan ik wel lijken bestelen, premiejager,postkoets overvallen(treinen helaas nog niet, -120 ofzo) maar ik kom bij langena niet aan die 60 verschuilen(staan 0 punten op), goede kleren kopen helpt wel alleen dan haal ik het nog niet.
vaardigheden terug kopen is wel een optie maar dat kost helaas zoveel.

hoe hebben anderen dit probleem opgelost?

Ik had eerst veel op leiderschap waardoor ik radarstoomboot kon besturen en postkoets kon bewaken. Deze 2 arbeiden heb je nodig bij de level 75 quest.
Verschuilen heb je bij de andere 2 arbeiden nodig en ik had dus besloten om eerst de level 75 quest dan maar af te maken en dan pas de level 67.
Zo heb ik die 60 verschuilen ook, maar in 1 keer gehaald.
 

DeletedUser

de meeste mensen hebben moeite met al die moeilijke arbeiden, zelf kan ik wel lijken bestelen, premiejager,postkoets overvallen(treinen helaas nog niet, -120 ofzo) maar ik kom bij langena niet aan die 60 verschuilen(staan 0 punten op), goede kleren kopen helpt wel alleen dan haal ik het nog niet.
vaardigheden terug kopen is wel een optie maar dat kost helaas zoveel.

hoe hebben anderen dit probleem opgelost?

Met de juiste kleren heb ik 45 verschuilen (ook 0 zonder bonus), dan verzet je snel 15 punten voor verschuilen, je doet die opdracht en daarna zet je die terug (op schieten).
Als je puur schieten bent, kan je die opdracht rond lvl 80-85 afwerken denk ik want dan heb je normaal gezien genoeg punten voor treinen overvallen.

Zo zou ik het doen, ik weet alleen over treinen overvallen niet zeker.
 

DeletedUser

Dat weten we, maar dat is spoilen en dat is niet toegestaan ;)

En hoe zit dat dan met de quest 'Nathan zijn verontschuldiging'? Daar kan je als beloning kiezen tussen bruine kleren, zwarte kleren en een vraagteken. Maar daar is toch ook van bekend dat het een
linnen hemd
is.
 
Om de verwarring tegen te gaan:

Het is toch zo moeilijk niet... Kom je met iets van de Beta of andere servers dan is het spoilen (nieuwe update of geheime opdracht).

Als je zegt wat het vraagteken is bij de quest ben je niet meer aan het spoilen vermits iedereen het weet, echter als je dan in één adem ook gelijk gaat zeggen dat je nuggets gaat kunnen ruilen (wat toen nog niet bekend was) dan ben je wel aan het spoilen maar dan wel over de nuggets en niet over het vraagteken...

Alles moet je licht in perspectief plaatsen, alleen hebben sommige spelers daar heel heel heel heel veel moeite mee...

Idd, hier deel ik dezelfde mening.

Spoilen is simpelweg nieuwe features verklappen die nog niet op onze spelversie aangekondigd zijn.

Verklappen wat het vraagteken van (weet niet uit mijn hoofd welke) quest is, is geen spoilen. Dit draait al op onze spelversie, dus is niet nieuw.. maar mogelijk nog niet ontdekt.
Dat het niet leuk is om dit op het forum te gaan omschrijven, is een ander verhaal. ;)

Vanmiddag navraag gedaan, dit was het antwoord. :)
 
Bovenaan