• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Craften: Algemeen

DeletedUser12477

dan zitten ze dus op alle 4 de recepten
dan is het idee om verder te kunnen met het volgende beroep niet eens zo gek ;-p

Ik vind dat er beter gewoon meerdere recepten moeten komen want andders heb je te weinig onderscheid in t-w... Ik vind het leuk om dingen uit tte wisselen enzo.
 

DeletedUser

Ik vind ook dat je je moet kunnen onderscheiden van anderen, maar ik denk niet dat de beste manier het toevoegen van recepten is.
 

DeletedUser11612

@leones: is die timer er dan ook werkelijk? :p

EDIT: net blik bonen gemaakt .... zit helemaal geen timer op ... :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geen idee of de timer er werkelijk op zit, heb het zelf nooit gemaakt :p Kan ook best dat de timer er een tijdje op zat, maar weer weg is gehaald.

@Diego: Ook na refreshen geen timer?
 

DeletedUser11612

Geen idee of de timer er werkelijk op zit, heb het zelf nooit gemaakt :p Kan ook best dat de timer er een tijdje op zat, maar weer weg is gehaald.

@Diego: Ook na refreshen geen timer?

Voorlopig niet ... ik heb wel nog niet alle producten voor een volgende .. misschien dat die timer dan verschijnt ... Ik laat het je weten, 1 hamer en 21 bonen nog, kan ik weer eentje maken, ik hou je op de hoogte :p
 

DeletedUser11612

Dubbelpost dan maar ... maar hier wordt ik niet vrolijk van :(

24qtgsh.png
 

DeletedUser

Kun je er niet meteen 4 achter elkaar doen? :p Dus meteen 4x klikken?
 

DeletedUser11612

Helaas niet .... dit wordt een hel job ... Inno, fix dat tijdlimiet -_-"
 

DeletedUser

Ik ben op 2 werelden smid, vind ik zeer handig want op w1 verdien ik geld met bajonetten, geslepen wapens ... te verkopen en op Arizona gebruik ik deze dingen zelf in duels en fortgevechten.

Op Briscoe ben ik kwakzalver, vind ik handig voor hars en tondeldozen te verkopen, je hebt ook wel leuke dingen die lp bijgeven en AP.

Veldkok was ik ook op w1 voor ik terug begon, vond ik wel intersant, maar mijn voorkeur gaat naar smid of kwakzalver.
 

DeletedUser11612

duurt al een dikke periode om gewoon die producten te vinden/kopen, steken ze er een cooldown op -_-"
 

DeletedUser

Net gezien dat het voor kwakzalver 168 tabak kost?

Maar geen enkel product dat ik moet maken vereist tabak?
 

DeletedUser14786

dat tijdlimiet is in principe ook wel begrijpelijk. zo blijven die wapen tenminste echt zeldzaam.
er komen namelijk teveel van die wapens in omloop als je dat tijdlimiet er af haalt.
dan kunnen mensen een veldkok namelijk gewoon de producten leveren voor dat wapen.
 

DeletedUser11612

dat tijdlimiet is in principe ook wel begrijpelijk. zo blijven die wapen tenminste echt zeldzaam.
er komen namelijk teveel van die wapens in omloop als je dat tijdlimiet er af haalt.
dan kunnen mensen een veldkok namelijk gewoon de producten leveren voor dat wapen.

JIj kan makkelijk aan 35 bonen, 1 hete chilly, 10x staal, 10x kolen, 10x steen, enzoverder raken voor mij? :p

Be my guest :p
 
Bovenaan