• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Craften: Algemeen

DeletedUser11612

Arbeidspunten is ook handig voor bouwers :) De +60 van een gentleman's diner helpt al een hoop.

Met die nieuwe dingen in die shop zijn die ook al vrij nutteloos .. ;)

Gehakt maken ging nog vrij snel, kuch :p
 
Klopt, craften is heel wat minder nuttig gemaakt door de shop. Eigenlijk is alleen zadelmeester nog net zo nuttig als voor de update.
 

DeletedUser8962

Klopt, craften is heel wat minder nuttig gemaakt door de shop. Eigenlijk is alleen zadelmeester nog net zo nuttig als voor de update.

je hebt alleen wel dat poeder van de schildpad (of hoe het ook mag heten) dat wel een aardige bonus geeft op snelheid, denk dat die wel beter is dan sommige dingen van zadelmeester...
 
Dat poeder van de schildpad is slechts eenmaal te gebruiken, en in mijn ogen niet beter dan een 100% bonus die 25x te gebruiken is.
 

Deleted User - 308552

Hangt er vanaf...
Als je snel naar een fort moet, is dat schildpadpoeder toch wat handiger dan 100% extra snelheid (dan kom je er niet binnen 3 minuten :hmf:)
Maar 100% extra snelheid kan vast wel voordelen hebben (denk ik)
 

DeletedUser11612

Hangt er vanaf...
Als je snel naar een fort moet, is dat schildpadpoeder toch wat handiger dan 100% extra snelheid (dan kom je er niet binnen 3 minuten :hmf:)
Maar 100% extra snelheid kan vast wel voordelen hebben (denk ik)

Hijs wel duur ... reken minimaal 2 a 3 forten eer je zo'n ding hebt ... :)

Maargoed, craften opzich lijkt me wel leuk, maar ik zou het graag zo zien dat als je 600 haalt ofzo, dat je dan een nieuw beroep kan kiezen ! Lijkt jullie dit iets? :p

EDIT: Net niveau 600 gehaald btw met kokkie op w3 :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

met behoud van de recepten die je al gedaan hebt?

dus dat je theoretisch alle beroepen kan doen en dus ook alle recepten

hell of a job.... maar wel interessant
:cool:
 

DeletedUser11612

met behoud van de recepten die je al gedaan hebt?

dus dat je theoretisch alle beroepen kan doen en dus ook alle recepten

hell of a job.... maar wel interessant
:cool:

Jupz, gewoon een ander "channel" waar je dan bijvoorbeeld smids recepten kan activeren en zo geowon op nieuw beginnen ... lijkt me wel wat voor de mensen die klaar zijn bijna :p
 

DeletedUser11612

Mazzelaar ? :p

Al eens die lijst gezien met zooi die eraan vast hangt?

+ je kan maar 1x per week blikbonen maken :(

Wat dus neerkomt op 1 wapen per maand.
 

DeletedUser14786

je hebt het in ieder geval al zo ver gebracht. ik moet nog 400 handwerkpunten (ben een beetje jaloers) :rolleyes:
 

DeletedUser4007

Mazzelaar ? :p

Al eens die lijst gezien met zooi die eraan vast hangt?

+ je kan maar 1x per week blikbonen maken :(

Wat dus neerkomt op 1 wapen per maand.

waarom 1??

je hebt er gewone items voor nodig??
waar zit dat tijdframe op dan?:huh:
 

DeletedUser14786

hmmm..... dan doe je er sowiezo en stuk of wat maanden over om weer omhoog te komen.
da's toch een tegenvaller :hmf:
 

DeletedUser11612

Er zit, naar ik begrijp, een cooldown op het recept.

Ik zag een afbeelding op de Beta van zo'n tijdsperiode van 1 week per 600+ ding, zelf vind ik dat beetje onnozel omdat er al zoveel tijd ingaat....
 
Deze afbeelding dus:
dee4af01eb73438dbdfa6e7.png
 

DeletedUser4007

dan zitten ze dus op alle 4 de recepten
dan is het idee om verder te kunnen met het volgende beroep niet eens zo gek ;-p
 
Bovenaan