• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Craften: Algemeen

DeletedUser

Ik ben nu veldkok lvl 112, kan met de producten die ik heb tot lvl 122 komen... Gaat niet zo snel, maar ja ik doe ook nog veel andere dingen. :)
Maar betekent het dus als ik het goed heb begrepen dat je die edele wapens meerdere keren kan maken (en dus verkopen?)
 

DeletedUser

@Jef, die biefstukken, ham, krabvlees, bekijk die vindwaarde maar eens :p

Hout is 4 stuks per 2 uur met premium? :p

moehahaha

Ik heb met leer, zalmen, krab, lotusbloemen, ruwe robijnen en smaragden, halfedelstenen etc ook genoeg lastige producten hoor.. :p

Maar oké, ik doe je tekort.. ondanks het feit dat we beide veel hebben gekregen(duur betaald..) hebben we ook veel zelf gezocht en ontiegelijk veel producten gebruikt.. Btw, het hout, in totaal kom ik aan de 2500 stuks denk ik.. Waar heb je uitgerekend hoeveel je ongeveer hebt gebruikt? of heb je dat zelf uitgerekend?


@ niet hopen gast, er zijn al aardig wat (veldkok)mensen met craftlevels vele malen hoger dan dat jij hebt op arizona/briscoe of waar je dan ook speelt..
 

DeletedUser11612

Kan je op tw-db nu doen, ik heb ongeveer een richtgetal ingevoerd van hoeveel maar ik zo'n product gemaakt heb ;)

craftlevel 599 nu ... die 600 blijft maar weg :(
 

DeletedUser11612

@leones, true, 250 stuks in totaal ofzo? :p

Naja, dat 600st punt blijft maar weg ... 5x geprobeerd al op 2 dagen tijd voor weer en puntje ( 40x biefstuk, 15x houtskool en 5x saus ), maar hij komt er niet :(
 

DeletedUser11612

Ah ik kom er wel ...

Ik ben vrij benieuwd naar wat een volgende craftupdate zou zijn.....nieuwe 600+ recepten zou super zijn !
 

DeletedUser14786

ik zou het liefst ook nog een 200 recept zien. er zit daar namelijk wel een groot gat.
 

DeletedUser

Idd, ik ben nu bij de 150 en moet nu in 1 keer naar de 250 gaan, ik zal waarschijnlijk zo'n 800 aardappelen en suiker, 500 graan nodig hebben en dan spreek ik nog niet over de tondeldozen...
 

DeletedUser11612

Klopt, ik zou het luek vinden moesten ze eens dat hele craften onder handen nemen, zitten paar stevige dompers in, oa 8x biefstuk bij 550... :p
 

DeletedUser14786

misschien is het leuk om voor een/de 200 recept iets leuks te doen voor bouwers. bijv. voor veldkok een product met een bouw bonus en voor een smid een soort gereedschap dat een bepaalde hoeveelheid constructie punten bij geeft.

het is namelijk best vervelend voor de bouwers dat zij niks hebben aan de handwerkproducten. (op arbeidmotivatie van de kwakzalver na dan) ;)
 
Bovenaan