• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Craften: Algemeen

DeletedUser11612

zozo, markie leeft nog :p Dacht dat jij gestopt was als ik je profiel bezie :p
 

DeletedUser

Goed bezig!

Iedereen hier is een hoog lvl :p

Kom ik aan met mijn lvl 55 :D (w10)
 

DeletedUser11612

Ik vond er laatst 2 tijdens een uurtje wildwatertransport :).

Ben altijd koper van die dingen of ik kan ze ruilen tegen gentlemen dinerstjes op w7 als je wil ;)

@glimpse: das best jammer, terwijl mensen hier gerust vragen kunnen stellen hoe ze het best aanpakken en eventueel om recepten te kunnen kopen op verschillende werelden, daarvoor dient dit topic :)
 

DeletedUser11612

Hèhè netjes :p veel 600+ mensen de laatste dagen, zou dat iets met die update te maken hebben:rolleyes::p btw, kok is nu 7x gehakt geworden ipv 4x bij hete Chilly.......
 

DeletedUser2665

Hèhè netjes :p veel 600+ mensen de laatste dagen, zou dat iets met die update te maken hebben:rolleyes::p btw, kok is nu 7x gehakt geworden ipv 4x bij hete Chilly.......

En vier keer zoveel saus nodig. Ik mag dus keurig scheumen voor tomaten en pumpkins.

Btw, level 590 nu. Na een keer of 15 geen puntje te hebben gekregen, was men zo aardig mij vandaag drie puntjes te geven.
 

DeletedUser

Net weer een nieuw wapen binnen. Beide crafts gaven een puntje, dat is dus al lvl 633 :)
 

DeletedUser11612

En vier keer zoveel saus nodig. Ik mag dus keurig scheumen voor tomaten en pumpkins.

Btw, level 590 nu. Na een keer of 15 geen puntje te hebben gekregen, was men zo aardig mij vandaag drie puntjes te geven.

Zozo Stef..wat schijnbaar helpt is eerst spullen in te zamelen zodat je 15x ofzo kunt proberen..heb ik al paar mensen als tip gegeven bij groen kleur en werkt wel .. ':)
 
Bovenaan