• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Craften: Algemeen

DeletedUser

Vandaag mijn 6de wapen, spijtig genoeg geen puntje bij laatste item voor het wapen. Ik zit nu dus op 629. :)
 

DeletedUser

Een vraagje tussendoor. Ik heb nog geen enkele ervaring met craften. Wat is precies het makkelijkste, meest bruikzame en arbeidsextensieve beroep om te kiezen?
 
hangt er van af wat je wil doen :)
smidproducten geeft vooral bonussen voor FGs en schadebonus in duels
zadelmeester is snelheid en een klein beetje motivatie, maar op dat gebied waardeer ik ze meer dan kwakzalver omdat ze vaak langer bruikbaar blijven
kwakzalver is goed voor motivatie en beetje lp
kokproducten doen vooral je skills tijdelijk omhoog, dat kan dus overal goed voor zijn

er zijn natuurlijk ook uitzonderingen op de regel zoals dat amulettending van kwak dat je +15 uitwijken en mikken geeft, maar dat is ongeveer het belangrijkste onderscheid
 

DeletedUser

Wat het minst werken kost, qua producten als je snapt wat ik bedoel want sommige producten zijn lastig te verkrijgen en ten slotte erg duur.
 

DeletedUser12842

Ik mag me nu tot de elite benoemen :dastardly: ik heb 2 weken geleden lvl 600 veldkok behaald! Spareribs maken voor het laatste puntje was een serieus drama, maar het is gelukt.

Ik ben 602 inmiddels
 
Ik ben met de moderne harnassen bezig, had spullen gespaard voor 25 stuks, maar natuurlijk geen 100% kans op puntjes bij groene craft..

Nog ff volhouden en dan ook level 600 ! :)

Gelukkig heb ik de spullen en recepten voor de twee crafts daarna wel al, dus zodra ik lvl 600 ben heb ik ook gelijk die muziekdoos :)
 

DeletedUser11612

Netjes hank !

Vergeet niet dat je maar één keer per week mag proberen hé :p

I mag sebiet ook weer een proberen ... 647 hopelijk
 

DeletedUser

De recepten boven de lvl 600 hebben een cooldown van 1 week. Je kan elke week dus 1 item maken en wanneer je er 4 hebt kan je het item maken dat je nodig hebt voor die quest. Zolang de moeilijkheid nog geel is haal je dus iedere maand 5 puntjes ;)
 
Bovenaan