• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Craften: Algemeen

DeletedUser11612

En na niveau 626 haal je nog gemiddeld ( ik toch ) 1 a 2 puntjes per maand :p

I'm on a highwaaaaay to helll
 

Deleted User - 308552

Goed bezig :) Ik ben nog vet laag, misschien moet ik ook eens beginnen met craften....
 

DeletedUser

Zijn er ook nog kwakzalvers boven de 600 of ben ik de enige die daar op w8 moeizaam puntjes sprokkelt?
 

DeletedUser15117

Eerder een maand gok ik. Dan heeft ie weer 5 kansen gehad, waarvan er maar 3 een punt op hoeven te leveren.
 

DeletedUser11612

Eerder een maand gok ik. Dan heeft ie weer 5 kansen gehad, waarvan er maar 3 een punt op hoeven te leveren.

Zoiets idd, zal nog maar een keer schooien om staal .. ben weer door voorraad heen ... zal leuk aanvoelen, 650 :D Maar wat daarna ....
 

DeletedUser

Wow, bij veldkok hoef je nog maar 12 staal i.p.v. 24 staal en 28 bonen i.p.v. 140 voor Hapers bijl!! Geweldige update is dit toch :D
 
Gisteren ongeveer 138 voorwerpen gemaakt (lang leve instant craft), en vandaag craftlevel 601 bereikt! :laugh:

Nu dus alleen steeds een week wachten...
Nouja, heb ik in ieder geval tijd zat om de benodigde spullen bij elkaar te zoeken!
 

DeletedUser

whoehoe, heb een habanero peper gevonden na 100en uren zoeken. Kan ik eindelijk mijn 2e wapen gaan maken :)
 
Bovenaan