• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Cowboy set

DeletedUser

Mooi voorstel. Maar de uitwerking moet beter.

Ik vind volgende al goed:
*lasso
*stetson hoed
*berber
*cowboy schoenen

En het hoeft niet per see een halsdoek te hebben. Een hoed, jas, schoenen, rijdier en een voorwerp.
:sheriff::sheriff::sheriff::sheriff:
 

DeletedUser

Volgens mij zijn er verschillende mensen met een verkeerd beel over cowboys :p

@Bramie: je citeert van wikipedia maar heb je ook de rest van de pagina gelezen? (Om toch een beeld van een cowboy te hebben ;) http://nl.wikipedia.org/wiki/Cowboy)
(gelezen?) ...waarom geef je dan bonussen op Overval en smokkelen? :confused: Je kan beter bonussen voor iets anders geven ;)
Ook denk ik dat bijv. (zondagse) kleren beter bij het setje zouden passen maar om het toch iets beter te maken stel ik een leren jas voor...

Dan is het misschien nog niet perfect maar toch al iets beter :p Het idee is alleszins wel goed en ik probeer alleen maar te helpen :)

Voor de bonussen heb ik ook niet direct een idee maar je hebt vast wel nog andere ideeën :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Volgens mij zijn er verschillende mensen met een verkeerd beel over cowboys :p

Ja nogal, het zijn doodgewone koeien jongens. :rolleyes:
Bij de engelse versie van the-west is het geen vee drijven , Maar Cowboy. Gewoon een doodgewone veedrijver is een cowboy dus. ;)
 
Dat komt allemaal door die WildeWestenfilms, daarin doen ze niks ander dan elkaar afknallen. En zelfs de strips geven een vertekend beeld zoals Lucky Luke, ik heb hem daarin nog nooit zien vee drijven.

De echte cowboys geraakten ook wel eens in een gevecht verwikkeld maar meestal was dat omdat hun veetransport werd aangevallen.
 

DeletedUser

als je zo'n set benoemd zou ik hem eerder bandieten set noemen. ofzo :rolleyes:
 

DeletedUser6982

De echte cowboys geraakten ook wel eens in een gevecht verwikkeld maar meestal was dat omdat hun veetransport werd aangevallen.

Cowboys vochten ook vaak zat als ze het niet met elkaar eens waren, bijvoorbeeld bij poker of gewoon een conflict. het waren hele ruige mensen (iig veel ervan) die echt niet aarzelden om iemand dood te schieten hoor...
 

DeletedUser

Dat komt allemaal door die WildeWestenfilms, daarin doen ze niks ander dan elkaar afknallen. En zelfs de strips geven een vertekend beeld zoals Lucky Luke, ik heb hem daarin nog nooit zien vee drijven.

De echte cowboys geraakten ook wel eens in een gevecht verwikkeld maar meestal was dat omdat hun veetransport werd aangevallen.

Dat lees je in arendsoog maar uiteindelijk viel dat ook wel mee. Ja het leven was hard maar zo hard ook weer niet. Wek grappig trouwens dat als je aan iemand vraagt wat een cowboy is je het antwoord krijgt dat 't een of andere pistolenpaultje is maar dat valt gewoon hartstikke mee.
 

DeletedUser3753

nee, volgens mij is het meer iemand die het vee een beetje op de plaats hooud
 

DeletedUser

Cowboys vochten ook vaak zat als ze het niet met elkaar eens waren, bijvoorbeeld bij poker of gewoon een conflict. het waren hele ruige mensen (iig veel ervan) die echt niet aarzelden om iemand dood te schieten hoor...

Ja, dat klopt. Maar het zijn niet mensen die er ALTIJD op uit gaan om iemand dood te knallen en te beroven. Tkan altijd gebeuren maar ze zijn er niet voor bedoeld. Ik bedoel dat is hun beroep helemaal niet. :rolleyes:
 

DeletedUser

ik vind het een goed idee maar het moet nog ietsjes meer worden uitgewerkt :bolhoed:(er zal wel genoeg comentaar zijn om op verder te werken)
 

DeletedUser

kerchief_red.png
stetson_brown.png
_________
greatcoat_brown.png

quarter.png
rider_black.png
whiskey.png


zoiets zou het er dan uitzien ;)





goed bedacht maar met die bonus van 2 voorwerpen mag je wel iets meer mee verzinnen dan vee drijven
 

DeletedUser

Ik vind dat de set wel past in het spel en heel goed bedacht maar waarom een bonus van 120 op smokkelen?
 
Bovenaan