• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Cowboy set

DeletedUser

Is het niet nogal raar dat er een indianen set is en geen cowboy set?
Daarom dacht ik aan een comboy set.
Daarin zit:
bruine stetson hoed
bruine overjas
bruine cowboyschoenen
quater horse
rode doek
whiskey

Bonus met 2 voorwerpen
+1 kracht
+1 beweeglijkheid
+10 op vee drijven

Bonus met 3 voorwerpen
+2 kracht
+2 beweeglijkheid
+30 op vee drijven

Bonus met 4 voorwerpen
+2 kracht
+3 beweeglijkheid
+60 op vee drijven
+30 op overval


Bonus met 5 voorwerpen
+3 kracht
+3 beweeglijkheid
+3 charisma
+15 stanima
+10 schieten
+60 op vee drijven
+70 op overval

Bonus met 6 voorwerpen
+5 kracht
+7 beweeglijkheid
+7 charisma
+25 stanima
+25 schieten
+30 reflex
+60 op vee drijven
+120 op overval
+120 op smokkelen


Wat vinden jullie
 

DeletedUser

ondanks dat er 2 keer stanima in plaats van stamina staat vind ik het een heel goed idee :sheriff::sheriff::sheriff::sheriff::sheriff:
 

DeletedUser8307

ondanks dat er 2 keer stanima in plaats van stamina staat vind ik het een heel goed idee :sheriff::sheriff::sheriff::sheriff::sheriff:

Wat maakt het nu uit, iedereen maakt spelfoutjes :)

Set items: 4,5/5
Bonussen: 5/5

Een goed idee, goed over nagedacht. Het is idd. raar dat er géén cowboy set is:confused:
 

DeletedUser

kerchief_red.png
stetson_brown.png
_________
greatcoat_brown.png

quarter.png
rider_black.png
whiskey.png


zoiets zou het er dan uitzien ;)
 

DeletedUser5740

ik vind het een slecht bedacht setje.
Want het lijkt meer iets voor soldaten of duellisten niet voor cowboys.
Naar mijn menig ziet een setje van een cowboy er zo uit.

-lasso
-edel leren hoed
-grijze ruiterlaarzen
-boeren overhemd
+1 kracht
+5 bouwen
+10 Levenspunten
inkoopwaarde: 5200
verkoopwaarde: 2600
level 56
-berber

en dan moeten de bonussen ook aangepast worden.
 

DeletedUser

Ik ben het Kakalov eens, het is een goed idee een cowboy setje, al vind ik de kleding niet echt kloppen.....
 

DeletedUser

Hier staat een cowboy met ongeveer de zelfde kleren van mijn setje...

* De hoed: (ook wel Stetson genoemd)geeft schaduw in de zon, bij regen is het een mini-paraplu en voorts beschermt hij het hoofd tegen laaghangende takken. Verder kan het een drinkbak zijn of een hoofdkussen.
* De sporen aan de laars zijn lang en puntig. Cowboys roskamden hun paarden zelden en dus waren sporen nodig om door de geklitte haren te geraken. Ook reden ze vaak op halfwilde paarden, die anders moeilijker in bedwang te houden waren.
* De chaps (beenkappen:( bijkomende bescherming tegen doornige struiken, bijtgrage paarden en hoorns van runderen.
* De Bandana: een doek die om de nek gebonden werd bij zandstormen en/of overvallen.


Wikipedia

Ik vind dat mijn setje ongeveer overeenkomt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Hier staat een cowboy met ongeveer de zelfde kleren van mijn setje...

* De hoed: (ook wel Stetson genoemd)geeft schaduw in de zon, bij regen is het een mini-paraplu en voorts beschermt hij het hoofd tegen laaghangende takken. Verder kan het een drinkbak zijn of een hoofdkussen.
* De sporen aan de laars zijn lang en puntig. Cowboys roskamden hun paarden zelden en dus waren sporen nodig om door de geklitte haren te geraken. Ook reden ze vaak op halfwilde paarden, die anders moeilijker in bedwang te houden waren.
* De chaps (beenkappen:( bijkomende bescherming tegen doornige struiken, bijtgrage paarden en hoorns van runderen.
* De Bandana: een doek die om de nek gebonden werd bij zandstormen en/of overvallen.


Wikipedia

Ik vind dat mijn setje ongeveer overeenkomt



quarter horse is een half-slap getemd paard, neem dan een mustang
bandana: overvallen door een cowboy klopt niet, dan moet het de bandiet set zijn
 

DeletedUser

ik vind het een slecht bedacht setje.
Want het lijkt meer iets voor soldaten of duellisten niet voor cowboys.
Naar mijn menig ziet een setje van een cowboy er zo uit.

-lasso
-edel leren hoed
-grijze ruiterlaarzen
-boeren overhemd
+1 kracht
+5 bouwen
+10 Levenspunten
inkoopwaarde: 5200
verkoopwaarde: 2600
level 56
-berber

en dan moeten de bonussen ook aangepast worden.

Denk je niet dat er Cowboyschoenen in horen bij een cowboy set? ;)

Verder ben ik het wel met kakalov eens met de lasso en overhemd en een Berber in plaats van een Quarter Horse.
 

DeletedUser5740

Denk je niet dat er Cowboyschoenen in horen bij een cowboy set? ;)

Verder ben ik het wel met kakalov eens met de lasso en overhemd en een Berber in plaats van een Quarter Horse.

goed idee cowboy schoenen.

Cowboy schoenen
+2 kracht
+7 mikken
+9 uitwijken
inkoop prijs: 6700
Verkoop prijs 3350
Benodigd level: 55
 

DeletedUser8116

Hier staat een cowboy met ongeveer de zelfde kleren van mijn setje...

* De hoed: (ook wel Stetson genoemd)geeft schaduw in de zon, bij regen is het een mini-paraplu en voorts beschermt hij het hoofd tegen laaghangende takken. Verder kan het een drinkbak zijn of een hoofdkussen.
* De sporen aan de laars zijn lang en puntig. Cowboys roskamden hun paarden zelden en dus waren sporen nodig om door de geklitte haren te geraken. Ook reden ze vaak op halfwilde paarden, die anders moeilijker in bedwang te houden waren.
* De chaps (beenkappen:( bijkomende bescherming tegen doornige struiken, bijtgrage paarden en hoorns van runderen.
* De Bandana: een doek die om de nek gebonden werd bij zandstormen en/of overvallen.


Wikipedia

Ik vind dat mijn setje ongeveer overeenkomt

Stetson: Ja, het is een echte cowboy hoed
Ruiterlaarzen: kan ik mee leven ook al lijken cowboyschoenen me logischer
de chaps: horen bij de broeken die men niet draagt op The West

maar dan snap ik nog steeds niet waarom er een overjas gebruikt zou moeten worden. een overjas hoort bij bandieten of premiejagers. ik denk dat een leren jas beter past bij een cowboy.

ook vind ik de bonus van schieten niet passend. een schietbonus hoort meer bij een bandiet. ik zou dan een weerstand bonus doen: cowboys moesten hard werken in vaak slechte omstandigheden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan