• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Cowboy set

DeletedUser

Bandieten jagen, :rolleyes:
Doet een eenvoudig cowboytje dat? :rolleyes:

Een cowboy met zo'n dure set is alles behalve eenvoudig.
Een set is er om moeilijkere arbeiden mogelijk te maken voor mensen met die set, niet om het niveau van realisme te verhogen in T-W;
Ooit al een mexicaan zien olie boren? Ooit al een individu helemaal alleen zien olie boren?? Dat doen bedrijven... En maak jezelf niet wijs dat een arbeider er veel geld mee verdient.... Dus die set is moet weg....

En de gedachte alleen al dat bepaalde kledij je meer kracht geeft....
Of dat je beter kan schieten omdat je een pak aan hebt ipv een hemdje....
Moet ook allemaal weg....

Als je die richting op wilt maak dan je eigen browsergame, ik ben zeker dat die heel populair zal worden en dat je er veel geld mee zal verdienen...
Maar als dit je inbreng is, beperk je dan tot het spamforum, het is er voor mensen als jij
 

DeletedUser

Maar als dit je inbreng is, beperk je dan tot het spamforum, het is er voor mensen als jij

Je mag opzich nog wel rustig blijven. :rolleyes:
En jij zit blijkbaar nooit op het spamforum want daar zie je amper een berichtje van mij ;)

En nou je het zegt van dat olie boren, het spel hoeft niet zo onrealistisch te zijn. Want dan kunnen we meteen de arbeid draken jagen erbij voegen. :rolleyes:
 

DeletedUser

En nou je het zegt van dat olie boren, het spel hoeft niet zo onrealistisch te zijn. Want dan kunnen we meteen de arbeid draken jagen erbij voegen. :rolleyes:

Alweer een nuttige bijdrage... Bij deze weten we weer dat :rolleyes: de favoriete emoticon van verduinen is voor deze topic.
Als je tegen bandieten jagen bent in de set, wil je dan op z'n minst een alternatief geven? (niet draken jagen)

Het Ei van Columbus forum is er om (nieuwe) ideeën te plaatsen, uit te werken en eventueel af te keuren, niet om steeds sarcastisch te rol-ogen bij elke bijdrage die jou niet aanstaat om welke reden dan ook.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik wijs het af omdat cowboys echt niet bandietjes gaan jagen. Nee, die zitten veel liever bij hun koeien of in de saloon. :rolleyes:
 

DeletedUser1053

3 items: +30 arbeidspunten op vee brandmerken
4 items: +40 arbeidspunten op paarden vangen
5 items: +50 arbeidspunten op boerderij bouwen
6 items: +60 arbeidspunten op landhuis bouwen

zo iets misschien?
 

DeletedUser

3 items: +30 arbeidspunten op vee brandmerken
4 items: +40 arbeidspunten op paarden vangen
5 items: +50 arbeidspunten op boerderij bouwen
6 items: +60 arbeidspunten op landhuis bouwen

zo iets misschien?

dan eerder:

3 items:
+30 arbeidspunten op vee brandmerken

4 items:
+30 arbeidspunten op vee brandmerken
+40 arbeidspunten op paarden vangen

5 items:
+30 arbeidspunten op vee brandmerken
+40 arbeidspunten op paarden vangen
+50 arbeidspunten op boerderij bouwen

6 items:
+30 arbeidspunten op vee brandmerken
+40 arbeidspunten op paarden vangen
+50 arbeidspunten op boerderij bouwen
+60 arbeidspunten op landhuis bouwen

alleen dan gaat hij ook weer op farmers set lijken :o
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is idd een groot probleem dat cowboys en farmers haast hetzelfde waren en hierdoor de farmersset eigenlijk ook voor cowboys geld. MAW een cowboyset is mss overbodig.
 

DeletedUser

Ik vraag me af wie die set zou kopen :rolleyes:
Als je een cowboyset realistische bonussen geeft is die waardeloos..
Dan is het inderdaad beter een outlaw set te bedenken..
 

DeletedUser

Ik denk dat we hier nooit over eens geraken dus is het denk beter dat de topic wordt gesloten...
 

DeletedUser

Mss wel maar ik vond het van in het begin wel al een goed idee hoor maar waarom jullie niet?
 
Bovenaan