• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Cooldowntijd avontuur

DeletedUser385

Het is niet tegen de regels, vind ik het goed? Nee, het verziekt in de meeste gevallen het spel, tenzij ze beide accounts zouden spelen om te winnen. Echter vind ik het niet nodig om de spelers die het doen te straffen...

Liever zie ik dat we onze krachten bundelen om te zorgen dat inno het spel beter maakt en de zoek en selecteer methode van de avonturen zo wijzigt dat meerdere werelds accounts van 1 speler nooit tegen elkaar kunnen uitkomen in een avontuur.

We moeten klagen over de oorzaak niet over het resultaat... De oorzaak aanpassen en niet de spelers!

mja, op beta liggen de avo's blijkbaar op hun gat, zal hier ook wel na tijdje komen.
 

DeletedUser4007

vooral met spelers zoals jij
en spelers die elke keer het spel verlaten of inactief worden

daarom ben ik van mening dat de avocooldowntime niet verlaagd hoeft te worden, als je elke keer het spel verlaat
van mij mogen ze bij zulke spelers er ook nog eens 250 vet punten afhalen
aangezien je de overwinning bij de rest door hun neus boort:p
 

DeletedUser

en gewoon uitbetalen aan je teamgenoten bij inactiviteit

dus ben je in 3 vs 3 en je verlaat de strijd, heb je veel effect en betaal je de andere 2 125 punten 4 vs 4 80 punten en bij 5 vs 5 60 punten
 

DeletedUser4007

en gewoon uitbetalen aan je teamgenoten bij inactiviteit

dus ben je in 3 vs 3 en je verlaat de strijd, heb je veel effect en betaal je de andere 2 125 punten 4 vs 4 80 punten en bij 5 vs 5 60 punten

niet mee eens
dan ga je krijgen dat er met dubbel accounts andere accounts gepusht gaan worden door het vertrek van je 2de speler

het moet niemand wat opleveren, want dan gaan ze rommelen met de opbrengst:cool:
 
Bovenaan