• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Cooldowntijd avontuur

DeletedUser10506

Ik vind Masta's idee beter ;)
250 punten wegnemen van degene die avontuur verlaat.
Zo zullen ze het best leren om niet te stoppen ondanks een slecht team of tegenstanders met uitzonderlijke wapens
 

Deleted User - 36202

En als je geen punten hebt? Krijg je dan een negatief aantal?
 

DeletedUser10506

idd zou het beste zijn anders jkunnen ze steeds mojo's kopen zodat ze niet bestraft worden :p
 

DeletedUser

dat is dan nadeliger voor degene die die event wapens hebben gewonnen, die hebben er ook hard voor wgewerkt he ;)


Natuurlijk niet, effect van het wapen en het wapen zelf mogen ze houden ;) Ze mogen alleen niet met een clubje superspelers bij elkaar... Bovendien vind ik dat het niet beperkt moet worden tot de event wapens. Er zou een ranglijst moeten komen van de wapens, daaruit moet dan een selectie criteria ontstaan die ervoor zorgt dat de sterkte van de wapens over beide teams gelijk is. Dit moet ook gebeuren mbt levenspunten en uitwijk en hit punten...

Zodoende krijg je gelijkwaardige teams. Dit komt het spel alleen maar ten goede. Indeling op basis van alleen level is niet voldoende.

Ik snap niet dat jullie zeuren over straffen en punten afpakken...

We moeten niet bezig zijn met het straffen van spelbedervers....we moeten zorgen dat inno het spel zo maakt dat je niet wegloopt uit een avontuur. Het spel is niet goed en dus is eigenlijk INNO de spelbederver.

Zorgen dat het spel goed is, dat moet het belangrijkste zijn...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ze moeten gewoon de team selectie criteria iets aanpassen.

Levenspunten en wapens selectie moeten daarin ook meegenomen worden

Nu is het bijvoorbeeld nog mogelijk dat je tegen 2 eventwapens (dragon geweer, stoom aangedreven geweer) moet uitkomen. Terwijl het andere team deze niet heeft. Zinvoller is om event wapens altijd over beide teams te verdelen. Dit geeft anders namelijk gevechten die niet in balans zijn.

Dit kun je beter als idee in de ideeënsectie zetten.

p.s. in de feedback sectie van het forum is een kritisch topic verwijderd, en mijn melding daarvan gister in dezelfde feedback sectie is zonder enig verder bericht zomaar verwijderd. Wat is de functie dan nog van het geven van feedback?
 
Dit kun je beter als idee in de ideeënsectie zetten.

p.s. in de feedback sectie van het forum is een kritisch topic verwijderd, en mijn melding daarvan gister in dezelfde feedback sectie is zonder enig verder bericht zomaar verwijderd. Wat is de functie dan nog van het geven van feedback?

Feedback op avonturen?... Hoeveel jaar geleden was jij ook weer gestopt met spelen? :p
 
Natuurlijk niet, effect van het wapen en het wapen zelf mogen ze houden ;) Ze mogen alleen niet met een clubje superspelers bij elkaar... Bovendien vind ik dat het niet beperkt moet worden tot de event wapens. Er zou een ranglijst moeten komen van de wapens, daaruit moet dan een selectie criteria ontstaan die ervoor zorgt dat de sterkte van de wapens over beide teams gelijk is. Dit moet ook gebeuren mbt levenspunten en uitwijk en hit punten...

Zodoende krijg je gelijkwaardige teams. Dit komt het spel alleen maar ten goede. Indeling op basis van alleen level is niet voldoende.

Ik snap niet dat jullie zeuren over straffen en punten afpakken...

We moeten niet bezig zijn met het straffen van spelbedervers....we moeten zorgen dat inno het spel zo maakt dat je niet wegloopt uit een avontuur. Het spel is niet goed en dus is eigenlijk INNO de spelbederver.

Zorgen dat het spel goed is, dat moet het belangrijkste zijn...

Tja, dan is er 1 eventwapen en dan gaan mensen nog janken omdat zij er niet één bij hun in het team hebben :D Mijn advies: Stop met avonturen, enige dingen die je kunt kopen zijn dingen voor avonturen, wat resulteert in meer avonturen. En dus meer teleurstelling.

Ga maar wat fortgevechten starten mensen :D
 

DeletedUser4007

Ik snap niet dat jullie zeuren over straffen en punten afpakken...

We moeten niet bezig zijn met het straffen van spelbedervers...

ow dus die dubbele accounts vind jij dan wel goed?
ik ga liever tekeer tegen een event wapen dan dat er een n00b het spel verziekt met zijn dubbele accountje:cool:
 
Het is gebruik maken van de mazen in de wet. Het is legit, so why not use it? Persoonlijk vind ik het laf en triest, maar goed :D
 

DeletedUser10506

Ben er zelf niet mee akkoord dat iemand meerdere accounts in één avontuur zou kunnen besturen.

Maar zoals jordes zegt, het staat niet verboden in regels dus we kunnen er weinig aan veranderen momenteel.
 

DeletedUser385

je zou de regels eindelijk eens aan kunnen passen, wat ik al vaker gezegd heb
of aanpassen dat vanaf 1 ip adres accounts in zelfde avontuur komen.
 

DeletedUser4007

je zou de regels eindelijk eens aan kunnen passen, wat ik al vaker gezegd heb
of aanpassen dat vanaf 1 ip adres accounts in zelfde avontuur komen.

en jij verwacht dat ze dat kunnen?
en als ze dat kunnen ze dat op korte termijn doen??

vraag jij wel vaker om gods wonderen??:p
 

DeletedUser

Feedback op avonturen?... Hoeveel jaar geleden was jij ook weer gestopt met spelen? :p

Al heel wat jaren inmiddels, maar dat weerhoudt me er niet van om nog steeds op te komen voor de rechten van de forumgebruikers, en ze strijdvaardig te ondersteunen in het gevecht tegen de 'forumcensuur'
 

DeletedUser

ow dus die dubbele accounts vind jij dan wel goed?
ik ga liever tekeer tegen een event wapen dan dat er een n00b het spel verziekt met zijn dubbele accountje:cool:

Het is niet tegen de regels, vind ik het goed? Nee, het verziekt in de meeste gevallen het spel, tenzij ze beide accounts zouden spelen om te winnen. Echter vind ik het niet nodig om de spelers die het doen te straffen...

Liever zie ik dat we onze krachten bundelen om te zorgen dat inno het spel beter maakt en de zoek en selecteer methode van de avonturen zo wijzigt dat meerdere werelds accounts van 1 speler nooit tegen elkaar kunnen uitkomen in een avontuur.

We moeten klagen over de oorzaak niet over het resultaat... De oorzaak aanpassen en niet de spelers!
 
Bovenaan