• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Cooldowntijd avontuur

DeletedUser7902

Is er meer informatie over de cooldowntijd? Want ik snap er geen reet van. Dacht dat het dagelijks resette, maar niet dus.
 

DeletedUser10506

liefst meer uitleg sheriff :p
Dat we je kunnen helpen want snap het ook niet wat je bedoelt :p
 

DeletedUser385

als je een avontuur stopt in het kies-je-skills-scherm kan je een tijdje niet meer starten

dat tijdje wordt steeds langer

en wat sheriff dacht was dat de tijd die je moest wachten elke dag weer terug resette naar de oorspronkelijke tijd.

Ik weet dat hij tot nog toe nooit omlaag gegaan is / gereset is :p

ervaring uit dakota :p
 

DeletedUser7902

Dus ik start een avontuur. Ik zie dat ik met noobs in het team zit -> ik leave.

Dan moet je eerst 3 mins dan 15min en dan 1 uur worden gewacht.

Reset deze? Zoja, Hoelang duurt dit?
 
Ik zie dat ik met noobs in het team zit -> ik leave.

Dat maakt jou ook noob :mad:
En het is tegenstrijdig, maar de spelers die het hoogst staan in de ranking snappen niet per se goed wat ze moeten doen, die kunnen net zo goed ubernoob zijn :p ik voorspel ook altijd dat mijn team zal verliezen, maar win wel meer dan de helft van de tijd :D
 
Als jij uit een avontuur gaat vanwege het feit dat je bij noobs zou zitten, is natuurlijk belachelijk; dan is een straf als moeten wachten juist erg goed! :)
 

DeletedUser

straffen moeten niet voor eeuwig zijn...


Ik heb ook wel eens een keer weggeklikt. Het spelplezier is toch minder als je teamgenoten überhaupt geen geweer dragen....

Prima dat ik daar voor gestraft wordt door 3 min niet te mogen spelen. Maar in mijn ogen mag dat wel weer langzaam terug naar 0. En niet dat dit alleen maar exponentieel hoger kan worden.
 

DeletedUser16131

misschien dat je cooldown kan laten verminderen naarmate je meer avonturen speelt ? om de 3-5-10 kies zelf maar, avonturen dan de cooldown /2.

Ik heb ook situaties gehad waarin ik vond dat leaven de beste optie was, als je een teamgenoot hebt die berucht is om z'n team in de steek te laten zodra ze iets verliezen, heb ik weinig zin om met zo iemand samen te spelen
 

DeletedUser4891

Ik vind het ook wel eens lullig om zo'n prutteam te krijgen en dan gestraft te worden voor weggaan.
Als je van die figuren hebt die eerst 3 rondes niets doen en dan roepen van "ik snap het niet" zakt de moed mij ook wel in de schoenen.
 

DeletedUser15117

We moeten als community ook de nieuwe helpen en ja dat kan wel eens ten koste gaan van je persoonlijke belang. Zonder hulp zullen ze vaker gefrustreerd afhalen, terwijl we elke speler nodig hebben voor nog een beetje activiteit. Leaven omdat je met noobs zit hoort dus ook niet en die cooldown is dan ook terecht.
 

DeletedUser4007

misschien moeten ze gewoon strafpunten geven als je het spel verlaat
dat het je een bepaald veteraan punten kost:p
 

DeletedUser

Ze moeten gewoon de team selectie criteria iets aanpassen.

Levenspunten en wapens selectie moeten daarin ook meegenomen worden

Nu is het bijvoorbeeld nog mogelijk dat je tegen 2 eventwapens (dragon geweer, stoom aangedreven geweer) moet uitkomen. Terwijl het andere team deze niet heeft. Zinvoller is om event wapens altijd over beide teams te verdelen. Dit geeft anders namelijk gevechten die niet in balans zijn.
 

DeletedUser385

Ze moeten gewoon de team selectie criteria iets aanpassen.

Levenspunten en wapens selectie moeten daarin ook meegenomen worden

Nu is het bijvoorbeeld nog mogelijk dat je tegen 2 eventwapens (dragon geweer, stoom aangedreven geweer) moet uitkomen. Terwijl het andere team deze niet heeft. Zinvoller is om event wapens altijd over beide teams te verdelen. Dit geeft anders namelijk gevechten die niet in balans zijn.

dat is dan nadeliger voor degene die die event wapens hebben gewonnen, die hebben er ook hard voor wgewerkt he ;)
 

DeletedUser12673

Ik moet nu ook 3 uur wachten als ik eruit ga..:mad:

Ben er regelmatig uitgegaan om het feit dat er bij de tegenstander kerel zit met zo'n nuggetwapen.. Ik dacht vandaag, laat ik het nog een kans geven. Viel tegen, 5k lp en hits van 700+, bekijk het man...

Vanaf zojuist wacht ik gewoon tot de battle start en doe ik f5, dan hoef je meestal maar een kwartiertje te wachten. Enkel is het nadeel dat ik daarmee mijn teamgenoten flink benadeel door weg te gaan, maar goed, ik ga geen 3 uur wachten :cool:

Lijkt me zoals masta al zegt om gewoon 250 punten weg te halen als je eruit gaat. Vind het eigenlijk sowieso al raar dat die optie er is.
 

DeletedUser16209

als iemand weggaat in wacht ruimte, geef andere team gwn 250 punten, zoals ze verdienen, anders leren ze het toch niet
 
Bovenaan