• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

cash bathel 5000

DeletedUser

dit zorgt alleen wel dat het vertrouwen in cashbattle's daalt. Er zullen best wat mensen zijn die de volgende keer niet meer zo graag mee gaan doen. Er blijft een kans dat het weer een gewone battle is en dat ze 5000 voor niks verliezen.
 

DeletedUser

dit zorgt alleen wel dat het vertrouwen in cashbattle's daalt. Er zullen best wat mensen zijn die de volgende keer niet meer zo graag mee gaan doen. Er blijft een kans dat het weer een gewone battle is en dat ze 5000 voor niks verliezen.

Ik vind dat hij een punt geeft..
 

DeletedUser

Waarom houden we gewoon geen cashgevecht dat iedereen 500 cash bij zich moet hebben?:p
 

DeletedUser

Ik vind dit ook niet echt kunnen. Eerst en vooral haat ik die duizenden fortgevechten van XX en OBD op 1 dag om dan zo een fortje te kunnen overnemen. Zo verpest je al veel spelers hun spelplezier omdat ze niets anders kunnen doen dan verdedigen en maar hopen dat hun fort niet gepakt wordt. Uiteindelijk wordt je fort dan toch gepakt en je krijgt geen zin meer om te verdedigen, met gevolg dat veel forten onbewaakt zijn door die massa-aanvallen. Zeg nu zelf, er is toch geen plezier zonder vijand? Maar dat begrijpen jullie niet. Nu komen jullie af met een zogezegde Cash Battle om spelers van VSW te hun geld te laten verliezen en omdat jullie zelf niet sterk zijn in het verdedigen. Als het kan zou ik een limiet op fortgevechten op 1 dag zetten, maar dat gaat natuurlijk niet. Er moeten gewoon duidelijke afspraken komen tussen XX/OBD en VSW. Sorry Denbekker, maar je bent in dit geval echt zielig. Jullie vinden dit grappig, maar wij niet! Jullie willen fairplay, wij ook. Als dit zo verder gaat komen er terug spionnen in het spel en zitten jullie nog verder in de problemen.

Kritiek een beetje voorbarig?

De laatste 2 dagen zijn er niet van die hectische fortgevechtdagen. 2 volle fortgevechten gehad die wij toevallig beide winnen.

Nu doen jullie precies hetzelfde en daar heb ik op zichzelf geen enkele moeite mee. Ieder bepaalt zijn tactiek en het is aan ons om daar op te reageren. Maar ik vind het wel een beetje ironisch na al die grootspraak hier, dat wij kennelijk het plezier van anderen bederven en niet zoveel forten moeten uitdagen, jullie vervolgens precies hetzelfde doen.
 

DeletedUser2147

pfff, ik lees op een ander topic dat W1 dood is ...
Ik doe iets 'onnozel, zielig of geniaal' en weer komen de verwijten naar elkaar boven !!!

Dood is W1 dus niet hee :rolleyes:

Zoals ik al eens zei ... VSW vond het een flauwe grap van mij, en anderen vonden het dan weer geniaal ...
Arkie heeft deze discussie (terecht) geopend, maar ieder heeft zijn stand punt en dat is gelukkig verschillend !
Anders zou het echt een saaie wereld zijn hee ;)
Ik krijg ook in-game veel toffe reacties en boze brieven, maar dat wist ik dat ik mij daar kon aan verwachten.
Wat mij betreft mag dit hier stil aan afgesloten worden zo dat W1 terug wat 'dood' kan worden :)
Als Arkie en de mod's het er mee eens zijn, mag dit van mij afgesloten worden ...
Anders ... laat jullie nog eens goed gaan hé :D
 

DeletedUser

Wat een ophef allemaal om niets zeg. Ik kon de humor er wel van inzien. Ik geef je een 9,5 voor originaliteit denbekker.

Stukken origineler dan kleine stadjes het werk voor je laten opknappen door forten tegelijktijdig te laten uitdagen in de hoop zelf geen counteraanval te krijgen.

En over het feit dat XX/OBD en consorten zoveel forten uitdagen. Dat is roeien met de riemen die je hebt. Het is bekend dat VSW stukken meer fortvechters heeft, dus dan moet je situaties voorkomen dat er maar één fortgevecht is die dag

1. Eens. Das roeien met de riemen die je hebt.
Hoe irritant en ronduit vervelend voor ons ook, ik snap de tactiek 100%.

Echter, des te meer forten jullie krijgen op deze manier, des te groter is de kans en uitdaging voor ons om eens gek te gaan doen.

2. Gekeken naar de hardcore fortvechters scheelt het niet zoveel, dus alsjeblieft niet de calimero uithangen ;)

3. Kwak is niet onafhankelijk denbekker (jaja reactie op ander bericht) ! Das hetzelfde als ik zou zeggen dat MoTTo onafhankelijk is ;) !

4. Met pijn in m'n spelhart... Congrats met jullie overwinningen de afgelopen dagen, zéér overtuigend. Netjes !
 

DeletedUser2147

1. Eens. Das roeien met de riemen die je hebt.
Hoe irritant en ronduit vervelend voor ons ook, ik snap de tactiek 100%.

Echter, des te meer forten jullie krijgen op deze manier, des te groter is de kans en uitdaging voor ons om eens gek te gaan doen.

2. Gekeken naar de hardcore fortvechters scheelt het niet zoveel, dus alsjeblieft niet de calimero uithangen ;)

3. Kwak is niet onafhankelijk denbekker (jaja reactie op ander bericht) ! Das hetzelfde als ik zou zeggen dat MoTTo onafhankelijk is ;) !

4. Met pijn in m'n spelhart... Congrats met jullie overwinningen de afgelopen dagen, zéér overtuigend. Netjes !

@punt 1,2 en 4 ... ik heb er ook mijn mening over en dat is anders, maar eindelijk eens een serieus en eerlijk gemeend bericht van iemand van de 'tegen partij' ;)

@Punt 3 ... Jawel dus ;) Waarom heb 'IK' als oprichter de 'XX' die 2 kruisjes van uit onze stadsnaam gehaald !!!
Blijf onze forten uitdagen en je zult zien dat VSW ze vroeg of laat overneemt ;) We blijven dat geen weken vol houden hoor ;)
Maar we blijven gewoon strijden voor ... (tja, voor de fun zekers :p)
Enkele vrienden steunen ons, maar die vinden het ook niet leuk dat onze leiding (ikke mss) zijn eigen ding blijven doen :)

Bwa, ik ben gewoon geen kudde dier die meeloopt met de hoop en 'k volg gewoon mijn intuïtie ;)
En niet enkel hier, maar ook in RL :)
Dat zou iedereen moeten doen, de wereld zou er stukken leuker uitzien :rolleyes:

Allé, das mijn gedacht weer eens hee ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

1. Eens. Das roeien met de riemen die je hebt.
Hoe irritant en ronduit vervelend voor ons ook, ik snap de tactiek 100%.

Echter, des te meer forten jullie krijgen op deze manier, des te groter is de kans en uitdaging voor ons om eens gek te gaan doen.

2. Gekeken naar de hardcore fortvechters scheelt het niet zoveel, dus alsjeblieft niet de calimero uithangen ;)

3. Kwak is niet onafhankelijk denbekker (jaja reactie op ander bericht) ! Das hetzelfde als ik zou zeggen dat MoTTo onafhankelijk is ;) !

4. Met pijn in m'n spelhart... Congrats met jullie overwinningen de afgelopen dagen, zéér overtuigend. Netjes !

1. Gelijk hebben jullie om zoals je zelf beschrijft 'eens gek te gaan doen'. Maar ik vond het gewoon frappant dat nu voor dezelfde strijdwijze gekozen werd na alle kritiek en het door een aantal van jullie gewenste overzichtelijkheid aan fortgevechten. Dat was gister en eergister zo. Toeval wou dat wij deze keer wonnen.

Ik vind de kritiek op ons dan ook niet terecht als er vervolgens zelf voor dezelfde weg gekozen wordt.

2. calimero... leuke woordspeling ;). Ik geef je in zoverre gelijk dat het aantal vaste fortvechters wel ongeveer gelijk zal liggen. Maar ik ben niet van mening dat de vaste groep verantwoordelijk is voor al het succes. Kleine forten wellicht. In basis en grote forten red je het toch echt niet alleen met je vaste kern. Dan komt er toch bij kijken hoeveel man er komt opdagen om het fort te vullen met mensen naast die vaste kern en daar hebben jullie er wel meer van.

3. Denbekker had zelf al gereageerd.

4. Je wint wat, je verliest wat. Binnenkort zullen jullie vast wel weer aan de beurt zijn. Hopelijk reageer ik dan net zo netjes als jij nu deed, maar ik doe geen belofte :p
 

DeletedUser488

Persoonlijk vind ik misbruik van naam niet kunnen. Het is gewoon een beetje kinderachtig, hè. Het was trouwens ook niet nodig, want het was het enige gevecht van die dag. Tactische meesterzet? Dan wel een met een slechte timing. Ik geloof trouwens ook niet dat er iemand met 5000$ stond, de aanvallers stonden er enkel omdat er - zoals gezegd - niets anders te doen was.

En wat die massaaanvallen betrft, de lol daarvan snap ik ook niet echt. Tuurlijk, je pakt er misschien 1 of 2 fortjes mee, maar dat kan mij echt geen zier schelen. Je hebt gewoon 10 of 20 waardeloze fortgevechten, waar volgens mij niemand plezier in heeft.
Ik in ieder geval niet, dus op zo'n avond pas ik feestelijk. Por me nog eens als een middel of groot fort volgeraakt, dan wordt het tenminste nog eens boeiend.
 

DeletedUser

Kom op mensen het is een spel dat ga je niet verzieken!

Hij was wel goed verzonnen maar wel genaait voor de mensen die 5000 bij zich hadden

Maar ga niet zeuren op het forum los het gewoon op met denbekker:cool:
 

DeletedUser8307

Denbekker is een vijand, dat kan je dus niet meer oplossen... :)

Ook had er niemand geld mee, dus het is geen probleem.
 

DeletedUser5695

Ik vind het een geniale grap denbekker, waarvoor mijn complimenten :D
En als er domme schapen zijn die idd met 5000 dollar op de proppen gekomen zijn...; die hadden maar beter moeten informeren over het hoe en wat. (snap sowieso niet dat je meedoet aan cashgevechten die georganiseerd zijn door "de vijand" tenzij het is om die te verstoren ;) )
 

DeletedUser

Als het geen VSW was (na alles wat ik over ze gehoord heb) zou ik medelijden hebben met ze... ;)
 

DeletedUser

ongelooflijk hoe mensen een hekel aan anderen kunnen hebben door een spelletje....
 

DeletedUser

Je kan geen hekel aan een persoon hebben vanwege een spel, wel aan de manier waarop ze het spel spelen. Daar zit een verschil in ;)
 

DeletedUser5695

t zijn de zelfde sneue commentaren als tijden geleden saffi, als je nog steeds wilt beweren een ander te zijn dan moet dat al een cloon of siamese tweeling van je zijn....
Laat dit spel gewoon rusten, ga lekker haken ofzo en zoek een goede psych...

mijn conclusie: jij was allang klaar met dit spel, en het spel was al tijden enorm klaar met jou...
 

DeletedUser385

van mij mag je blijven hoor!

ontopic: misschien nog een keertje?

maar dan wel een cashbattle:p
 
Bovenaan