• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

cash bathel 5000

DeletedUser10155

haha grapjas toch :)
Jullie verdediging was niet eens vol XD
1 iemand van VSW in de verdediging maar ik ga er ook niets meer over zeggen :)
Alleen dat jullie het eens normaal proberen om een fort over te nemen en niet met 40 aanvallen of om 2u snachts
Succes daarmee ;)
 

DeletedUser9914

Ik vind dit ook niet echt kunnen. Eerst en vooral haat ik die duizenden fortgevechten van XX en OBD op 1 dag om dan zo een fortje te kunnen overnemen. Zo verpest je al veel spelers hun spelplezier omdat ze niets anders kunnen doen dan verdedigen en maar hopen dat hun fort niet gepakt wordt. Uiteindelijk wordt je fort dan toch gepakt en je krijgt geen zin meer om te verdedigen, met gevolg dat veel forten onbewaakt zijn door die massa-aanvallen. Zeg nu zelf, er is toch geen plezier zonder vijand? Maar dat begrijpen jullie niet. Nu komen jullie af met een zogezegde Cash Battle om spelers van VSW te hun geld te laten verliezen en omdat jullie zelf niet sterk zijn in het verdedigen. Als het kan zou ik een limiet op fortgevechten op 1 dag zetten, maar dat gaat natuurlijk niet. Er moeten gewoon duidelijke afspraken komen tussen XX/OBD en VSW. Sorry Denbekker, maar je bent in dit geval echt zielig. Jullie vinden dit grappig, maar wij niet! Jullie willen fairplay, wij ook. Als dit zo verder gaat komen er terug spionnen in het spel en zitten jullie nog verder in de problemen.



XX/OBD moeten duidelijke afspraken maken??

Ten 1e Je vergeet een Groep?
Ten 2e Als de afspraken niet goed waren tussen de XX/OBD/?? dan ??

ik ga een beetje in ??? spreken omdat er bovenin je tekst bij mij redelijk veel ??? naar boven komen.
 

DeletedUser5801

Ik vind dit ook niet echt kunnen. Eerst en vooral haat ik die duizenden fortgevechten van XX en OBD op 1 dag om dan zo een fortje te kunnen overnemen. Zo verpest je al veel spelers hun spelplezier omdat ze niets anders kunnen doen dan verdedigen en maar hopen dat hun fort niet gepakt wordt. Uiteindelijk wordt je fort dan toch gepakt en je krijgt geen zin meer om te verdedigen, met gevolg dat veel forten onbewaakt zijn door die massa-aanvallen. Zeg nu zelf, er is toch geen plezier zonder vijand? Maar dat begrijpen jullie niet. Nu komen jullie af met een zogezegde Cash Battle om spelers van VSW te hun geld te laten verliezen en omdat jullie zelf niet sterk zijn in het verdedigen. Als het kan zou ik een limiet op fortgevechten op 1 dag zetten, maar dat gaat natuurlijk niet. Er moeten gewoon duidelijke afspraken komen tussen XX/OBD en VSW. Sorry Denbekker, maar je bent in dit geval echt zielig. Jullie vinden dit grappig, maar wij niet! Jullie willen fairplay, wij ook. Als dit zo verder gaat komen er terug spionnen in het spel en zitten jullie nog verder in de problemen.

misschien beetje off-topic, maar VSW doet daar zelf net zo hard aan mee met al die gevechten opzetten, kijk de geschiedenis van afgelopen zondag maar eens na ;). Bovendien duidelijke afspraken tussen 2 kampen? Dat zal nooit gaan werken.

Verder wil ik even aangeven dat het een incidentele eenmansactie was van onze 'prettig gestoorde' ;) vriend Denbekker. Dus wat dat betreft zou ik zeggen maak er niet meer van dan dat het is: een (uit de handgelopen) grap.

En daar laat ik het bij ;)
 

DeletedUser

Wat een ophef allemaal om niets zeg. Ik kon de humor er wel van inzien. Ik geef je een 9,5 voor originaliteit denbekker.

Stukken origineler dan kleine stadjes het werk voor je laten opknappen door forten tegelijktijdig te laten uitdagen in de hoop zelf geen counteraanval te krijgen.

En over het feit dat XX/OBD en consorten zoveel forten uitdagen. Dat is roeien met de riemen die je hebt. Het is bekend dat VSW stukken meer fortvechters heeft, dus dan moet je situaties voorkomen dat er maar één fortgevecht is die dag
 

DeletedUser

eigenlijk is er niks gebeurd OBD en XX waren aan het verdedigen en VSW was aan het aanvallen en niemand had 5000$ bij daar komt het op neer :p
 

DeletedUser

haha grapjas toch :)
Jullie verdediging was niet eens vol XD
1 iemand van VSW in de verdediging maar ik ga er ook niets meer over zeggen :)
Alleen dat jullie het eens normaal proberen om een fort over te nemen en niet met 40 aanvallen of om 2u snachts
Succes daarmee ;)

Makkelijk praten als je een achterban hebt die stukken groter is
 

DeletedUser2147

Zo denk ik er ook over Swaffel,
mss zou ik beter tetris gaan spelen ...
dan trap ik minder op anderen hun tenen :cool:
 

DeletedUser385

moet deze ruzie nou echt hier worden uitgevochten?

pak allebei je wapen, en los het zo op...
 

DeletedUser

Arkie niet zo zeuren, dit is gewoon slim oorlogvoeren.

Mooie actie denbekker.
 

DeletedUser

misschien beetje off-topic, maar VSW doet daar zelf net zo hard aan mee met al die gevechten opzetten, kijk de geschiedenis van afgelopen zondag maar eens na ;). Bovendien duidelijke afspraken tussen 2 kampen? Dat zal nooit gaan werken.

Natuurlijk, wij moeten ook counteren he :p anders zitten we in de problemen. Maargoed ik vond het in ieder geval niet leuk zo, ben blij dat de rust terug is gekeerd :) (voorlopig toch)

Over dat cashgevecht: geen seconde iets van geloofd. Dus ok als denbekker dat grappig vind is dat zijn manier van humor maar arkie moet zich er in ieder geval niet slecht om voelen ;) Stond duidelijk op ons forum dat er niets van waar was...
Dat er aanvallers van ons waren was zoals matti zei omdat er toch niets anders te doen was ;) denk niet dat iemand echt geld bijhad.
 

DeletedUser

vecht het uit met fortgevechten en duels, komt er lekker weer pit tussen. :p
 

DeletedUser

mee eens jt95 ;) maar dan wel fortgevechten waar alles vol zit lekker ep pakken :D
 

DeletedUser5801

Natuurlijk, wij moeten ook counteren he :p anders zitten we in de problemen. Maargoed ik vond het in ieder geval niet leuk zo, ben blij dat de rust terug is gekeerd :) (voorlopig toch).

Zal ook geen vaste activiteit worden :p Waren in ieder geval een paar vermoeiende dagen haha ;)
 

DeletedUser6932

Wat een ophef om niks!
Bekker probeert op een erg komische manier verwarring te zaaien als zijn fort aangevallen wordt.
Of het lukt is een tweede, maar toont wel groot gevoel voor humor en creativiteit :p .
Vind het erg jammer dat de aanvallers er de humor niet van in kunnen zien, want ik vind het geniaal bedacht :)
De zwaar gepikeerde reactie er op vind ik eigenlijk een beetje sneu.
 

DeletedUser

XX/OBD moeten duidelijke afspraken maken??

Ten 1e Je vergeet een Groep?
Ten 2e Als de afspraken niet goed waren tussen de XX/OBD/?? dan ??

ik ga een beetje in ??? spreken omdat er bovenin je tekst bij mij redelijk veel ??? naar boven komen.

Kun jet niet lezen? er staat: XX/OBD en VSW moeten duidelijke afspraken maken. XX en OBD staan aan een kant, VSW aan de andere. ;)
 

DeletedUser

Wat een ophef om niks!
Bekker probeert op een erg komische manier verwarring te zaaien als zijn fort aangevallen wordt.
Of het lukt is een tweede, maar toont wel groot gevoel voor humor en creativiteit :p .
Vind het erg jammer dat de aanvallers er de humor niet van in kunnen zien, want ik vind het geniaal bedacht :)
De zwaar gepikeerde reactie er op vind ik eigenlijk een beetje sneu.

naammisbruik vind ik niet nix, dus geniaal, nee, gewoon diep vallen noem ik zoiets

sorry bekker, je lag al diep, nu vind ik je niet meer terug in mijn achting
 

DeletedUser8307

Denbekker, je hebt een aanpassen knop die je kan gebruiken. Je post al 3x 2 berichtjes na elkaar. ;)

Ik was er alleszins niet in getrapt, zo stom ben ik ook niet. :)
 

DeletedUser

whahahahaha:D
hilarisch,
zegt dat het een cashbattle is dus komen weinig aanvallers en veel verdedigers en wint! hilarisch gewoon!
denbekker, mooie actie.
ga ik ook gebruiken!!:cool:
 

DeletedUser

gelukkig is vsw slimmer en komen ze zonder geld en alleen voor de xp :D
 
Bovenaan