• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

cash bathel 5000

DeletedUser

die van vandaag :

ik heb niks geregeld geen cash bathel (als ik het doe niet voor xx hoor)[player]denbekker[/player] is gewoon zo ene dat mensen moet zo kloten zwak... zie pm lees vanonder naar boven

[player]denbekker[/player] vandaag om 10:12 uur
trouwens, leuk om nog eens iets van je te horen ;)

[player]denbekker[/player] vandaag om 09:57 uur
tja, gewoon benieuwd voor de reacties :p

[player]arkie [/player] vandaag om 07:35 uur
wat ist nu jong? fantasie op hol geslagen over een bepaalde afspraak?

zielig hoor dat je zo moet gaan doen
-----

zo zie je maar weer welke zwakte sommige mensen moete laten zien:cool:
 

DeletedUser8307

Het gaat hier dus over een fort-gevecht. :) XX zei dat iedereen 5000$ moest meenemen. Maar dit is totaal niet waar.

(Iedereen, behalve XX moet geld meenemen). :p

Achja... :D
 

DeletedUser

Het gaat hier dus over een fort-gevecht. :) XX zei dat iedereen 5000$ moest meenemen. Maar dit is totaal niet waar.

(Iedereen, behalve XX moet geld meenemen). :p

Achja... :D
kant van xx die vinde het leuk :eek: bende kinders bij elkaar ?

+ je wilt van zo mense 5000 dollar uit hun zakke halen fairplay is hier ver te zoeken nu
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

kant van xx die vinde het leuk :eek: bende kinders bij elkaar ?

+ je wilt van zo mense 5000 dollar uit hun zakke halen fairplay is hier ver te zoeken nu

Tsja. Het is inderdaad niet fair, nee. :) Maar goed. Als je een beetje slim bent doe je dat gewoon niet, allé die 5000$ meenemen .
 

DeletedUser2147

tja, ik ben mss zielig, maar ik maak geen mensen uit voor 'eikel' !!!
Mij blokkeren en dan hier wat komen janken !!!
Wie is er dan zielig ?

kant van xx die vinde het leuk :eek: bende kinders bij elkaar ?

+ je wilt van zo mense 5000 dollar uit hun zakke halen fairplay is hier ver te zoeken nu

Tja, kan ik niets aan doen dat VSW er in trapte hee :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

tja, ik ben mss zielig, maar ik maak geen mensen uit voor 'eikel' !!!
Mij blokkeren en dan hier wat komen janken !!!
Wie is er dan zielig ?

Jij moet het dan ook niet organiseren.
Je bent mss zielig? Je bent heel zielig hoor ;)
 

DeletedUser2147

die van vandaag :

ik heb niks geregeld geen cash bathel (als ik het doe niet voor xx hoor)[player]denbekker[/player] is gewoon zo ene dat mensen moet zo kloten zwak... zie pm lees vanonder naar boven

[player]denbekker[/player] vandaag om 10:12 uur
trouwens, leuk om nog eens iets van je te horen ;)

[player]denbekker[/player] vandaag om 09:57 uur
tja, gewoon benieuwd voor de reacties :p

[player]arkie [/player] vandaag om 07:35 uur
wat ist nu jong? fantasie op hol geslagen over een bepaalde afspraak?

zielig hoor dat je zo moet gaan doen
-----

zo zie je maar weer welke zwakte sommige mensen moete laten zien:cool:

Kan je ook de berichtjes er inzetten dat je mij uitscheld voor 'eikel' ?
Of wil je hier sympatiek overkomen :confused:

Jij moet het dan ook niet organiseren.
Je bent mss zielig? Je bent heel zielig hoor ;)

Dank u, en ik ben er nog trots op ook ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9914

Jij moet het dan ook niet organiseren.
Je bent mss zielig? Je bent heel zielig hoor ;)


Zielig is dat als je er niets mee van doen hebt te reageren.....

Ik zie je nog niet eens in W1...

Maja het is duidelijk.
 

DeletedUser

ja dat ik je verwijt is je eigen schuld he doe dan niet zo. :cool:

tja, ik ben mss zielig, maar ik maak geen mensen uit voor 'eikel' !!!
Mij blokkeren en dan hier wat komen janken !!!
Wie is er dan zielig ?
en zie begin post had dit al gepost voor dat ik je uitgemaakt heb noob en geblokkeerd
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2147

waar gaat het over ???
Even een woordje uitleg zodat diegenen die hun graag bemoeien met iets waar ze niets over weten ook met verwijten kunnen gooien naar mij ....
Onze stad Kwakkerillis, die onafhankelijk is maar wel in de top mee draait in de steden ranking van W1 heeft verschillende forten !
Om dat er dagelijks wel eentje word uitgedaagd door VSW kwam ik op het idee om vandaag onze fort naam te veranderen in fort 5000$ cash ...
Ik heb ook in het profiel van dit fort gemeld dat de aanvallers (VSW) 5000$ moesten mee brengen, en de verdedigers niets !
Ik had ook geplaatst dat er een screenshot als bewijs dat ze geld hadden naar arkie moesten sturen, maar ik had even goed een andere naam kunnen plaatsen !
Gevolg ... een fort vol verdedigers (zelf VSW-ers verdedigden mee) en maar 18 aanvallers ;)
Noemt het zielig of niet, maar als je elke dag uitgedaagd word moet je iets proberen als Kwakkertje om je te verdedigen hee :rolleyes:
Vandaag is het gelukt, ik heb veel leuke tg's gekregen door mijn actie, maar ook veel scheld partijen !!!
Sorry dat ik nu eenmaal prettig gestoord ben hee :D
 

DeletedUser

Op zich wel slim van Denbekker als dat het is wat hij heeft gezegt. :p
 

DeletedUser

Ik vind dit ook niet echt kunnen. Eerst en vooral haat ik die duizenden fortgevechten van XX en OBD op 1 dag om dan zo een fortje te kunnen overnemen. Zo verpest je al veel spelers hun spelplezier omdat ze niets anders kunnen doen dan verdedigen en maar hopen dat hun fort niet gepakt wordt. Uiteindelijk wordt je fort dan toch gepakt en je krijgt geen zin meer om te verdedigen, met gevolg dat veel forten onbewaakt zijn door die massa-aanvallen. Zeg nu zelf, er is toch geen plezier zonder vijand? Maar dat begrijpen jullie niet. Nu komen jullie af met een zogezegde Cash Battle om spelers van VSW te hun geld te laten verliezen en omdat jullie zelf niet sterk zijn in het verdedigen. Als het kan zou ik een limiet op fortgevechten op 1 dag zetten, maar dat gaat natuurlijk niet. Er moeten gewoon duidelijke afspraken komen tussen XX/OBD en VSW. Sorry Denbekker, maar je bent in dit geval echt zielig. Jullie vinden dit grappig, maar wij niet! Jullie willen fairplay, wij ook. Als dit zo verder gaat komen er terug spionnen in het spel en zitten jullie nog verder in de problemen.
 

DeletedUser2147

een eerlijk antwoord waar ik begrip voor heb duelkrokodil, maar mijn bedoeling was niet om het geld van spelers af te troggelen, maar eens op een andere manier een fort verdedigen tegen een overmacht !
Behelpen met de middelen die ik hebt noem ik dat ;)
 

DeletedUser

Ik vind dit ook niet echt kunnen. Eerst en vooral haat ik die duizenden fortgevechten van XX en OBD op 1 dag om dan zo een fortje te kunnen overnemen. Zo verpest je al veel spelers hun spelplezier omdat ze niets anders kunnen doen dan verdedigen en maar hopen dat hun fort niet gepakt wordt. Uiteindelijk wordt je fort dan toch gepakt en je krijgt geen zin meer om te verdedigen, met gevolg dat veel forten onbewaakt zijn door die massa-aanvallen. Zeg nu zelf, er is toch geen plezier zonder vijand? Maar dat begrijpen jullie niet. Nu komen jullie af met een zogezegde Cash Battle om spelers van VSW te hun geld te laten verliezen en omdat jullie zelf niet sterk zijn in het verdedigen. Als het kan zou ik een limiet op fortgevechten op 1 dag zetten, maar dat gaat natuurlijk niet. Er moeten gewoon duidelijke afspraken komen tussen XX/OBD en VSW. Sorry Denbekker, maar je bent in dit geval echt zielig. Jullie vinden dit grappig, maar wij niet! Jullie willen fairplay, wij ook. Als dit zo verder gaat komen er terug spionnen in het spel en zitten jullie nog verder in de problemen.

Vind ik ook, het is best vervelend dat je 40 fortgevechten op 1 avond hebt.
Je weet echt niet meer waar je moet verdedigen, en dan valt een onbekende stad jou aan en zet je even dat het een cashbattle is :rolleyes:
En ik denk niet dat jullie stad boven aan zou staan zonder OBD en XX ;)
Maar kom het is nu zo en ik denk niet dat er iemand is geweest die 5000 cash bij had.
 

DeletedUser10155

lol denbekker toch,denk niet dat er veel jongens zijn ingetrapt ;)
Ik (en nog een paar) hebben zitten aanvallen maar dat was gewoon om een fortgevecht deel te nemen (en zeker niet met $5000 op zak) en ik hoop van harte dat je leuke dingen gevonden hebt en snap niet waarom er zoveel te doen is rond dit want iedereen weet dat jij aan de kant van XX staat en hadden al lang door dat je uit je nek zat te kletsen.
Verder weet ik maar al te goed dat jullie daar vorige maand stonden in fort cash 3000 met zen 10en te verdedigen omdat jullie dachten dat het een cashgevecht was (zonder een telegram verstuurd te hebben zelfs) :D
Das pas lachen!!! :D
 

DeletedUser2147

lol denbekker toch,denk niet dat er veel jongens zijn ingetrapt ;)
Ik (en nog een paar) hebben zitten aanvallen maar dat was gewoon om een fortgevecht deel te nemen (en zeker niet met $5000 op zak) en ik hoop van harte dat je leuke dingen gevonden hebt en snap niet waarom er zoveel te doen is rond dit want iedereen weet dat jij aan de kant van XX staat en hadden al lang door dat je uit je nek zat te kletsen.
Verder weet ik maar al te goed dat jullie daar vorige maand stonden in fort cash 3000 met zen 10en te verdedigen omdat jullie dachten dat het een cashgevecht was (zonder een telegram verstuurd te hebben zelfs) :D
Das pas lachen!!! :D

Tja, daarom dat er VSW-ers vroegen om mogen mee te verdedigen omdat ze geen cash hadden :p
ok, de verdediging was geslaagd en dit was het enig dat telde ! Verder maak ik er hier geen woorden meer aan vuil ;)
 
Bovenaan