• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

cash bathel 5000

DeletedUser385

hmmz oke misschien toch leuk idee om er een te gaan organiseeren?
 

DeletedUser8307

denk niet dat veel mensen nog zin hebben in een cashbattle na dit gebeuren.

Niet iedereen leest het forum. Slechts de grote minderheid van The-West.nl (Wereld 1) heeft dit gelezen.

En dan nog, als het nu duidelijk afgesproken is en een leider van VSW (Of XX) bevestigd dit, dan kunnen er bijna geen problemen zijn.

Ik vind dat er best ééntje mag komen. Ik doe zeker mee! :)
 

DeletedUser

Moet er wel is geregeld worden dat er dan geen andere fortgevechten zijn.
 

DeletedUser

Juist wel allemaal fake aanvallen van vsw :)

Maar ik heb geld zat dus ik wil ook wel mee doen.
 

DeletedUser

Ik vind dit ook niet echt kunnen. Eerst en vooral haat ik die duizenden fortgevechten van XX en OBD op 1 dag om dan zo een fortje te kunnen overnemen. Zo verpest je al veel spelers hun spelplezier omdat ze niets anders kunnen doen dan verdedigen en maar hopen dat hun fort niet gepakt wordt. Uiteindelijk wordt je fort dan toch gepakt en je krijgt geen zin meer om te verdedigen, met gevolg dat veel forten onbewaakt zijn door die massa-aanvallen. Zeg nu zelf, er is toch geen plezier zonder vijand? Maar dat begrijpen jullie niet. Nu komen jullie af met een zogezegde Cash Battle om spelers van VSW te hun geld te laten verliezen en omdat jullie zelf niet sterk zijn in het verdedigen. Als het kan zou ik een limiet op fortgevechten op 1 dag zetten, maar dat gaat natuurlijk niet. Er moeten gewoon duidelijke afspraken komen tussen XX/OBD en VSW. Sorry Denbekker, maar je bent in dit geval echt zielig. Jullie vinden dit grappig, maar wij niet! Jullie willen fairplay, wij ook. Als dit zo verder gaat komen er terug spionnen in het spel en zitten jullie nog verder in de problemen.



Werkten jullie met spionnen?
 
Bovenaan