• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bosgrond?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gelieve verder te discussiëren over de bosgrond of de klomp modder in plaats van 'Stuur mij een hint via PM'.
 

DeletedUser

ik heb mijn post zonet gewist... maar ik snap totaal niet hoe ik die moet samenvoegen...

je kunt je post aanpassen 2 tot een bepaalde tijd nadat je hem gepost hebt. dan kun je dus gewoon dat andere bericht er bij in plakken ;) als het al te laat is om te wijzigen maakt de dubbelpost niet uit.
 

DeletedUser

Oh, even voor de duidelijkheid. Mijn hint ging over de klomp modder, en wat ik gezegd heb (en meer!) staat al op het forum. De puzzelfanaten wil ik wel wat sturen maar stuur me dan maar een p.m.

Maar goed, nu weer over de bosgrond. Het kan zijn dat de bosgrond met de facebook hint te maken heeft, in dat geval zou je misschien met een wereldkaart in je inventaris daar moeten gaan staan.
 

DeletedUser

het is gewoon bedoeld voor het gouden geweer en de gouden sabel enzo
dit is al lang geen geheim meer en degenen die het voor zichzelf wouden houden zijn echt wel eikels en egoïstisch
 

DeletedUser

ik dacht eerst :blink:wat heb ik gemist is er een nieuwe quest gekomen maar neey dus het is gewoon van 2 jaar terug of meer :hmf:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan