• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bosgrond?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

@nielskus1
ik speel maar op 1 wereld:
dus als je slim bent weet je welke:p

@mark600
oke doe maar
 

DeletedUser

meld je eventjes aan op die wereld, kijk, en verwijder je op die wereld
dat doe ik zo vaak:p
 

DeletedUser

Ik werk er ook aan, maar tot nu toe ook nog niks.. misschien is de tijd toch belangrijk..
 

DeletedUser

Ik denk dat de meeste mensen die dit lezen niet eens weten waarover dit gaat, maargoed :) Ik zwijg wel, als de tijd belangrijk is weet ik die... Mensen die me binnen de 20 minuten pm'en krijgen die tijd. Rest zoekt het zelf maar uit, en dan zwijg ik hier ;)
 

DeletedUser

Ik denk (en hoop!) dat degene die het voorwerp zal vinden dat echt niet gelijk hier zal gaan posten, zo haal je de lol snel uit het spel...
 
Jullie geven wel onwijs veel hints hierzo, laat iedereen het zelf uitzoeken.
Allemachtig noemt ge dat HINTS?
Ze zeggen alleen dat ze een arbeid aan het doen zijn, niet welke of waar...
Zeg NIETS of zeg IETS WAT NUTTIG IS.
Ik word persoonlijk gék van deze vage posts.....
Dus mensen die iets van de beta posten zijn fout bezig: mensen die iets van NL posten mogen dat, maar doen het niet. Één springplank(je) geven waar ik vanaf kan springen om het ook te zien, nee hoor...
Wel irritante posts als:
'Ik probeer wat jij probeert maar het lukt me niet....'
'Mensen ik hoop dat de mensen die het ontdekken (ja ik ben ook bezig) het niet vertellen...' (dit is misschien niet letterlijk geschreven maar je snapt wat ik bedoel...)
Dit is voor mij het zoeken naar een bacterie in een flatgebouw, en bovendien vind ik dat het forum bedoeld is om info aan anderen te geven. Doe je dat niet, dan vind ík iig dat je beter helemaal niets kan posten...
 

DeletedUser4891

dus je hebt liever dat ik alles vertel zodat er niets meer te ondekken valt en alle lol er af is?
 

DeletedUser10423

moordspel

ik heb de moordenaar ontmaskerd
maar nu moet ik hem doden en dat duel verlies ik altijd
Heeft er al iemand dat duel gewonnen?
 
Allemachtig noemt ge dat HINTS?
Ze zeggen alleen dat ze een arbeid aan het doen zijn, niet welke of waar...
Zeg NIETS of zeg IETS WAT NUTTIG IS.
Ik word persoonlijk gék van deze vage posts.....
Dus mensen die iets van de beta posten zijn fout bezig: mensen die iets van NL posten mogen dat, maar doen het niet. Één springplank(je) geven waar ik vanaf kan springen om het ook te zien, nee hoor...
Wel irritante posts als:
'Ik probeer wat jij probeert maar het lukt me niet....'
'Mensen ik hoop dat de mensen die het ontdekken (ja ik ben ook bezig) het niet vertellen...' (dit is misschien niet letterlijk geschreven maar je snapt wat ik bedoel...)
Dit is voor mij het zoeken naar een bacterie in een flatgebouw, en bovendien vind ik dat het forum bedoeld is om info aan anderen te geven. Doe je dat niet, dan vind ík iig dat je beter helemaal niets kan posten...

Als jij zegt van "Kijk nu met welke arbeid ik bezig ben, en zie gelijk ook de rest van de voorwaarden!", dan noem ik dat een hint. En dat is eigenlijk wat hier wordt verteld.
 

DeletedUser8307

ik heb de moordenaar ontmaskerd
maar nu moet ik hem doden en dat duel verlies ik altijd
Heeft er al iemand dat duel gewonnen?

Tips om dat duel te overwinnen

  • Verander je uitwijkposities
  • Verander je raakposities
  • Zet meer vaardigheden op duels.

Vele mensen hebben hem al overwonnen.
 
dus je hebt liever dat ik alles vertel zodat er niets meer te ondekken valt en alle lol er af is?
Nee eigenlijk niet, maar waarom post je dat soort dingen dan?
Dan kan je beter een hint geven.
Ik zei trouwens ook niet: het hele verhaal. Ik zei: tips, of anders liever niets.
 

DeletedUser

Ik denk (en hoop!) dat degene die het voorwerp zal vinden dat echt niet gelijk hier zal gaan posten, zo haal je de lol snel uit het spel...

Je weet het of je weet het niet. Zo simpel is het met dit ding. En dan mag je gaan klagen over dat we het zouden verklappen. Je kan er zelf onmogelijk op komen ;) Er is niets waarop je jezelf kan baseren. Iemand heeft dat gewoon met stomgeluk gevonden en heeft dat doorverteld waardoor binnenkort iedereen het zal weten.

Jullie geven wel onwijs veel hints hierzo, laat iedereen het zelf uitzoeken.

Zelf uitzoeken? alsof jij dat gedaan hebt ;) Als je weet dat je een arbeid moet doen met een bepaald product op een bepaalde tijd...

Hoeveel arbeiden zijn er wel niet? hoeveel producten? en dat op alle tijdstippen?? En dan de juiste combinaties gaan zoeken?
Mss als je 5 jaar de tijd hebt ja...
 

DeletedUser

Christophev, je hebt helemaal gelijk dat je het zonder informatie of zonder heel, heel, heel veel geluk niet snel zult vinden. Maar als één iemand alleen al een rapportje laat zien waarin de vondst staat hebben veel mensen hem in no-time gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan