• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bosgrond?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ja maar het is ook niet de bedoeling dat het zozozo makkelijk word.

Het is een geheime 'quest' geweest.

Ik zal je een tip geven.:rolleyes:
Ga lezen en experimenten:) dan zul je dat vanzelf vinden :p
 

DeletedUser

Denk je dat christophev het niet weet? Op de beta heeft hij ook een account en reken maar dat hij héél goed weet wat de voorwaarden zijn ;)
 

DeletedUser

Ik denk dat de meeste mensen die dit lezen niet eens weten waarover dit gaat, maargoed :) Ik zwijg wel, als de tijd belangrijk is weet ik die... Mensen die me binnen de 20 minuten pm'en krijgen die tijd. Rest zoekt het zelf maar uit, en dan zwijg ik hier ;)

Er is maar één voorwaarde, tezamen met geluk hebben uiteraard, als we het tenminste over hetzelfde hebben. ;)

Denk je dat christophev het niet weet? Op de beta heeft hij ook een account en reken maar dat hij héél goed weet wat de voorwaarden zijn ;)

Over de quest gok ik dat hij niets weet, aangezien daar écht nog niks over bekend is. :)
 

DeletedUser

pff als ik dit allemaal lees lijkt het alsof er wel degelijk mensen zijn die het weten(of doen alsof)
 

DeletedUser

Ik zou zeggen zoek de bosgrond en kijk wat voor mensen je daar ziet :p
Zo heb ik het gevonden.
Waar de bosgrond zich bevindt kan je hier wel vinden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Er is maar één voorwaarde, tezamen met geluk hebben uiteraard, als we het tenminste over hetzelfde hebben. ;)


Over de quest gok ik dat hij niets weet, aangezien daar écht nog niks over bekend is. :)

Denk wel dat we het over hetzelfde hebben ;) En nee over die opdracht weet ik niets. Ik weet trouwens niet of dat voorwerp dat je vind iets te maken heeft met de bosgrond of niet... Ik weet gewoon evenveel als een gemiddelde betaspeler :p

Maar ik begrijp de frustratie van lebareslep. Hier wordt nu maar gezegd van zoek het zelf uit, terwijl niemand van ons dat gedaan heeft... Wij hebben gewoon allemaal datzelfde arbeidsrapport gezien :) En of de tijd er iets mee te maken heeft, kan van niet. Ik zei alleen maar moest het er iets mee te maken hebben dan zal het wel de tijd(/dag) zijn van dat arbeidsrapport :)

Ik heb het in ieder geval nog niet gevonden voor alle duidelijkheid ;)
En zelfs al heb je het gevonden, dan wilt dat nog altijd niet zeggen dat je weet wat je ermee moet ;) Dus mensen die denken dat er iemand is die het al allemaal weet, ik denk het nog niet :)
 

DeletedUser

hm,als iedereen de zelfde basiskennis moet hebben,mag ik dan weten waar dat arbeidbericht is?(beta?)
 

DeletedUser

hm,als iedereen de zelfde basiskennis moet hebben,mag ik dan weten waar dat arbeidbericht is?(beta?)

Zend me even een PM, ingame of hier, of kom even op de chat. ;)

Dit mag ik hier wel posten btw :p

http://nl5.the-west.nl/images/items/yield/mudball.png

mudball.png
 

DeletedUser

hm,als iedereen de zelfde basiskennis moet hebben,mag ik dan weten waar dat arbeidbericht is?(beta?)

Info over de beta mag niet worden weergegeven.
Dus daar achter vragen doe je liefst niet.
In pm's kanje dit wel doen zoals bever :p
Echt als je oplet, naar die bosgrond gaat, kijkt wie daar allemaal is en wat ze doen/aanhebben leer je veel hoor:)
 
Christophev, je hebt helemaal gelijk dat je het zonder informatie of zonder heel, heel, heel veel geluk niet snel zult vinden. Maar als één iemand alleen al een rapportje laat zien waarin de vondst staat hebben veel mensen hem in no-time gevonden.
Ik kan net zo goed op de muur schrijven ipv hier.
Ik zeg het nog één keer: niet het hele verhaal, alleen een hint als aanknopingspunt.
Als één iemand het ontdekt van die (wat was het nou) 56000 spelers moet je blij zijn, als die het niet mag vertellen duurt het jaren voor je kans maakt.
Ik weet niet waar jullie je informatie vandaan halen, spelers die het hebben ontdekt, maar als je het niet wist: zouden jullie dan ook zeggen 'Wij willen geen hint, geen aanknopingspunt, wij willen volkomen ongeïnformeerd blijven en wij vinden het prima dat we in feite geen schijn van kans maken om het te ontrafelen'? Het antwoord zal voor denk ik bijna iedereen 'Nee' zijn. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
EDIT:
Ik bedoelde iets als dit:
Zend me even een PM, ingame of hier, of kom even op de chat. ;)

Dit mag ik hier wel posten btw :p

http://nl5.the-west.nl/images/items/yield/mudball.png

mudball.png

Kijk hier kan ik tenminste iets mee, nu kan ik mijn briljante superbrein aan het werk zetten... :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Als ik dat ding ooit vind ooit vind zet ik hem in mijn profiel en dan kan iemand die een beetje hersens heeft achterhalen waar het vandaan komt. Daar hebben wij ook op moeten wachten op de beta!
Maar omdat je zo aandringt zal ik je wel een kleine hint sturen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik weet niet eens meer over wat jullie het hebben

eerst over bosgrond nu over een mudbal
 

DeletedUser

Als ik dat ding ooit vind ooit vind zet ik hem in mijn profiel en dan kan iemand die een beetje hersens heeft achterhalen waar het vandaan komt. Daar hebben wij ook op moeten wachten op de beta!
Maar omdat je zo aandringt zal ik je wel een kleine hint sturen...

mag ik dan ook een PM :p
 

DeletedUser

ik heb mijn post zonet gewist... maar ik snap totaal niet hoe ik die moet samenvoegen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan