• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bidden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser8307

je krijgt een olifant je moet dan in 4 steden biden die [in het miden] een spook stad ligt dan kan je in de kerk van de spook stad bidden dan kom er een pastoor wonen en verder kan je nog iets doe maar ik weet niet wat

Niet origineel, schrijf dit in het SPAM- forum. Iedereen weet intussen dat het niet kan !!
 

DeletedUser

volgens mij wekt bidden zo:


- als je een arbeid doet na het bidden denk je dat je meer geluk krijgt en dan is dat eens toevallig zo en ga je meer bidden
- net zoals mensen in RL bidden voor een beter examen of een wedstrijd te winnen etcetera...


-behalve op wereld 5: als je daar baas bent van een stad +pelgrimvader en je gaat bidden, 10 min tabak plukken, bidden, bidden, 30 min goud zeven, bidden, bidden, bidden, 2 uur stadhuis uitbouwen uit privé vermogen, bidden, bidden, bidden, en da

volgens mij wekt bidden zo:


- als je een arbeid doet na het bidden denk je dat je meer geluk krijgt en dan is dat eens toevallig zo en ga je meer bidden
- net zoals mensen in RL bidden voor een beter examen of een wedstrijd te winnen etcetera...


-behalve op wereld 5: als je daar baas bent van een stad +pelgrimvader en je gaat bidden, 10 min tabak plukken, bidden, bidden, 30 min goud zeven, bidden, bidden, bidden, 2 uur stadhuis uitbouwen uit privé vermogen, bidden, bidden, bidden, en dan kan je saloon uitbouwen! doe dit binnen 100u lvl up en je kan dan kerk uitbouwen! dan moet je 24 uur nonstop bidden, dan krijg je een capriooltje(zo'n rond ding boven je hoofd)! 1 van zijn bonussen zijn +357% snelheid op de kaart!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4891

je krijgt een olifant je moet dan in 4 steden biden die [in het miden] een spook stad ligt dan kan je in de kerk van de spook stad bidden dan kom er een pastoor wonen en verder kan je nog iets doe maar ik weet niet wat

grote vriend, dat sprookje is nep.;)
en ik kan het weten want ik heb het verzonnen:p
 

DeletedUser

onderstaand sprookje is ook behoorlijk nep...


volgens mij wekt bidden zo:


- als je een arbeid doet na het bidden denk je dat je meer geluk krijgt en dan is dat eens toevallig zo en ga je meer bidden
- net zoals mensen in RL bidden voor een beter examen of een wedstrijd te winnen etcetera...


-behalve op wereld 5: als je daar baas bent van een stad +pelgrimvader en je gaat bidden, 10 min tabak plukken, bidden, bidden, 30 min goud zeven, bidden, bidden, bidden, 2 uur stadhuis uitbouwen uit privé vermogen, bidden, bidden, bidden, en dan kan je saloon uitbouwen! doe dit binnen 100u lvl up en je kan dan kerk uitbouwen! dan moet je 24 uur nonstop bidden, dan krijg je een capriooltje(zo'n rond ding boven je hoofd)! 1 van zijn bonussen zijn +357% snelheid op de kaart!
 

DeletedUser

volgens mij werkt bidden zo:

- Als je het doet voor een duel dan heb je meer kans op ontwijken en op raken :D
 

DeletedUser11285

Volgens mij is het ook iets van als je 3x bid en dan een moeilijk duel doet dan win je. zoiets is het wel hoor probeer maar.

Tis me wel gelukt tegen een gooser die mij heel de tijd versloeg

GW
 

DeletedUser

Volgens mij is het ook iets van als je 3x bid en dan een moeilijk duel doet dan win je. zoiets is het wel hoor probeer maar.

Tis me wel gelukt tegen een gooser die mij heel de tijd versloeg

GW

Dan heb je gewoon geluk gehad ;)
 

DeletedUser

Het zal waarschijnlijk toch iets doen. Met die bonus van de slaapkop set (+1 bidden), maar waarschijnlijk zullen we er nooit achter komen.:(
 

DeletedUser8307

Het zal waarschijnlijk toch iets doen. Met die bonus van de slaapkop set (+1 bidden), maar waarschijnlijk zullen we er nooit achter komen.:(

Ja, dat is zeker met die bonus. We weten nu wel dat bidden iets van nut heeft, maar wat precies...

Misschien als je de volledige slaapkopset hebt, dan komt er wel een speciale optie bij bidden ofzo .
 

DeletedUser3753

Misschien als je de volledige slaapkopset hebt, dan komt er wel een speciale optie bij bidden ofzo .
de slaapkoppenset heeft nut voor het slapen.
de regeneratie gaat dan sneller.
of het voor het bidden nut heeft weet ik niet.
 

DeletedUser

Sommigen zeggen dat als je bid voor het uitbouwen van handelaar/geweermaker/klerenmaker, dat je later betere spullen krijgt, dus hoogwaardig in plaats van normaal of zo iets.
 

DeletedUser

Sommigen zeggen dat als je bid voor het uitbouwen van handelaar/geweermaker/klerenmaker, dat je later betere spullen krijgt, dus hoogwaardig in plaats van normaal of zo iets.

Geloof ik eigenlijk ook niets van.
Je hebt geluk of je hebt het niet.
 

DeletedUser

als ik nu eens wist waar ik die slaapkop delen kon vinden zonder PA ging ik 24/7 farmen tot ik ze had :)
 

DeletedUser

met postkoets overvallen ga ik denk ik niet een slaapkop deel vinden hoor

daar vind je voorwerpen die te duur zijn volgens mij


ik vraag om de % in geluk dat je ongeveer moet hebben

bv zonder premium moet het tussen de 60% en de 75% geluk zijn om een slaapkop deel te vinden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan