• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bidden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

De meeste the-west spelers hebben zoiets van... Het geeft krachten dat je meer ervaring krijgt of beter uitbouwd. Maar... Wie kan dat bewijzen? Dat bidden doet iedereen wel is. Als ik ga uitbouwen ga ik soms eerst even bidden, maar of het helpt? Zelfs de spelers die zeggen dat het niks helpt (zoals ik) doen het wel is. Waarom? Dat bidden trekt gewoon aan of zo, alsof je er heilige krachten van krijgt.
 

DeletedUser

In het echte leven (sommige mensen hier hebben dat niet :p ) bidden mensen voornamelijk:

- om hun gedachten vrij te laten en tot rust te komen.

- het afgeven van hun problemen.

- nirvana te berijken

Als je jezelf ontlaad (door bijv. bidden) ben je helderder van geest en dus (dit neem ik aan hoor) kan je beter opletten: minder schade, meer kans op iets goeds.

In het echte leven kan je ook niet zeggen ik bid zodat ik meer verdien (hoewel in sommige bedrijfen moet je een bepaald geloof volgen.
 

DeletedUser

bidden heeft als nut dat je meer edele voorwerpen krijgt als je uitbouwt
ik heb nu een stad met haast alleen maar edele vorwerpen:D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser8307

Kunnen de mods hier geen antwoord op geven ?
Waarom doen de spelmakers hier zo geheimzinnig over :confused:
Dit is toch een beetje jammer dat we er niets officieel over te horen krijgen:o
 

DeletedUser1053

Kunnen de mods hier geen antwoord op geven ?
Waarom doen de spelmakers hier zo geheimzinnig over :confused:
Dit is toch een beetje jammer dat we er niets officieel over te horen krijgen:o

Wat raadsels in het spel is toch leuk, daarom zitten ze er ook in. Alleen de spelermakers weten dit, dus de mods zelf ook niet.
 

DeletedUser

:D in wereld 3 de tweede stad van onze stad bidden ze altijd voordat ze de laatste paar procent van de kleermaker doen.

gevolg edele flaphoed edele muts edele pet :):)
 

DeletedUser

maarja dat kan ook geluk zijn.

Wij bidden nooit en wij hebben ook edele stetson hoed, edele leren hoed, edele flaphoed en edele bolhoed.

En zo heb ik nog wel wat edele spullen.
 

DeletedUser5740

maarja dat kan ook geluk zijn.

Wij bidden nooit en wij hebben ook edele stetson hoed, edele leren hoed, edele flaphoed en edele bolhoed.

En zo heb ik nog wel wat edele spullen.

Ik denk dat het bidden iets te maken heeft met flauw vallen bij arbeiden, vind kans van producten en en raak kans bij duels.
 

DeletedUser

ik weet het: eerst deed ik werk waarbij ik 0% kans had iets te vinden daarvoor was ik aan het bidden geweest.toen had ik zwarte schoenen gevonden.het verhoogt dus je geluk

het valt wel te zien welk soort karakterklasse je bent, bij avonturier heb je altijd minimum 10 % kans
 

DeletedUser

het percentage geluk dat aangegeven wordt gaat NIET over de kans dat je iets vind, alleen over de waarde van het voorwerp dat je kunt vinden.
 

DeletedUser

Zou best kunnen. Wel lol, mischien hebben ze het er in gestopt om ons bezig te houden en ondertussen proberen wij uittezoeken waarvoor het allemaal helpt.
 

DeletedUser8307

Vind het dom dat we er geen antwoord op krijgen. Trouwens, er is nog zo iets in het spel denk ik ( ben ik eigenlijk zeker.) Heeft reserved (denk ik ). " God mode " Wat is dat eigenlijk ? Resje...:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik heb met vee drijven ook ooi iets gehad en ik bid nooit omdat he doelloos is en met vee drijven heb je 0% en ik ben arbeider

haha ik maak het jullie moeilijk
 

DeletedUser

Altijd nog een grote vaak was het zou kunnen zijn iedereen heeft een andere mening hier over.
 

DeletedUser

nooit bidden et is tijdverspilling en als jullie horen wat het is zullen jullie je verbazen hoe ver jullie er naast zitten
 

DeletedUser9500

je krijgt een olifant je moet dan in 4 steden biden die [in het miden] een spook stad ligt dan kan je in de kerk van de spook stad bidden dan kom er een pastoor wonen en verder kan je nog iets doe maar ik weet niet wat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan