• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

bidden

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

nee, het is tot nu toe enkel maar raden en dat zal nog een tijd zo blijven (er is trouwens ergens al een topic over bidden)
 

DeletedUser

waarschijnlijk doet het wel iets, men weet gewoon nog niet wat -_-
 

DeletedUser

niemand weet wat er gebeurd... (voor de zoveelste keer)

sommigen denken iets met je geluk, anderen iets met het risico, nog anderen denken dat het iets met allebei te maken heeft en nog anderen denken dat je een roze olifant krijgt als je het doet.
 

DeletedUser

Ik heb al 3 roze olifanten, eentje is alleen meer rood. Maar je krijgt ze maar soms. Oh en ze zijn rijdieren, moet ik een lijstje maken met welke je allemaal volgens mij kan krijgen?
 

DeletedUser

persoonlijk heb ik liever een blauwe, maar die kan je pas krijgen als je bidt in een level 2 kerk :)
 

DeletedUser

bidden heeft zeker nut

ik ging bidden en daarna 2 uur steen afslaan toen kreeg ik 16 $ en 15 ervaring
 

DeletedUser

2 uren
Loon $ 32
Ervaringspunten 15 ervaringspunten

en niet naar de kerk geweest
 

DeletedUser905

volgens mij kun je onder het bidden niet aangevallen worden ;)

en als je dus voortdurend aangevallen wordt, ga je bidden in je dorp en ondertussen plaats je je geld op de bank :D

makkelijk tog?

als t werkt temiste..


maar hoe zit t nou met die olifanten?
 

DeletedUser905

Ik heb al 3 roze olifanten, eentje is alleen meer rood. Maar je krijgt ze maar soms. Oh en ze zijn rijdieren, moet ik een lijstje maken met welke je allemaal volgens mij kan krijgen?

maak maar eens een lijst jaa ;)
 

DeletedUser

Ik heb al 3 roze olifanten, eentje is alleen meer rood. Maar je krijgt ze maar soms. Oh en ze zijn rijdieren, moet ik een lijstje maken met welke je allemaal volgens mij kan krijgen?
ja als je dat zou willen doen dat zou zeer handig zijn:)
 

DeletedUser

ik gebruik het bidden om in m'n stad te komen bij gebrek aan een handelaar.
Bijvoorbeeld als ik wil doneren maar nog niet kan uitbouwen.
 

DeletedUser492

Ik gebruik bidden als ik niks kan zodat ik toch iets doe;)
Voor de rest ben ik aan het uitzoeken wat het voor voordeel geeft maar weet het nog niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan