• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beste idee tot nog toe, FGspeed

Ik zou het evenement dan via het manoeuvrescherm organiseren: wereld A wordt verplicht de ene kant te kiezen en wereld B de andere, en aanmelden kan gewoon 24 uur op voorhand.


Ik weet niet of je het gelezen hebt? Een kopie van een willekeurig karakter die je op de speed wil, dat manoeuvre verplicht je weer een account te hebben op een bepaalde wereld(die ook FG'er moet zijn). Ik denk dat deze speed gevechten van 140 vs 120 kan opleveren, en dat is eigenlijk mijn bedoeling onder andere hiervan. Eigenlijk heb ik het wel teveel gehad over de 'wereld vs wereld' mentaliteit, maar in kleine forten kan dit eigenlijk alleen van toepassing komen(desnoods de FG's kleiner maken, zodat het echt een selecte groep van een bepaalde wereld is). Het kan dus wel een soort event/toernooi zijn, maar eigenlijk wil ik gewoon een zeer actieve fortvechterswereld voor minstens een maand :D

Arizona ? :laugh:


Op wereld 1, daar zijn de beste fortvechters!

Harres jij bent slim (en mod), weet jij of alles uit mijn idee technisch mogelijk is toevallig?

En mag ik een poll? :D
 
Het lijkt me technisch mogelijk, hoewel er dan wel een nieuwe functie moet komen die een karakter kopieert in plaats van verplaatst zoals met migreren gebeurt. Het enige nadeel aan deze opzet is als je meerdere fortgevecht karakters hebt, dan zal je er eentje moeten kiezen en je kan ook lastig met twee groepen meevechten. Ik zou dan liever een opzet willen hebben zoals de MPI's voor manoeuvres, dat je vanaf elke wereld een manoeuvre kan joinen en op die manier twee groepen uit verschillende werelden tegen elkaar kan opstellen.
 

DeletedUser

Het is in principe uitvoerbaar. Maar zoals Leones al zegt het moeten kopiëen worden, anders kom je in de problemen met PA, markt items en meer.

Toch zou ik dit idee zeker in praktijk willen zien :)
 

DeletedUser10506

Is wel een superidee zowel het idee van het fortgevechten als van duel

Zo bepaal je ook wie beste duels is :p
 
Het lijkt me technisch mogelijk, hoewel er dan wel een nieuwe functie moet komen die een karakter kopieert in plaats van verplaatst zoals met migreren gebeurt. Het enige nadeel aan deze opzet is als je meerdere fortgevecht karakters hebt, dan zal je er eentje moeten kiezen en je kan ook lastig met twee groepen meevechten. Ik zou dan liever een opzet willen hebben zoals de MPI's voor manoeuvres, dat je vanaf elke wereld een manoeuvre kan joinen en op die manier twee groepen uit verschillende werelden tegen elkaar kan opstellen.

Ik snap je punt van meerdere karakters, maar MPI's met manoeuvres levert denk ik niets op voor inno, dus waarom zouden ze dit doorvoeren? Het klinkt wel als een betere oplossing! Al denk ik ook dat de activiteit op de wereld zelf zal afnemen, omdat de 'internationale'(w1-11.nl) gevechten meer in trek zijn. Omdat ik geen nadelen zie in mijn idee voor de werelden zelf, denk ik dat het handiger is om dus een speed te beginnen met geresette nuggetactiviteiten. Dat ook naderhand verdwijnt.

Is wel een superidee zowel het idee van het fortgevechten als van duel

Zo bepaal je ook wie beste duels is :p

De duellevels gereset van alle karakters en gewoon met goeie accounts een nieuwe duelranking beginnen :p Ook kopietjes. Echter zit er wellicht minder in voor inno bij deze speed, dus bedenk iets geniaals en maak een nieuw idee :p
 

DeletedUser14698

maar het enige probleem is dat je vaardigheidspunten kan kopen op de premium werelden waardoor die mensen sterker worden dan de mensen op w1 en w7
dus je zou beter iedereen level 150 geven en ieder setje waardoor het meer gebalanceerd word of iedereen zijn vaardigheidspunten - de gekochte punten
waardoor reskills niet nodig zijn waardoor er meer mensen mee kunnen doen en dat de wereld leuker word denk ik
 

DeletedUser15868

maar het enige probleem is dat je vaardigheidspunten kan kopen op de premium werelden waardoor die mensen sterker worden dan de mensen op w1 en w7
dus je zou beter iedereen level 150 geven en ieder setje waardoor het meer gebalanceerd word of iedereen zijn vaardigheidspunten - de gekochte punten
waardoor reskills niet nodig zijn waardoor er meer mensen mee kunnen doen en dat de wereld leuker word denk ik


En jij denkt dat iemand op arizona 200 vp gaat kopen?
Bijna zwak excuus om te vertellen dat arizona gewoon beter is..:no:
 
maar het enige probleem is dat je vaardigheidspunten kan kopen op de premium werelden waardoor die mensen sterker worden dan de mensen op w1 en w7
dus je zou beter iedereen level 150 geven en ieder setje waardoor het meer gebalanceerd word of iedereen zijn vaardigheidspunten - de gekochte punten
waardoor reskills niet nodig zijn waardoor er meer mensen mee kunnen doen en dat de wereld leuker word denk ik

W1 bestaat langer, meer mogelijkheden tot VP gekregen(dat is echt waar), dus dat is echt wel in balans hoor. Ook is VP kopen na elke VP die je koopt weer duurder, dus ik denk niet dat iemand zoveel VP heeft gekocht.
 

DeletedUser385

ik ben tegen

want na die maand, waar gaat je account heen?

terug naar de wereld waar je vandaan kwam?

dan is t nadelig voor de werelden waar je vandaan kwam, en niet verhuisden, die hebben 1) inactieve wereld 2) veel minder boosts gehad
 

DeletedUser15117

Je account wordt gekopieerd naar de speedwereld en niet verplaatst, je kan dus op de wereld blijven spelen waar je account vandaan komt. De kopie ontwikkeld zich onafhankelijk van de gewone wereld, dus het levert geen boost op voor die spelers.
 
Inderdaad, het is een kopie en deze verdwijnt na het einde van de wereld weer. Al je andere accounts blijven onaangetast en op elke wereld kun je doen alsof er niets veranderd is.
 

Deleted User - 308552

En de prijs voor het winnen zou een speciale titel kunnen zijn op de wereld waar je character vandaan kwam? Dan zou je er uiteindelijk ook nog iets aan overhouden :)
 

DeletedUser14698

die speed word erg leuk waardoor de beste fgers het tegen elkaar kunnen opnemen waardoor het erg leuk en uitdagend word dus waarom is een prijs persé nodig want het word gewoon erg leuk
 
Als de winnaar een prijs krijgt joint iedereen constant de winnende partij en dan is er ook niets aan :hmf: als je een prijs bedoelt voor iedereen die op de wereld speelt of deelneemt aan een bepaald aantal gevechten vind ik dat ok, maar van zodra je schade en uitwijkers gaat evalueren zullen velen zich puur daar op richten en dan durft er niemand meer blokken enzo...
 

DeletedUser7902

Als de winnaar een prijs krijgt joint iedereen constant de winnende partij en dan is er ook niets aan :hmf: als je een prijs bedoelt voor iedereen die op de wereld speelt of deelneemt aan een bepaald aantal gevechten vind ik dat ok, maar van zodra je schade en uitwijkers gaat evalueren zullen velen zich puur daar op richten en dan durft er niemand meer blokken enzo...

Je hebt het dan over 2e rang en 3e rang spelers?
De toppers weten best wel waar ze het meeste uit kunnen halen, en dat is met samenwerken, niet de grootste joinen, das gewoon gay
 

DeletedUser16221

Ik vind het een erg sterk idee!

Maar kan je dan niet beter iedereen level 150 geven, zodat elke wereld evenveel kans heeft, en dat het echt om de skills gaat? Bij deze opzet heb ik het idee dat de eerdere- en premiumwerelden sterk in het voordeel zijn?
 

DeletedUser15868

Ik vind het een erg sterk idee!

Maar kan je dan niet beter iedereen level 150 geven, zodat elke wereld evenveel kans heeft, en dat het echt om de skills gaat? Bij deze opzet heb ik het idee dat de eerdere- en premiumwerelden sterk in het voordeel zijn?

Iedereen 150? dat zal niet gebeuren, inno wil wel een paar nuggets uit die wereld halen hoor;) Je kan met je beste wereld de speed joinen, dus als jij bijv. Met je w7 duelist van 120 of met je w1 avo van 135 of je colo bouwer van 17 naar speed gaat mag je zelf bepalen. Verder vind ik het onzin dat eerdere en premium werelden altijd sterk in het voordeel zijn, tuurlijk die hebben een paar vp meer.. Maar de grap is dat er alleen maar oudere werelden en premium werelden zijn dus slaat je idee eigenlijk nergens op.
 
Bovenaan