• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beste idee tot nog toe, FGspeed

Voorstel
Organiseer een fortgevechtspeed.

Details
Het idee is, om een wereld te maken waarin fortgevechten centraal staan(ik noem het alleen een speed omdat het een tijdelijke wereld is, niet omdat het per se speed moet zijn).
Het idee is als volgt:
De wereld opent. Iedere speler van t-w.nl mag één van zijn accounts laten kopiëren en in die wereld plaatsen. De forten zijn willekeurig uitgebouwd. Het idee is, dat van elke wereld(slechts één account) een account gekopieerd wordt en op deze manier kan er bijvoorbeeld een groepje van w1 tegen een groepje uit arizona spelen. Op deze manier creëer je gedurende een (maand?) korte tijd een zeer actieve fortvechters wereld waar alle krachten tegen elkaar gemeten worden van alle werelden (lijkt wel een soort hungergames dit). Na deze maand tijd, worden al deze accounts weer verwijderd, enkel de kopie natuurlijk.

Misbruikpreventie
Wat zit er dan in voor innogames? Waarom zouden ze dit überhaupt starten als het niets oplevert? Mijn gedachtegang is als volgt: Alle actieve premium wordt gereset, zodat je het speciaal voor die wereld weer moet inzetten/kopen. Alle gratis medailles worden uitgeschakeld, want die kun je natuurlijk allemaal opmaken, want het account verdwijnt toch. Alle gratis premium features en de huidige actieve premium wordt dus verwijderd, alle vaardigheden, kleding, buffs, enz. enz. blijven bestaan.

Visuele hulpmiddelen
Bla bla bla.

Samenvatting
Een manier om het fortvechten te promoten, zowel op minder actieve als actievere fortgevechtwerelden. Het is enkel een maand, zodat men niet opeens niet meer actief worden op de huidige werelden.

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee

Sidenotes
Dit kan natuurlijk ook in de vorm van een duelspeed voorkomen, om maar iets te noemen(veel andere opties weet ik niet).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15840

Ik ben voor.
Arizona laat eens even zien dat de rest allemaal onze bitches zijn :laugh:
 
Ik schaar me aan de kant van het weinig gemotiveerde Briscoe-team :)
Maar waren ze niet iets als dit van plan? Alleen niet met FGs met met MPI's of zoiets (berenjacht enz) en ipv wereld tegen wereld wilden ze server tegen server doen.
Iig wel een top idee :) Er is veel mee te doen! Maar ik zou dan een speedwereld met uitgebouwde spooksteden maken of zo, anders moeten we weer bouwen voor we forten kunnen stichten enz
 
MPI's zijn niet erg vergelijkbaar met fortgevechten. Ik vind ze zelfs redelijk saai, want er zit minder taktiek in dan je denkt(of ik ben gewoon niet goed genoeg :D), en het is maar voor 5 spelers ofso. Met een paar LPbommen is het volgens mij zelfs heel gemakkelijk om te winnen, want het is een soort 'domination', bepaalde plekken geven punten, 2 zijn aan de kant waar je start(dus elke kant 1) en de ander rusht iedereen naartoe.

Anyway, heeft niet erg met dit idee te maken :D

Weet iemand of dit technisch mogelijk is?
 
Jawel, want ze gingen het hele serverding veranderen om interacties met bijvoorbeeld poolse spelers mogelijk te maken in de vorm van MPI's. Dat lijkt vind ik wel op wereld-tegen-wereldFGs.
En een nieuwe wereld maken voor die gevechten vind ik persoonlijk niet echt nodig, want dan moeten die FGers zich ook weer met dingen als stadsuitbouw gaan bezighouden :unsure:
 
Jawel, want ze gingen het hele serverding veranderen om interacties met bijvoorbeeld poolse spelers mogelijk te maken in de vorm van MPI's. Dat lijkt vind ik wel op wereld-tegen-wereldFGs.
En een nieuwe wereld maken voor die gevechten vind ik persoonlijk niet echt nodig, want dan moeten die FGers zich ook weer met dingen als stadsuitbouw gaan bezighouden :unsure:

Het is de bedoeling dat het puur om de fortgevechten gaat(met een ranking natuurlijk, om zo een winnaar van de speed te bepalen). Misschien dat de steden dus idd allemaal uitgebouwd kunnen zijn, of er moet geen puntenlimiet nodig zijn om een fort te bezitten. 'Nieuwe wereld' is dus ook totaal niet de bedoeling, immers het gaat om de kwaliteiten die ieder nu bezit.
 
Ik zou het evenement dan via het manoeuvrescherm organiseren: wereld A wordt verplicht de ene kant te kiezen en wereld B de andere, en aanmelden kan gewoon 24 uur op voorhand.
 
Bovenaan