• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beste duellanten

DeletedUser

Maar een lager level, noob :p




Heb ik net gedaan, het feit dat ik je naam voor deze discussie amper kende zegt al genoeg. Nergens iets bereikt dus.

Wat kwam ik tegen?
w9: een gefaalde ZMD
w10: een noob ZMD
w11: das nu ook niet echt 'ne vette'

3 noobs ja, heb je ooit al wel eens tegen een echte duellant geduelleerd?

w9 en w10 heb ik toch aardig wat verschil tussen win/loss maar oké ben dus gefaald..

en w11 kende een stroeve start maar heb nu de maximale kledij (zoverikweet) dus nu eens tijd om ff wat dueltjes te pompen ;)

En daarbij zal dit geen indruk op je maken maar ik heb BATTALION (w8 ex-mr1 duelstad) mede-opgericht. Western Meadow (w9 ex-nr1 huidig nr2) opgericht. En United Meadow Force (w10 nr1 duelstad) ook mede-opgericht :)

Dus op w11 na was ik eigenlijk de grondlegger (op w8 en w10 met andere) van de huidige nr1 en 2 en ex-nr1 duelstad.. Het feit dat jij je nooit hebt verdiept in de nieuwere werelden en haar nieuwere duelanten kan ik ook niks aandoen..

en @Buntlinerr tsja is discutabel mij heb je iig overtuigd dat je als ZMD een van de betere bent.. Spijtig genoeg telt zmd niet wanneer we het over 'goed' hebben.
 

DeletedUser

Weslala, buntliner en andere ZMD'ers.

Beweren jullie op dit moment dat jullie de duellanten met veel exp/duellevel, denk aan sherrif, rollercoaster en wiley harp, aankunnen in een duel als het level gelijk zou zijn? Zo ja, laat het dan een keertje zien.
 
Weslala, buntliner en andere ZMD'ers.

Beweren jullie op dit moment dat jullie de duellanten met veel exp/duellevel, denk aan sherrif, rollercoaster en wiley harp, aankunnen in een duel als het level gelijk zou zijn? Zo ja, laat het dan een keertje zien.

Dat is dus onmogelijk om laten zien dude :p
 

DeletedUser

Weslala, buntliner en andere ZMD'ers.

Beweren jullie op dit moment dat jullie de duellanten met veel exp/duellevel, denk aan sherrif, rollercoaster en wiley harp, aankunnen in een duel als het level gelijk zou zijn? Zo ja, laat het dan een keertje zien.

Ik betaal niet voor dit spel en ben zmd oftewel zal hooguit lvl 70 behalen en dan komt er weer een nieuwe wereld uit... De mensen die je hierboven noemt zitten na 3 dagen lvl 120 :|

Dus nee dat gaat niet gebeuren ;)
 

DeletedUser

Ik betaal niet voor dit spel en ben zmd oftewel zal hooguit lvl 70 behalen en dan komt er weer een nieuwe wereld uit... De mensen die je hierboven noemt zitten na 3 dagen lvl 120 :|

Dus nee dat gaat niet gebeuren ;)

Ontwijk de vraag niet en lees goed. Stel jullie zijn allen level 30, win je dit dan denk je?

Bovendien zijn de spelers die ik genoemd heb geen nuggetkanonnen.
 

DeletedUser1448

Wat zeg je nu weslala..
Wiley, sheriff, en ik zijn spelers die zeker!!!!! geen nuggets gebruiken
 

DeletedUser15821

Zonder een aantal nuggetgebruikers bestond tw.nl niet meer dus wat is je probleem?

Ik kan elke duellant aan.
 

DeletedUser15821

@Buntlinerr tsja is discutabel mij heb je iig overtuigd dat je als ZMD een van de betere bent.. Spijtig genoeg telt zmd niet wanneer we het over 'goed' hebben.

Ben nu al vrij lang geen ZMD meer op colo :p
 

DeletedUser7902

Ik betaal niet voor dit spel en ben zmd oftewel zal hooguit lvl 70 behalen en dan komt er weer een nieuwe wereld uit... De mensen die je hierboven noemt zitten na 3 dagen lvl 120 :|

Dus nee dat gaat niet gebeuren ;)

3 dagen voor lvl 120 lol, ik doe er nog langer dan 3 jaar over zonder duels en fgs
 

DeletedUser6377

Tada = levvvie

geloof ik:blink:
Ja, daar veegde ik vroegah nog hard de vloer mee aan. Was een uitstekende deurmat.
Ik betaal niet voor dit spel en ben zmd oftewel zal hooguit lvl 70 behalen en dan komt er weer een nieuwe wereld uit... De mensen die je hierboven noemt zitten na 3 dagen lvl 120 :|

Dus nee dat gaat niet gebeuren ;)

Hahahaha, 3 jaar zou ik al knap van mezelf vinden :D
 

DeletedUser10506

Grappig om dit forum te lezen

ZMD beter dan bones, lee, sheriff, wiley, roller, harres, ... niets van :p

Verder denk ik dat slagkrachter met veel reflex een groot voordeel heeft op w1 (in top 30) omdat er heel weinig andere slagkrachters zijn.
Zo kunnen ze een groot deel van de weerstandpunten gebruiken voor mikken enzo
 

DeletedUser

Misschien dat ik het verkeerd gezegd heb maar ik vind ook niet dat ik zelf in die lijst hoor.. Maar spelers als William Bonney of Buntlinerr bijv.?? Wordt niet naar gekeken omdat het zmd'ers zijn. En dat vind ik jammer;)
 

DeletedUser1448

Misschien dat ik het verkeerd gezegd heb maar ik vind ook niet dat ik zelf in die lijst hoor.. Maar spelers als William Bonney of Buntlinerr bijv.?? Wordt niet naar gekeken omdat het zmd'ers zijn. En dat vind ik jammer;)

Nog nooit van gehoord..
Ze moeten zich maar bewijzen dat ze goeie duellanten zijn, en dat is onmogelijk als je zmd bent
 
Misschien dat ik het verkeerd gezegd heb maar ik vind ook niet dat ik zelf in die lijst hoor.. Maar spelers als William Bonney of Buntlinerr bijv.?? Wordt niet naar gekeken omdat het zmd'ers zijn. En dat vind ik jammer;)

Uiteraard kijken we niet naar hen, want ZMD zijn geen duellanten te noemen.
 
xp farmen als een duellant en $ en premies farmen als een zmd is ongeveer het zelfde ;)
de gemiddelde zmd is inderdaad minder goed, omdat je van een zmd duidelijk kan zeggen dat hij een zmd is :p de gemiddelde duellant is natuurlijk beter, maar wanneer is iemand een duellant?...
ik ben er van overtuigd dat bunt voor zijn lvl een van de beste duellanten is
 

DeletedUser6377

xp farmen als een duellant en $ en premies farmen als een zmd is ongeveer het zelfde ;)
de gemiddelde zmd is inderdaad minder goed, omdat je van een zmd duidelijk kan zeggen dat hij een zmd is :p de gemiddelde duellant is natuurlijk beter, maar wanneer is iemand een duellant?...
ik ben er van overtuigd dat bunt voor zijn lvl een van de beste duellanten is

Dussss waar hebben we het dan over aangezien we het over de besten hebben?
 
Bovenaan