• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beste duellanten

DeletedUser6377

Na een periode van inactiviteit van mijn kant, is hier dan toch weer eindelijk een geupdated lijstje!

1. (2) Lee Van Cleef (648 | w10)
2. (3) Bones Mallone (638 | w10)
3. (4) Referer (603 | w7)
4. (5) Surplas (585 | w7)
5. (6) Wiley Harp (580 | w1)
6. (7) mathiver (569 | w1)
7. (-) Outrageous (559 | w1)
8. (-) ridder jesse (548 | w1)
9. (-) Dolf80 (546 | w7)
10. (9) rollercooster007 (544 | w9)

Alle debutanten gefeliciteerd!
 

DeletedUser6377

Als je extrapoleert zie je trouwens wel dat w1 een fantastische duelwereld aan het worden is. Misschien puntje om onder de aandacht te brengen bij de noobs op de jongere werelden?
 

DeletedUser7902

mag wel na 6 jaar :D
ze hebben daar gewoon meer xp en een langere geschiedenis, maar volgens mij moeten veel duellanten op andere werelden niet voor hen onderdoen :p

veel duellanten toch ook weer niet. misschien 2 of 3 ofzo (bones en lee niet meegerekend)
 

DeletedUser6377

mag wel na 6 jaar :D
ze hebben daar gewoon meer xp en een langere geschiedenis, maar volgens mij moeten veel duellanten op andere werelden niet voor hen onderdoen :p

Probeer maar een naam te noemen (afgezien van migranten van w2 uiteraard)
 
Probeer maar een naam te noemen (afgezien van migranten van w2 uiteraard)

Dat kan jij noch ik want we duelleren daar geen van beiden op topniveau...
Ze hebben minder xp dan jij en zo, maar daarom zouden ze nog niet verliezen als het voor hen mogelijk was met je te duelleren :p Ik snap dus ook niet welk puntje je precies bij hen als 'noobs' onder aandacht wil brengen want behalve dan dat ze al minder lang bezig zijn, kan je niet met zekerheid zeggen dat ze daarom ook slecht zijn :|
 

DeletedUser6377

Dat kan jij noch ik want we duelleren daar geen van beiden op topniveau...
Ze hebben minder xp dan jij en zo, maar daarom zouden ze nog niet verliezen als het voor hen mogelijk was met je te duelleren :p Ik snap dus ook niet welk puntje je precies bij hen als 'noobs' onder aandacht wil brengen want behalve dan dat ze al minder lang bezig zijn, kan je niet met zekerheid zeggen dat ze daarom ook slecht zijn :|

Ik duelleer daar wel degelijk ook en ik ken niemand.
 
Bovenaan