• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beste duellanten

DeletedUser1448

Trouwens, ik hoor 4e te staan en niet 5e!! Ik heb meer duelxp dan chaos.
 

DeletedUser7902

Maar een lager level, noob :p


Hmm zoek mijn naam maar op w9,10,11 en reageer nog maar eens :)

Heb ik net gedaan, het feit dat ik je naam voor deze discussie amper kende zegt al genoeg. Nergens iets bereikt dus.

Wat kwam ik tegen?
w9: een gefaalde ZMD
w10: een noob ZMD
w11: das nu ook niet echt 'ne vette'

3 noobs ja, heb je ooit al wel eens tegen een echte duellant geduelleerd?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het feit dat ik je naam voor deze discussie amper kende zegt al genoeg.

op de meest recente werelden en het forum is wes toch actiever dan jij :p
en zeg nu niet 'jaja, premiumwerelden' want dat is ook weer onzin...
maar doe nu eens eindelijk jullie tournooi in plaats van je op te winden over wie al het langst bouwers en tanks farmt :hmf:
 

DeletedUser6377

Compleet irrelevante lijst dus :laugh:

Wissel 4&5 en 8&9 om en je hebt de duelxp lijst....
Of ben jij ook weer zo'n duelnoob die z'n motivatie laag houdt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16073

Wissel 4&5 en 8&9 om en je hebt de duelxp lijst....
Of ben jij ook weer zo'n duelnoob die z'n motivatie laag houdt?

dikke onzin weer :laugh:

zoals roller zegt is duelxp al beter, maar nog steeds niet accuraat.

Immers is 'beste' compleet objectief dus de titel van dit topic klopt al van geen kant :laugh:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3012

dikke onzin weer :laugh:

zoals roller zegt is duelxp al beter, maar nog steeds niet accuraat.

Immers is 'beste' compleet objectief dus de titel van dit topic klopt al van geen kant :laugh:

Subjectief bedoel je, mister wijsneus.

Verder weet ik niet welk account jij bespeelt, maar zo te horen heb je nog niet veel gepresteerd hier. Wiley veegt de vloer met je aan. En een heleboel andere duellanten ook.
 
Hmm zoek mijn naam maar op w9,10,11 en reageer nog maar eens :)

En Jack Stonehand het enige nadeel is dat je vrij weinig ko's zult behalen maar ik wordt tegen mensen van mijn eigen level meestal maar max 1 keer geraakt en als dat een schieten is dan doet hij me maar iets van 100 schade :)

Ik kom alleen maar ZMD noobjes tegen :D
 

DeletedUser16073

Subjectief bedoel je, mister wijsneus.

Verder weet ik niet welk account jij bespeelt, maar zo te horen heb je nog niet veel gepresteerd hier. Wiley veegt de vloer met je aan. En een heleboel andere duellanten ook.

Woops subjectief bedoel ik.

Als je niet weet op welke accounts ik gespeeld heb hou dan vooral je mond :laugh:

uiteraard zijn er duellanten die de vloer met me aan vegen en dat weten ze zelf ook dat ik daar respect voor heb ;)
maar wiley hoort daar helaas niet bij :D
en jij ook niet (ben je ergens duellant? geen idee lijkt me niet)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7902

Compleet irrelevante lijst dus :laugh:

Ik denk dat 1, 2 en 3 wel duidelijk is. Lee en Bones zijn een level hoger dan mij, dus dat zal het verschil niet maken zekers?

op de meest recente werelden en het forum is wes toch actiever dan jij :p
en zeg nu niet 'jaja, premiumwerelden' want dat is ook weer onzin...
maar doe nu eens eindelijk jullie tournooi in plaats van je op te winden over wie al het langst bouwers en tanks farmt :hmf:

W11 kan wel, maar op w10 en w9 heb ik gemigreerde poppetjes van w2 en w5 zitten. Jammer dat ik naar die premiumwerelden ben moeten gaan, maar ik ben er wel vrij actief ;)
Daarbij heb ik het niet eens over farmen van noobs, die hebben in mum van tijd een te laag duellevel. Das alleen iets voor ZMD
 

DeletedUser3012

Woops subjectief bedoel ik.

Als je niet weet op welke accounts ik gespeeld heb hou dan vooral je mond :laugh:

uiteraard zijn er duellanten die de vloer met me aan vegen en dat weten ze zelf ook dat ik daar respect voor heb ;)
maar wiley hoort daar helaas niet bij :D
en jij ook niet (ben je ergens duellant? geen idee lijkt me niet)

Blijkbaar schaam je voor de accounts waar je op speelt, anders zou je ze wel noemen. :laugh:

Zegt al genoeg dus.
 

DeletedUser16073

Klopt sheriff, jullie zijn dan ook 3 van de duellanten waar ik erg veel van geleerd heb (bewust of onbewust maakt niet uit) en dat respecteer ik zeer.

huipie : Als je niet weet op welke accounts ik gespeeld heb

ofwel..... ik speel niet meer.. snap je het nu? :laugh:

en nee ik voel totaal niet de behoefte om te vertellen op welke accounts ik gespeeld heb, mijn vrienden weten het en de rest hoeft het niet te weten ;)

edit: laatste post van mij op dit forum, bepaal zelf maar of je er blij mee bent .. shoutout naar dcman ;)
bye
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4007

Klopt sheriff, jullie zijn dan ook 3 van de duellanten waar ik erg veel van geleerd heb (bewust of onbewust maakt niet uit) en dat respecteer ik zeer.

huipie : Als je niet weet op welke accounts ik gespeeld heb

ofwel..... ik speel niet meer.. snap je het nu? :laugh:

en nee ik voel totaal niet de behoefte om te vertellen op welke accounts ik gespeeld heb, mijn vrienden weten het en de rest hoeft het niet te weten ;)

edit: laatste post van mij op dit forum, bepaal zelf maar of je er blij mee bent .. shoutout naar dcman ;)
bye

als je geen vrienden hebt weet niemand het? :laugh:
 
Bovenaan