• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beloning Nuggets

Zou je het goed vinden als er meer beloningen komen voor goudnuggets besteden ? (De b


  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Enquête gesloten .

DeletedUser8307

Het is een serieus idee, maar wel gebaseerd op eigenbelang. Hij was in de alliantiechat continu om een Innogames riem aan het vragen en zei dat ie al vele kistjes had gekocht waar het niet in zat. Als dit idee ingevoerd zou worden, heeft ie waarschijnlijk al genoeg nuggets besteed om direct z'n Innogames riem te krijgen.

Tsja, je eigen keuze als je zo'n kistje koopt. Zekerheid op een schitterend item, maar het welke blijft afwachten natuurlijk. ;)
 

DeletedUser15449

Ja ik zie dat de free spelers tegen zijn en de premium spelers voor. Ook op dit probleem zoek ik een oplossing. Ben net terug uit Luxemburg, nice land.
Heb veel ideeën op gedaan, dus ik ga weer schrijven. Ik snap dat free spelers het vervelend vinden om tegen premium spelers te vechten (fg's of duels).
Maar als je als premium speler aan je howdah of gouden tomahawk komt dan ben je wel blij. Geld is een probleem in dit spel. Ook dat wil ik oplossen.

Geniet van het weer :D
 

DeletedUser

Bij nader inzien ben ik toch voor! Ik bedoel als je zoveel geld in dit spel besteed hebt dan moet er toch ergens zoiezo wel een beloning aan zitten en zoals hij zegt ja als je via de markt een gouden toma kan kopen van ze is iedereen weer blij ;)

dus gewoon 5/5 :)
 

DeletedUser4468

Ja ik zie dat de free spelers tegen zijn en de premium spelers voor. Ook op dit probleem zoek ik een oplossing. Ben net terug uit Luxemburg, nice land.
Heb veel ideeën op gedaan, dus ik ga weer schrijven. Ik snap dat free spelers het vervelend vinden om tegen premium spelers te vechten (fg's of duels).
Maar als je als premium speler aan je howdah of gouden tomahawk komt dan ben je wel blij. Geld is een probleem in dit spel. Ook dat wil ik oplossen.

Geniet van het weer :D

Ik tel wegeteld 3 mensen die voor dit idee zijn, Leones(premium gebruiker) en iginio(ken ik niet) en jij tegenover de 11 mensen die hebben gereagerd;) Dan kom ik uit op 3 van de 11 of 27,273%, en dat noem ik nou niet echt de meerderheid;)

Dit idee komt er gewoon niet, en dan kan je wel blijven drammen, maar dat werkt niet...


Ik ben trouwens ook tegen hoor;)
 

DeletedUser15449

Dat deze mensen tegen zijn, heeft niks te maken met wat de rest van de tw spelers ervan vind. ;)
 

DeletedUser15073

Als je wilt dat iedereen hun mening geeft over dit zodat jij je peiling over een grote groep kan houden, dan wil ik wel eens zien hoeveel mensen jij hier kan laten stemmen :p

Ik ben trouwens ook tegen:cool:
 

DeletedUser15073

Ik snap niet waarom je er een nieuw topic voor opent...
Ik ben nog steeds tegen en als het er toch doorkomt vind ik het nog steeds beter als het doorgaat met kistjes.. Want met de al 3 bestaande kistjes heb je ook geen zekerheid op iets leuk of hetgene wat je wilt.. Met 2 extra kistjes voor de hevige premium gebruikers hebben ze toch 2 leuke dingen erbij en zit de kans erbij dat je krijgt wat je wilt
 
Waarom zou je beloond moeten worden voor iets wat je vrijwillig doet? Niemand verplicht je toch om die nuggets te kopen?
 
De enige toevoeging in het andere topic is dat sluipgeweer. Dus ik blijf om dezelfde redenen tegen, met dezelfde suggesties als ik eerder heb gegeven. Geen vaste beloning, gewoon duurdere kistjes als beloning geven (als dit idee er überhaupt al door komt).
 

DeletedUser8307

Beste Medespelers



Ik heb dit idee aangepast er dingen/tekst bij toegevoegd.
Het vernieuwde idee is hier te vinden.
Bij het vernieuwde idee geen reactie's plaatsen maar hier !


Mr. Brown

Gewoon een slecht idee. Zoals al gezegd is dit een idee uit eigenbelang. En om spelers nóg gaan te belonen voor een beloning die ze al gehad hebben... Da's een beetje onlogisch.

Mochten er - zoals eerder gezegd - extra kistjes toegevoegd worden ipv deze dingen, dan zou ik voor zijn. Met kisten bedoel ik dan normale kisten, géén premiumkisten.

Dat laatste dat ik zei zie ik redelijk zitten, op voorwaarde dat het beperkt blijft! Dit idee geeft te veel voordeel aan premiumgebruikers.
 

DeletedUser

alleen ben ik voor als je dan alle spullen inlevert die in de 5 kistjes zaten, want daar zit heust geen troep in hoor. dus bij het inleveren van de spullen uit de 5 kistjes mag jij dat geweer wel hebben
 

DeletedUser8307

alleen ben ik voor als je dan alle spullen inlevert die in de 5 kistjes zaten, want daar zit heust geen troep in hoor. dus bij het inleveren van de spullen uit de 5 kistjes mag jij dat geweer wel hebben

:laugh:

Gekochte kistjes weer inleveren, deze zijn super duur, en je krijgt er je geld niet voor terug... Ja, dat gaat gebeuren! :D
 

DeletedUser

:laugh:

Gekochte kistjes weer inleveren, deze zijn super duur, en je krijgt er je geld niet voor terug... Ja, dat gaat gebeuren! :D

Jah gratis inno riemen geven nadat ze al 10 kistjes vol met waardevolle spullen hebben Gekocht waar de waarde van in totaal dik over de 1 miljoen heen gaat, Dat gaat gebeuren:D
 

DeletedUser11730

Tja, wat als je geen tomahawk zoekt, maar William Tilghmans riem en na 5 kistjes nog niet vind wat je wil hebben. Zit je met een tomahawk, maar nog steeds niet met de riem die je eigenlijk zoekt. Goed, kun je je tomahawk verkopen en op zoek naar de juiste riem, maar dat kun je ook als je na 5 kisten nog steeds niet hebt wat je zoekt.

Ik denk dat je redenatie dat de Inno riemen op de markt komen niet helemaal op gaat. Er zit zo'n bizarre bonus op die riem dat je hem altijd wel voor je arbeiden kunt gebruiken. Non premiumspelers zullen hem ook niet zo snel kunnen kopen, omdat premiumspelers ook "nutteloze dingen" uit kistjes halen en die verkopen op de markt. Na de inhoud van 5 "nutteloze" kistjes op de markt verkocht te hebben heb je wellicht $500.0000 (of meer, afhankelijk van wat je gevonden hebt) op je rekening en koop je fluitend de riem, terwijl een non premiumspeler daar nog flink voor moet sparen.

Ik ben dan ook van mening dat dit een slecht plan is. Je weet dat het kopen van kisten een grabbelton is, waarbij je af moet wachten wat er uit komt. Heb je geluk, dan vind je wat je zoekt. Heb je pech, heb je iets wat je op de markt kunt verkopen.
 

DeletedUser15449

Ja dit word niks, als iemand dit idee kan verbeteren met bv. kistjes als beloning dan stemmen misschien meer mensen toe.
 

DeletedUser15449

Poll

Mods, ik wil graag dat jullie hier een poll plaatsen.

Graag deze :

Zou je het goed vinden als er meer beloningen komen voor goudnuggets besteden ? (De beloningen zijn nog niet bekend !)

Antwoorden :

Ja

Nee
 

DeletedUser8307

Ook tegen gestemd, argument staat al eerder.

Ik had niet echt goed gelezen de eerste keer, 15.000 nuggets halen vele spelers, dat klopt. Ik dacht dat je écht die nuggets moest betalen om die producten te kopen. Maar het is zoals bij de reeds bestaande prestaties, en er zijn wel al spelers op de .nl (waarschijnlijk toch wel een paar, geen idee hoeveel) die dat hebben natuurlijk.

Deze moeten uniek blijven, premium-spelers worden al bevoordeelt.
 
Bovenaan