• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beloning Nuggets Toevoegingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser15449

Beste Medespelers



Ik heb mijn idee geüpdatet. Ik kon het oude niet meer bewerken en heb hier de vernieuwingen toegepast. Hier dan ook geen reactie's geven maar hier ! Het aangepaste Origineel :


Hey Allemaal


Hier plaats ik mijn idee. Houd dit topic graag schoon en denk na voordat je een reactie plaatst. (Reageren doen we hier !)


Voorstel

Innogames moet natuurlijk ook zijn geld binnenhalen. Hier heb ik een idee dat voordelen heeft voor de spelers en ik denk ook voor Innogames. Als je nuggets inzet kan je 3 beloningen krijgen.
Voor 50 nuggets 200 nuggets en 1000 nuggets. Ik zou er 2 bij willen hebben.

Details

Hier heb ik een lijst van de spullen die je kan krijgen. Ik heb mijn 2 voorstellen erbij gezet in het rood.

Ik heb een goudmijn gevonden.
Besteed 15000 goudnuggets
Verkregen voorwerp : Innogames Riem of Sluipgeweer

Ik heb een schatkist gevonden.
Besteed 7500 goudnuggets.
Verkregen voorwerp : Gouden Tomahawk of Howdah Pistool

Ik heb goud gevonden
Besteed 1000 goudnuggets
Verkregen voorwerp: Een met staal versterkt kistje

Goudzoeker
Besteed tweehonderd goudnuggets
Verkregen voorwerp: Een met ijzer beslagen kistje

Hulpverlener
Besteed vijftig goudnuggets
Verkregen voorwerp: Houten kistje

Sommige spelers zoeken heel lang naar een Gouden Tomahawk/Howdah Pistool en een Innogames Riem of Sluipgeweer. Misschien lijkt het een te grote beloning maar dat valt mee. Ik zal het uitleggen.

Voorbeeld :

Een speler koopt 10 premiumkisten en zoekt naar een Innogames Riem of Sluipgeweer maar vind niks. 10 kisten is 15000 goudnuggets, Na 10 kisten gun je een speler wel een Innogames Riem.

Voorbeeld 2 :

Een speler koopt 5 premiumkisten en zoekt naar een Gouden Tomahawk of een Howdah Pistool maar vind niks. Na 5 kisten gun je een speler wel een Gouden Tomahawk of een Howdah Pistool.

Als een speler toch vind wat hij wilt dan heeft hij geluk. Dit voorstel is meer voor de zware premium gebruikers. Zo gaan spelers misschien toch nog wat meer nuggets kopen.

Voorbeeld :

Een speler ziet bij zijn statistieken ingezette nuggets 13000. Dan denkt die speler misschien nou ja dan koop ik nog wat bij. En besteed het. Zelfde geld als je bijvoorbeeld 6500 nuggets hebt besteed.

Het heeft zowel voordelen voor de speler als voor Innogames. Die voorbeelden zijn er om een verhouding te laten zien. Zo krijgen spelers hun Innogames riem of Sluipgeweer niet na 20 kisten maar na 10.
Geld ook voor G-Toma en H-Pistool. Het is dus niet overdreven.

Misbruikpreventie

Geen, spelers krijgen alleen een beloning als ze veel nuggets kopen bij Innogames.

Visuele hulpmiddelen

Nee sorry, dat moet Innogames dan maar ontwerpen als ze het een goed idee vinden.

Samenvatting

Speler komt wat eerder aan een Gouden Tomahawk, Howdah Pistool en een Innogames Riem of Sluipgeweer. Innogames zal misschien wat meer verdienen doordat spelers extra nuggets kopen. Meer dan nu.

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Misschien

Nog even voor de free spelers :

Waarom zijn jullie allemaal tegen ? Te bang dat de premium spelers jullie allemaal verslaan ? Dit bied juist ook een kans om ze voor free spelers beschikbaar te maken.

Voorbeeld :

Er komen misschien een stuk of 10-20 meer Innogames riemen enzo....... in the west nl briscoe. Sommige van die spelers zullen hun riem verkopen en dan is er weer kans voor de free spelers om er 1 aan te schaffen.

Voor de rest zal het maar een effect hebben op een aantal spelers.


Om chaos te voorkomen ! :

Als je een reactie hebt, geef dan aan wat je gaat zeggen.

-Verbetering : ..............
-Goed punt : ..............
-Slecht punt : ..............

Geef anders geen reactie.


Reageren doen we hier !



Mr. Brown
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan