• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Beloning Nuggets

Zou je het goed vinden als er meer beloningen komen voor goudnuggets besteden ? (De b


  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Enquête gesloten .

DeletedUser15449

Hey Allemaal


Hier plaats ik mijn idee. Houd dit topic graag schoon en denk na voordat je een reactie plaatst.


Voorstel

Innogames moet natuurlijk ook zijn geld binnenhalen. Hier heb ik een idee dat voordelen heeft voor de spelers en ik denk ook voor Innogames. Als je nuggets inzet kan je 3 beloningen krijgen.
Voor 50 nuggets 200 nuggets en 1000 nuggets. Ik zou er 2 bij willen hebben.

Details

Hier heb ik een lijst van de spullen die je kan krijgen. Ik heb mijn 2 voorstellen erbij gezet in het rood.

Ik heb een goudmijn gevonden.
Besteed 15000 goudnuggets
Verkregen voorwerp : Innogames Riem

Ik heb een schatkist gevonden.
Besteed 7500 goudnuggets.
Verkregen voorwerp : Gouden Tomahawk of Howdah Pistool

Ik heb goud gevonden
Besteed 1000 goudnuggets
Verkregen voorwerp: Een met staal versterkt kistje

Goudzoeker
Besteed tweehonderd goudnuggets
Verkregen voorwerp: Een met ijzer beslagen kistje

Hulpverlener
Besteed vijftig goudnuggets
Verkregen voorwerp: Houten kistje

Sommige spelers zoeken heel lang naar een Gouden Tomahawk/Howdah Pistool en een Innogames Riem. Misschien lijkt het een te grote beloning maar dat valt mee. Ik zal het uitleggen.

Voorbeeld :

Een speler koopt 10 premiumkisten en zoekt naar een Innogames Riem maar vind niks. 10 kisten is 15000 goudnuggets, Na 10 kisten gun je een speler wel een Innogames Riem.

Voorbeeld 2 :

Een speler koopt 5 premiumkisten en zoekt naar een Gouden Tomahawk of een Howdah Pistool maar vind niks. Na 5 kisten gun je een speler wel een Gouden Tomahawk of een Howdah Pistool.

Als een speler toch vind wat hij wilt dan heeft hij geluk. Dit voorstel is meer voor de zware premium gebruikers. Zo gaan spelers misschien toch nog wat meer nuggets kopen.

Voorbeeld :

Een speler ziet bij zijn statistieken ingezette nuggets 12000. Dan denkt die speler misschien nou ja dan koop ik nog wat bij. En besteed het. Zelfde geld als je bijvoorbeeld 6000 nuggets hebt besteed.

Het heeft zowel voordelen voor de speler als voor Innogames. Die voorbeelden zijn er om een verhouding te laten zien. Zo krijgen spelers hun Innogames riem niet na 20 kisten maar na 10.
Geld ook voor G-Toma en H-Pistool. Het is dus niet overdreven.

Misbruikpreventie

Geen, spelers krijgen alleen een beloning als ze veel nuggets kopen bij Innogames.


Visuele hulpmiddelen

Nee sorry, dat moet Innogames dan maar ontwerpen als ze het een goed idee vinden.

Samenvatting

Speler komt wat eerder aan een Gouden Tomahawk, Howdah Pistool en een Innogames Riem. Innogames zal misschien wat meer verdienen doordat spelers extra nuggets kopen. Meer dan nu.

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Misschien
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8307

Ik denk niet dat er ook maar een iemand gaat zijn die 15.000 nuggets inzet. Na 10 kistjes (premium) geopend te hebben, heb je vast wel die riem, het is niet dat je dan geluk gaat hebben. De spelers gaan zowiezo proberen via premium kisten, omdat dat dan goedkoper uitkomt.

Nog een reden om tegen te stemmen is: je moet die premiumgebruikers niet té veel voordeel geven ook. Ze kunnen kistjes kopen, maar meer moet het niet zijn. En daarbij, als je 15.000 nuggets wilt kopen moet je dit doen via paketten. Dan kost het je een kleine 300 euro, nog een reden dat NIEMAND dit gaat doen. ;) Dus tsja nadenken... :p

Nee, gewoon tegen. Om de bovenstaande redenen, en ook nog omdat dit gewoon een te grote spelverandering is. Mocht er toch een gek zijn die het doet (Kans is zeer klein denk ik), dan gaan er verschillende spelers stoppen. Of zelfs zonder dat iemand dit koopt, gaan er spelers stoppen als ze zien dat dit idee ingevoerd gaat worden. Vele non-premiumspelers waren al kwaad als die shop er kwam, dit zal voor hun dan er wel een beetje over zijn.

Slecht idee dus, heel slecht idee.

PS: Mocht ik ergens fout zitten, zeg het me dan.
 

DeletedUser15449

En als we de aantal besteedde nuggets nou is laten dalen. Dus bij bv. 12000 goudnuggets en 6000 goudnuggets.
 

DeletedUser8307

Het moet er gewoon niet komen, als je de prijs verlaagt met de helft dan gaan mensen het misschien wel kopen en krijg je de wapens te gemakkelijk.
 
Ik vind het wel een leuk idee, maar er moet een keuze in zitten. Een tweede innogames riem hoef ik niet, eigenlijk ;)
 
In de voorgestelde vorm: tegen.
Zie per stukje van je voorstel waarom.

Denk na voordat je een reactie plaatst.
Gedaan.

Voorstel

Innogames moet natuurlijk ook zijn geld binnenhalen. Hier heb ik een idee dat voordelen heeft voor de spelers en ik denk ook voor Innogames. Als je nuggets inzet kan je 3 beloningen krijgen.
Voor 50 nuggets 200 nuggets en 1000 nuggets. Ik zou er 2 bij willen hebben.
Je bent in onze alliantiechat continu aan het rondvragen voor de Innogames riem en Howdah pistool. Dit idee riekt dus meer naar eigenbelang. Maar toch heb ik betere argumenten waarom die beloningen anders moeten.

Details

Hier heb ik een lijst van de spullen die je kan krijgen. Ik heb mijn 2 voorstellen erbij gezet in het rood.

Ik heb een goudmijn gevonden.
Besteed 15000 goudnuggets
Verkregen voorwerp : Innogames Riem

Ik heb een schatkist gevonden.
Besteed 7500 goudnuggets.
Verkregen voorwerp : Gouden Tomahawk of Howdah Pistool

Ik heb goud gevonden
Besteed 1000 goudnuggets
Verkregen voorwerp: Een met staal versterkt kistje

Goudzoeker
Besteed tweehonderd goudnuggets
Verkregen voorwerp: Een met ijzer beslagen kistje

Hulpverlener
Besteed vijftig goudnuggets
Verkregen voorwerp: Houten kistje
Zoals je hier zelf aangeeft, zijn de al bestaande beloningen bij nuggetprestaties verschillende soorten kistjes. Dan is het toch logisch dat dit bij meer nuggets ook weer kistjes zijn. Dan zou je bij die 7500 nuggets beter een edel of uniek kistje kunnen geven en bij die 15000 nuggets een premium kistje. Dan heb je wel een nieuwe kans op een mooi item, maar net als bij de eerdere nuggetprestaties blijft het afwachten wat je precies krijgt.

Sommige spelers zoeken heel lang naar een Gouden Tomahawk/Howdah Pistool en een Innogames Riem. Misschien lijkt het een te grote beloning maar dat valt mee. Ik zal het uitleggen.

Voorbeeld :

Een speler koopt 10 premiumkisten en zoekt naar een Innogames Riem maar vind niks. 10 kisten is 15000 goudnuggets, Na 10 kisten gun je een speler wel een Innogames Riem.
Nee hoor, het blijft een kwestie van geluk. Er zijn ook genoeg mensen die ik zonder ook maar één kistje te kopen al een Innogames riem gun, maar die krijgen er toch ook geen? Daarnaast, wat nou als mensen geen premiumkisten kopen voor een Innogames riem, maar bijvoorbeeld voor de derde sleutel? Die krijgen dan een beloning die ze eigenlijk niet zoeken. Niet dat iemand bezwaar zal hebben tegen een Innogames riem, maar toch.

Voorbeeld 2 :

Een speler koopt 5 premiumkisten en zoekt naar een Gouden Tomahawk of een Howdah Pistool maar vind niks. Na 5 kisten gun je een speler wel een Gouden Tomahawk of een Howdah Pistool.
Zelfde als hierboven, er zijn genoeg mensen die ik één van beide wapens gun.

Als een speler toch vind wat hij wilt dan heeft hij geluk. Dit voorstel is meer voor de zware premium gebruikers. Zo gaan spelers misschien toch nog wat meer nuggets kopen.


Voorbeeld :

Een speler ziet bij zijn statistieken ingezette nuggets 12000. Dan denkt die speler misschien nou ja dan koop ik nog wat bij. En besteed het. Zelfde geld als je bijvoorbeeld 6000 nuggets hebt besteed.
Dan zullen de prijzen voor de nuggets waarschijnlijk eerst wat omlaag moeten gaan, en daar zal Innogames niet graag aan toegeven.

Het heeft zowel voordelen voor de speler als voor Innogames. Die voorbeelden zijn er om een verhouding te laten zien. Zo krijgen spelers hun Innogames riem niet na 20 kisten maar na 10.
Geld ook voor G-Toma en H-Pistool. Het is dus niet overdreven.
Het belonen met kistjes, zoals de traditie bij eerdere prestaties, vind ik beter. Dan geeft het de kans op zo'n item, maar niet de garantie.

Misbruikpreventie

Geen, spelers krijgen alleen een beloning als ze veel nuggets kopen bij Innogames.
Het is misschien geen misbruik, maar het slaat wel een grotere kloof tussen mensen die geen nuggets gebruiken en mensen die enorm veel nuggets gebruiken. Nuggets mogen wel wat voordelen geven, maar er moeten wel grenzen zijn.


Visuele hulpmiddelen

Nee sorry, dat moet Innogames dan maar ontwerpen als ze het een goed idee vinden.
Lui hoor :p

Samenvatting

Speler komt wat eerder aan een Gouden Tomahawk, Howdah Pistool en een Innogames Riem. Innogames zal misschien wat meer verdienen doordat spelers extra nuggets kopen. Meer dan nu.
Mijn samenvatting: Je idee komt voort uit eigenbelang. Daarnaast zou het beter zijn om gebruik van grote hoeveelheden nuggets eveneens met kistjes te belonen, net zoals bij de al bestaande nuggetprestaties.

Overigens hoeft dit hele idee er van mij niet in. Maar als het dan toch zou gebeuren, dan liever met kistjes als beloningen. Dan klopt het mijns inziens beter
 
Zoals je hier zelf aangeeft, zijn de al bestaande beloningen bij nuggetprestaties verschillende soorten kistjes. Dan is het toch logisch dat dit bij meer nuggets ook weer kistjes zijn. Dan zou je bij die 7500 nuggets beter een edel of uniek kistje kunnen geven en bij die 15000 nuggets een premium kistje. Dan heb je wel een nieuwe kans op een mooi item, maar net als bij de eerdere nuggetprestaties blijft het afwachten wat je precies krijgt.

Het idee van kistjes is leuk, maar een edel/uniek kistje is slechter dan een stalen kist, ik zou dan meerdere stalen kisten geven o.i.d.
 
Het idee van kistjes is leuk, maar een edel/uniek kistje is slechter dan een stalen kist, ik zou dan meerdere stalen kisten geven o.i.d.
Dat kan ook. Het ging meer om het idee dat je in lijn met de al bestaande prestaties, deze eventuele nieuwe prestaties ook met kistjes moet belonen.
 

DeletedUser15449

Dat kan ook. Het ging meer om het idee dat je in lijn met de al bestaande prestaties, deze eventuele nieuwe prestaties ook met kistjes moet belonen.

Nee dat hoeft totaal niet. En trouwens waarom is het erg als premium spelers meer krijgen ? Zo zijn er meer edele spullen en kunnen non-premium spelers die dingen ook kopen ;) En Innogames moet ook draaien.
Meer keuze is goed, ik zal het wat aanpassen.
 

DeletedUser

In de voorgestelde vorm: tegen.
Zie per stukje van je voorstel waarom.


Gedaan.


Je bent in onze alliantiechat continu aan het rondvragen voor de Innogames riem en Howdah pistool. Dit idee riekt dus meer naar eigenbelang. Maar toch heb ik betere argumenten waarom die beloningen anders moeten.


Zoals je hier zelf aangeeft, zijn de al bestaande beloningen bij nuggetprestaties verschillende soorten kistjes. Dan is het toch logisch dat dit bij meer nuggets ook weer kistjes zijn. Dan zou je bij die 7500 nuggets beter een edel of uniek kistje kunnen geven en bij die 15000 nuggets een premium kistje. Dan heb je wel een nieuwe kans op een mooi item, maar net als bij de eerdere nuggetprestaties blijft het afwachten wat je precies krijgt.


Nee hoor, het blijft een kwestie van geluk. Er zijn ook genoeg mensen die ik zonder ook maar één kistje te kopen al een Innogames riem gun, maar die krijgen er toch ook geen? Daarnaast, wat nou als mensen geen premiumkisten kopen voor een Innogames riem, maar bijvoorbeeld voor de derde sleutel? Die krijgen dan een beloning die ze eigenlijk niet zoeken. Niet dat iemand bezwaar zal hebben tegen een Innogames riem, maar toch.


Zelfde als hierboven, er zijn genoeg mensen die ik één van beide wapens gun.


Dan zullen de prijzen voor de nuggets waarschijnlijk eerst wat omlaag moeten gaan, en daar zal Innogames niet graag aan toegeven.


Het belonen met kistjes, zoals de traditie bij eerdere prestaties, vind ik beter. Dan geeft het de kans op zo'n item, maar niet de garantie.


Het is misschien geen misbruik, maar het slaat wel een grotere kloof tussen mensen die geen nuggets gebruiken en mensen die enorm veel nuggets gebruiken. Nuggets mogen wel wat voordelen geven, maar er moeten wel grenzen zijn.



Lui hoor :p


Mijn samenvatting: Je idee komt voort uit eigenbelang. Daarnaast zou het beter zijn om gebruik van grote hoeveelheden nuggets eveneens met kistjes te belonen, net zoals bij de al bestaande nuggetprestaties.

Overigens hoeft dit hele idee er van mij niet in. Maar als het dan toch zou gebeuren, dan liever met kistjes als beloningen. Dan klopt het mijns inziens beter

LIKE!!!!!


En dan mijn mening: Nee niet doen dit is een schande voor het spel! Dit is net als in mijn ernstigste nachtmerrie Innogames verdient al zat en maakt het spel voor de 'gierige hollander' (ikke) al moeilijk zat doordat de helft nu al met overpowerde spullen rond loopt die ik never nooit zal krijgen alleen al doordat ik geen geld heb om hier in de spel ff 80 euro te pompen. Daarbij komt dat ik zwaar aant genieten ben als iemand een premium kist koopt en daaruit geen innogames riem of Gouden bijltje, als me dit genot ook nog wordt weggehaald is dit spel niet meer leuk :)

mvg ja boy lala
 

DeletedUser

Toen ik de titel zag, had ik goede hoop. Echter toen ik de rest las, was dit al veel minder. Ik ben dan ook tegen. Het idee om spelers te belonen die eigenlijk al beloond worden..
 

DeletedUser14957

tegen , de inno-riem , gouden toma en howdah moeten gewoon exclusief blijven en een bepaalde waarde hebben door dit te doen zakt de waarde enorm en worden de premiumspelers ook nog meer bevoordeeld.
 

DeletedUser5512

Ik denk niet dat er ook maar een iemand gaat zijn die 15.000 nuggets inzet. Na 10 kistjes (premium) geopend te hebben, heb je vast wel die riem, het is niet dat je dan geluk gaat hebben. De spelers gaan zowiezo proberen via premium kisten, omdat dat dan goedkoper uitkomt.

Nog een reden om tegen te stemmen is: je moet die premiumgebruikers niet té veel voordeel geven ook. Ze kunnen kistjes kopen, maar meer moet het niet zijn. En daarbij, als je 15.000 nuggets wilt kopen moet je dit doen via paketten. Dan kost het je een kleine 300 euro, nog een reden dat NIEMAND dit gaat doen. ;) Dus tsja nadenken... :p

Nee, gewoon tegen. Om de bovenstaande redenen, en ook nog omdat dit gewoon een te grote spelverandering is. Mocht er toch een gek zijn die het doet (Kans is zeer klein denk ik), dan gaan er verschillende spelers stoppen. Of zelfs zonder dat iemand dit koopt, gaan er spelers stoppen als ze zien dat dit idee ingevoerd gaat worden. Vele non-premiumspelers waren al kwaad als die shop er kwam, dit zal voor hun dan er wel een beetje over zijn.

Slecht idee dus, heel slecht idee.

PS: Mocht ik ergens fout zitten, zeg het me dan.

nou, ik ken er een die zit nu op 150k+ nuggets, ik vind dat je dan wel een raket schildpad mag krijgen
 

DeletedUser15449

Waarom zijn free spelers tegen ? Hoe meer Innogames riemen enzo... hoe goedkoper het weer moet worden. Zo gaan meer mensen premium spul kopen en hebben free spelers hier ook meer kans op.
 

DeletedUser

Waarom zijn free spelers tegen ? Hoe meer Innogames riemen enzo... hoe goedkoper het weer moet worden. Zo gaan meer mensen premium spul kopen en hebben free spelers hier ook meer kans op.

Omdat het niet goedkoper wordt. Het is toch ook niet zo als een product veel verkocht wordt, dat het daarna goedkoper wordt.. -.-

Overigens ben ik al non-premium speler ook een voorstander van de exclusiviteit, het moet zeldzaam blijven.. Zo is het toch ook met die roze tutu..
Als je overal een bonus bij moet geven, dan is die exclusiviteit om het voorwerp te behalen weg.
 

DeletedUser15449

Vernieuwing :

Sluipgeweer is ook te krijgen bij 15000 goudnuggets besteden.
 

DeletedUser8307

Doe vooral je best, niemand vind het een goed idee, op enkele uitzonderingen na. :p

Is het eigenlijk wel een serieus idee dat je hier post, of ben je met onze voeten aan het spelen?

@appelflapeter: Dan heeft die persoon een goeie 2500 euro in het spel gestoken. Kan ik eigenlijk amper geloven. 't Zal wel een rijke zijn. Wat zeker is is dat dit uitzonderingen zijn. Er zullen wel spelers zijn die al honderden euro's erin hebben gestoken, maar héél véél meer toch niet hoor volgens mij. Of ben ik zo verkeerd? :p
 
Is het eigenlijk wel een serieus idee dat je hier post, of ben je met onze voeten aan het spelen?
Het is een serieus idee, maar wel gebaseerd op eigenbelang. Hij was in de alliantiechat continu om een Innogames riem aan het vragen en zei dat ie al vele kistjes had gekocht waar het niet in zat. Als dit idee ingevoerd zou worden, heeft ie waarschijnlijk al genoeg nuggets besteed om direct z'n Innogames riem te krijgen.
 
Bovenaan