• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Belle Stars deringer

DeletedUser12695

moet je per see level 40 zijn of mag je er ook overheen zijn?
 

DeletedUser12695

gelukkig, kon hem al niet verslaan als avonturier en full imago :s
 

DeletedUser

Ik wordt helemaal gek van deze opdracht..:( krijg Billy maar niet verslagen en op W1 had ik 'm in 1x!! Iemand nog een tip voor me? Een bepaalde vaardigheid die ik moet hebben??

Lekkere opdracht..met je blote vuisten tegen een vuurwapen..:D
 

DeletedUser9519

Op de juiste plekken uitwijken

verder kan je nog uit je stad gaan, zodat je niet naar je hotel wordt getransporteerd als je flauwvalt, zo kan je continu op "uitdagen" klikken.
 

DeletedUser

ik had hem in 2 keer verslagen:D
en ik ben lvl 45 dus je kunt ook hoger zijn.
 

DeletedUser

belle star deringer

Klopt, maar dat stond al boven mijn post. :D De rest stond er een beetje onduidelijk/verkeerd, vandaar mijn opmerking! ;)

ik heb het gedaan op donderdag tussen 10.00 en 10.30 ik heb alle opdrachten gedaan maar geen bell star deringer hoe kan dat krijg ook geen opdracht van maria
 

DeletedUser

belle star deringer

ik heb alle opdrachten gedaan maar ik krijg geen belle star hoe kan dat krant er in wert niet ook niet met lasso wie weet hoe het moet
 

DeletedUser

tijd is veranderd, is tegenwoordig iets van 19:00 tot 19:30 dacht ik.

Damn kom nou pas dit topic tegen, dit is al de derde week dat ik het probeer! dus van 10;00 tot 10:30 is zeker veranderd!! is het zeker 19:00? en als ik hem krijg hoe kan ik hem nou het makkelijkste verslaan? slagkacktduellant kleding aandoen? uit stad gaan? constant aanvallen? maar dan ga je toch dood ook al zit je niet meer in een stad??
 
De tijd is nu van 16:00-iets later :)

Het handigst is om uit je stad te gaan en blijven aanvallen tot je een keer wint. Je gaat erbij KO, maar het is de makkelijkste manier.
 

DeletedUser

ik heb hem net geprobeerd nog 7 levenspunten over ben maar gestopt
slaap lekker
ps door die update zie je wel al met wat voor wapen die billie schiet... Belle star
 

Deleted User - 308552

Nog even een vraag, dat gevecht kun je niet doen op andere tijden he? Want dan wordt het een beetje moeilijk voor mij... :hmf:
 
Bovenaan