• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Belle Stars deringer

DeletedUser

Met puur schieten win je denk ik niet
als je raakt hit je 1 of 2 en je hebt geen imago of uitwijken dus hij raakt je vast wel 1 keer dan verlies je al gewoon iets meer imago krijgen
 

DeletedUser

met puur schieten heb je bijna geen kans omdat je hem zonder wapen moet uitdagen en je vuist is een slagwapen
 

DeletedUser

en als ik nou mexicaanse halsdoek en een grijs overhemd ofzo

dat is + 17 slagkracht en +13 imago
 

DeletedUser

heb je nog steeds niets aan, gewoon zoveel mogelijk uitwijken zien te krijgen met je kleren en hem dan gewoon heeeeel vaak uitdagen :p
 

DeletedUser

of een auto-klikker en even je stad uit gaan :p
kan je lekker tv gaan kijken :p
 

DeletedUser

Ik kan die :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: deringer niet krijgen heb echt alles goed gedaan maar de opdracht kwam gewoon niet
 

DeletedUser

probeer nu ook nog, je moet een krant in je inventaris hebben, en geen wapen dragen. de tijd verschilt bij iedereen, dus gewoon even de hele dag proberen ...
 

DeletedUser8307

Ik kan die :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: deringer niet krijgen heb echt alles goed gedaan maar de opdracht kwam gewoon niet

Als je alles goed gedaan hebt komt de opdracht heus wel, geloof me. :p

Je hebt dus iets verkeerd gedaan. Oftewel is het natuurlijk ook mogelijk dat je hem niet meer kan krijgen, dus dat je de opdracht verkeerd afgerond hebt. Dit is dacht ik ook mogelijk.

Je moet dus een krant in je inventaris hebben. De dag + datum weet ik niet.
 

DeletedUser

Donderdag met de tijd tussen 16:00 uur en 20:30 uur met een krant in het productvakje en geen wapen.
Dan zou het moeten lukken.
De tijd verschilt trouwens niet voor iedereen, de tijd is voor iedereen dezelfde :)
Je zal nog een weekje geduld moeten hebben.
 

DeletedUser9519

Tussen 10:00 en 10:30 kan het ook, maar dan met een lasso, voor de rest blijven de voorwaarden hetzelfde.
 

DeletedUser

ik heb het al afgesloten, niet onder deze voorwaarden:(, kan ik hem acheteraf nog krijgen?
 
Ik neem aan dat jij de opdracht bedoelt waarbij je moet verliezen van Billy? Dit gaat namelijk over een extra opdracht die je kan krijgen als je die hebt afgesloten.
 

DeletedUser

dus daar moet je een krant of lasso voor hebben? melig! dan zal ik het nog maar eens goed doorlezen en een lasso halen!
 

DeletedUser12955

Het klopt echt niet,

Ik heb alles geprobeerd op de servers waar ik de reeks heb afgesloten en er gebeurd gewoon niets. Ik ben op w4 zonder iets aan maar met lasso en een keer met krant naar Maria gegaan maar er was gewoon geen opdracht. Ik heb alle voorwaarden: >lvl 40, opdrachten afgesloten, geen wapen, krant/lasso, tussen 10:00 en 10:30. Wat doe ik nou verkeerd dan ?
 
Bovenaan