• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Belle Stars deringer

DeletedUser

Heey,

Kan iemand mij helpen.

Ik heb op w3 de opdracht van de Belle Stars deringer afgesloten. In 1 keer. Maar de Belle Stars deringer heb ik niet. Je zou hem krijgen nadat je de 1e opdracht hebt afgesloten. Het moest tussen 10 uur en half 11. Heb dat gedaan, hier staat de tekst:

b6avl5.jpg


Maar ik hem hem echt niet? Het is al een tijdje terug dus. Maar wie kan me helpen?
 

DeletedUser

Als je hem helemaal voltooid hebt moet je om 10:00 dinsdag[s'morgens] geen wapen dragen en een krant in je invertaris hebben en dan krijg je die deringer.
 

DeletedUser

Donderdag, 10.00-10.30, geen wapen, opdracht duel winnen -> Belle Starrs Deringer.
 

DeletedUser

Klopt, maar dat stond al boven mijn post. :D De rest stond er een beetje onduidelijk/verkeerd, vandaar mijn opmerking! ;)
 
ik hoop echt dat ik ooit als enige weet hoe je een bepaald item moet krijgen... dan ga ik het lekker aan niemand vertellen

Maar dit zal wel bij dromen blijven:o
 

DeletedUser

Opdracht Bell starrs Deringer:

Schade : 71 - 97
+ 5 refex
+ 4 verschuilen

Vereiste :

- Donderdag
- 10.00 uur -10.30 uur
- Geen wapen
- Krant in productvak
- Level 40

Je krijgt dan een opdracht van Maria waarbij je iemand moet duelleren.
Als je het duel wint krijg je het wapen. :p
 

DeletedUser5512

Opdracht Bell starrs Deringer:

Schade : 71 - 97
+ 5 refex
+ 4 verschuilen

Vereiste :

- Donderdag
- 10.00 uur -10.30 uur
- Geen wapen
- Krant in productvak
- Level 40 of hoger
- Je moet de eerste 2 opdrachten van billy de adelaar al hebben afgesloten.

Je krijgt dan een opdracht van Maria waarbij je iemand moet duelleren.
Als je het duel wint krijg je het wapen. :p

ik heb 2 dingetjes erbij gezet zodat ie nu volledig is:D
 
Leuk zeg, geheimpjes doorvertellen ;) Ik hoop dat jullie dat niet met Athos' Floret gaan doen...

Het duel is trouwens redelijk moeilijk, want Billy mag jou niet raken :D
 

DeletedUser

ja want ik ben er bij flauwgevallen en daarom speciaal uit mijn stad gegaan om hem bijven te dueleren en zo heb ik het gehaald
 

DeletedUser

Leuk zeg, geheimpjes doorvertellen ;) Ik hoop dat jullie dat niet met Athos' Floret gaan doen...

Het duel is trouwens redelijk moeilijk, want Billy mag jou niet raken :D

gewoon redelijk wat op uitwijken en je hebt et zo voor elkaar(imago helpt btw ook)
 

DeletedUser

Leuk zeg, geheimpjes doorvertellen ;) Ik hoop dat jullie dat niet met Athos' Floret gaan doen...

Het duel is trouwens redelijk moeilijk, want Billy mag jou niet raken :D

Alsof jij het helemaal zelf hebt bedacht.:rolleyes:
 

DeletedUser

even een vraagje, wat zijn de minimum levels van de quests? en dan bedoel ik alle 3 van billy ..
 

DeletedUser

ahh, dan had ik het dus wle goed in mn hoofd. :)

word dan een mooie ranking opeens op lvl 40, er komen leuke opdrachten vrij door de spookstad en belle stars deringer.
 
Bovenaan