• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bekentenis en Welgemeende Excuses

DeletedUser



Ik heb dit topic niet geopend om met modder te gaan smijten, zoals sommigen doen in dit onderwerp.

Danitia.

Mag ik een moderator vragen dit onderwerp te sluiten? Het nodige is gezegd, ik heb mijn excuses gemaakt, of mensen die accepteren of niet is hun zaak, en of ik al dan niet gek ben is niet relevant. :unsure:
 

DeletedUser3874

Mag ik een moderator vragen dit onderwerp te sluiten? Het nodige is gezegd, ik heb mijn excuses gemaakt, of mensen die accepteren of niet is hun zaak, en of ik al dan niet gek ben is niet relevant. :unsure:

De Mod van W1 is van mening dat mensen nog steeds hun mening moeten kunnen ventileren en wenst niet in te gaan op dit verzoek.
 

DeletedUser

Om hier nog even op in te haken, ik vraag niemand om me te vergeven als hij of zij dat niet wil. Ik heb gewoon fouten gemaakt door 1x een doodsbedreiging te doen laten uitgaan, in een verkeerd verband, een verkeerd tijdstip en in de verkeerde stemming, en deze persoon die deze 'dreiging' heeft ontvangen wist heel goed dat hij ook een klein beetje fout zat, we hadden beter de discussie op die bewuste avond kunnen staken.

Nogmaals, MrMM, ik ben blij dat jij tenminste wel ziet dat mensen tot inkeer kunnen komen en ook ballen hebben om ervoor uit te komen dat ze fout zijn geweest en daar hun excuses voor aanbieden.

Ik heb dit topic niet geopend om met modder te gaan smijten, zoals sommigen doen in dit onderwerp.

Danitia.
pardon?
eerst zeg je dus dat je mensen niet kwalijk neemt als ze het jou kwalijk nemen, en nu zeg je dus, dat mrmm dus beter is dan wij? hier klopt iets niet als je het mij vraagt...
 

DeletedUser

pardon?
eerst zeg je dus dat je mensen niet kwalijk neemt als ze het jou kwalijk nemen, en nu zeg je dus, dat mrmm dus beter is dan wij? hier klopt iets niet als je het mij vraagt...

Ik denk dat je het ingewikkelder maakt dan het is.... MrMM is niet beter dan iemand anders, maar ik ben wel blij dat hij me kan vergeven, en als anderen dat niet kunnen is dat hun zaak, even goede vrienden dan.

Zo bedoel ik het :)
 

DeletedUser

Om hier nog even op in te haken, ik vraag niemand om me te vergeven als hij of zij dat niet wil. Ik heb gewoon fouten gemaakt door 1x een doodsbedreiging te doen laten uitgaan, in een verkeerd verband, een verkeerd tijdstip en in de verkeerde stemming, en deze persoon die deze 'dreiging' heeft ontvangen wist heel goed dat hij ook een klein beetje fout zat, we hadden beter de discussie op die bewuste avond kunnen staken.

Nogmaals, MrMM, ik ben blij dat jij tenminste wel ziet dat mensen tot inkeer kunnen komen en ook ballen hebben om ervoor uit te komen dat ze fout zijn geweest en daar hun excuses voor aanbieden.

Ik heb dit topic niet geopend om met modder te gaan smijten, zoals sommigen doen in dit onderwerp.

Danitia.

Volgens mij snap je het gewoon niet...
Ten eerste is elke vorm van geweld die je richting een ander uit gewoon een bedreiging. dat die persoon dat niet als een dreiging ziet maar simpelweg baalde dat die dreiging niet geuit werd, is het hele punt. Het komt er op neer dat je een lafbek bent met veel te veel en veel te grote verhalen die je niet waar kan maken.

put your money where your mouth is... koffie staat nog steeds klaar ;)
 

DeletedUser

Laten we die hier op het forum gezellig met zijn tweetjes drinken, die koffie en laten we het verhaal rusten en zeggen zand erover? :)
 

DeletedUser8307

Over wat hebben jullie het telkens met koffie? Hebben jullie afgesproken ofzo, want ik begrijp het niet zo goed. :p
 

DeletedUser

Over wat hebben jullie het telkens met koffie? Hebben jullie afgesproken ofzo, want ik begrijp het niet zo goed. :p

Inso is gewoon gek op koffie, het is niks bijzonders...Insomnia (Slapeloosheids syndroom) komt vaak voor door een teveel aan Caffeine, wat dus in koffie zit :D
 

DeletedUser

Inso is gewoon gek op koffie, het is niks bijzonders...Insomnia (Slapeloosheids syndroom) komt vaak voor door een teveel aan Caffeine, wat dus in koffie zit :D

Insomnie komt relatief vaak voor door externe oorzaken als geluidshinder, lichthinder of als bijwerking van bepaalde medicijnen, maar kan ook worden veroorzaakt door stress, opwinding, lichamelijke of psychische aandoening, voedselallergie(ën) en slechte slaapdiscipline. Het is een belangrijk symptoom van een manie bij mensen met een bipolaire stoornis en kan ook een teken zijn van verhoogde schildklieractiviteit, depressie en andere stimulerende fysiologische prikkels. Ook kan er sprake zijn van genetische aanleg voor onder meer fatale familiaire insomnie (prion).

No coffee here...
 

DeletedUser

Insomnie komt relatief vaak voor door externe oorzaken als geluidshinder, lichthinder of als bijwerking van bepaalde medicijnen, maar kan ook worden veroorzaakt door stress, opwinding, lichamelijke of psychische aandoening, voedselallergie(ën) en slechte slaapdiscipline. Het is een belangrijk symptoom van een manie bij mensen met een bipolaire stoornis en kan ook een teken zijn van verhoogde schildklieractiviteit, depressie en andere stimulerende fysiologische prikkels. Ook kan er sprake zijn van genetische aanleg voor onder meer fatale familiaire insomnie (prion).

No coffee here...

Caffeine werkt tamelijk stimulerend hoor.... :blink:
 

DeletedUser

Als je niks nurtigs weet te zeggen, zeg dan niks. Inso is wel de laatste die ik verwacht in het kampvuur
 

DeletedUser7902

Ik kom hier precies uit een grot :o ik speel al the west sinds 2008 en saffiria komt mij zéééér vaag voor :p. Nu moet ik ook zeggen dat Rene gelijk heeft met toppers in duels, er zijn er weinigen die werker en DonteX kunnen tippen.
En dan nog iets: schelden en liegen is nergens goed voor. Alleen maar miserie...
 

DeletedUser5512

Ik kom hier precies uit een grot :o ik speel al the west sinds 2008 en saffiria komt mij zéééér vaag voor :p. Nu moet ik ook zeggen dat Rene gelijk heeft met toppers in duels, er zijn er weinigen die werker en DonteX kunnen tippen.
En dan nog iets: schelden en liegen is nergens goed voor. Alleen maar miserie...

bedankt dat je mij ook even noemt :p

saffiria had OBD (onkruidbestrijdingsdienst) opgericht tegen VSW als het goed is:)
 

DeletedUser

Insomnie komt relatief vaak voor door externe oorzaken als geluidshinder, lichthinder of als bijwerking van bepaalde medicijnen, maar kan ook worden veroorzaakt door stress, opwinding, lichamelijke of psychische aandoening, voedselallergie(ën) en slechte slaapdiscipline. Het is een belangrijk symptoom van een manie bij mensen met een bipolaire stoornis en kan ook een teken zijn van verhoogde schildklieractiviteit, depressie en andere stimulerende fysiologische prikkels. Ook kan er sprake zijn van genetische aanleg voor onder meer fatale familiaire insomnie (prion).

No coffee here...

insomaniak, heb je die naam gekozen, omdat je aan een van die dinge lijd ? want jij lijkt mij wel een van de laatste die zoiets zou hebbe...

bedankt dat je mij ook even noemt :p

saffiria had OBD (onkruidbestrijdingsdienst) opgericht tegen VSW als het goed is:)
whhahahah lol eige dunk ? :p
 

DeletedUser

insomaniak, heb je die naam gekozen, omdat je aan een van die dinge lijd ? want jij lijkt mij wel een van de laatste die zoiets zou hebbe...

Een van die dingen niet nee... ik heb weer last van andere rare dingen zoals Safiria bijvoorbeeld. :blink:
 

DeletedUser

Ongedierte Bestrijdings Dienst *kuch*. Dat was een vaag idee inderdaad als antwoord van The East op het 10x grotere VSW.

En ik heb wel last van manische insomnie af en toe, toch Inso? ;) (Manische Insomnie - Insomaniak) :p

Spelers als Werker en n0ddy maar ook bijvoorbeeld T.I94 (Thomas) hebben mij leren duelleren en de instellingen geleerd. Aan hun komt de eer toe dat ik momenteel nog een sterk duelliste ben... mijn statistieken liggen er niet om. De Negerhut van Oom Tom destijds was een buurstad van mijn Guardian Village (Nog voor The East). We maakten veel ruzie met Cheyenne (van Calvino etc.), dat onder Guardian Village lag... ik had de stad koud gesticht of ik werd al aangevallen, heb er toen ook een paar te slapen gelegd in hetzelfde Cheyenne. Het doet me pijn om te zien dat dit nu allemaal spooksteden zijn :'(

@Sherrif123: Dan heb je inderdaad onder een steen gelegen ofzo, of je komt van Mars lol. Mijn naam heeft veel negatieve maar ook positieve furore gemaakt op The West, omdat ik destijds vrij intensief speelde en een beetje obessief ook met de forten, maar door reallife stress heb ik zoals gezegd in dit topic, dingen gedaan waarvoor ik mijn verontschuldigingen aanbied aan iedereen die dat van mij willen accepteren, en die door mij benadeeld cq. gekwetst of geraakt zijn tijdens een zware stress-aanval die ik toen had.

Tegenwoordig heb ik stress-councelling etc... van een collega van het bedrijf waar ik voor werk, dus die behandelingen ben ik knap rustig door geworden :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5695

top duellist? positieve furore?? Grote woorden voor iemand die ook door menig inwoner van the East werd uitgekotst (volgens mij was het uiteenvallen van die stad mede aan jouw prachtige leiderschap te danken...). En blijkbaar nog steeds trots op de door jou verzonnen naam " Ongedierte Bestrijdings Dienst *kuch*" waaruit bleek dat je een spelletje te serieus nam en het blijkbaar moeilijk vond/vind om verschil te zien tussen RL en een spelletje.
Statistieken van de speler "saffiria" zijn niet meer te zien (omdat speler niet meer bestaat), maar zover ik me kan herinneren was dat de speler van the East die doorgaans het vaakst 48 uur plat lag (maar ik kan me ff vergissen...)
Volgens mij moet je eerst nog even een cursus zelfreflectie gaan doen + een extra pilletje slikken voor je nog meer rare uitspraken doet...
Je wilde zelf een slotje op dit topic maar je geniet zichtbaar weer van de aandacht, ongeacht of dit positief of negatief is (maar dat maakt voor een aandachtsjunkie dan ook niet uit)
Advies blijft dus : zoek professionele hulp...

LOL even gekeken bij je nieuwe spelersnaam kirsten.duarte, 37 xp gemiddeld per gewonnen duel. Dit houdt in dat je de zwakke visjes opzoekt en sterkere tegenspelers links laat liggen. Niets om echt trots op te zijn dus "topduellist" mwahahahaha (kijk eens in de duelranking om je heen , als jij topduellist bent staan er een heleboel superduellisten om je heen...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
een topduellist kan ook een zero-motivation duellist zijn pOON.. moest je kunnen weten, met jouw ervaring:D

ik heb jou dan niet meegemaakt, saffiria, maar dit was een flinke dis van pOON:p
 
Bovenaan