• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bekentenis en Welgemeende Excuses

DeletedUser

Beste medespelers,

Ik ben inderdaad gewoon Saffiria, ik wilde een comeback maken onder een andere naam (kirsten.duarte), en het verleden laten rusten, echter jullie hadden me snel genoeg door.

Ik wil mijn oprecht gemeende excuses maken aan iedereen die ik gekwetst of gekrenkt heb met mijn opmerkingen op de chat. Ik heb niet gelogen over bepaalde zaken echter, want ik had een auto-ongeluk gehad, waardoor men dacht dat er iets met mij aan de hand was.

Ik was onderhevig aan een hoop stress, en ik werd daardoor psychisch enorm verward. Dit leidde tot excessief drank misbruik, waardoor ik onverschillig werd, etc. Ik hoop dat jullie me allen kunnen vergeven en dat we alsnog een plezierig spel tegemoet kunnen gaan, en ik wil iedereen vragen me een herkansing te geven. Ik heb me laten behandelen voor de stress, etc. En ik gebruik nu ook wat... kalmeringsmiddelen om het zo te zeggen. Mijn werk ben ik voorlopig even niet actief.

Ik hoop dat iedereen me mijn stommiteiten kan vergeven, en me gewoon wil accepteren zoals ik nu ben, om er alsnog een gezellig spel van te maken. Ik voel me schuldig over de depressie die ik toen had en dat ik mensen heb lopen uitfoeteren op dit spel, en ook veel fouten in het spel heb gemaakt, die niet de bedoeling waren. Het was niet mijn intentie om alles zo te laten eindigen.

Groetjes,

Danitia Phylicia.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5512

welkom terug meid :)

ik weet eigenlijk amper wie je bent en nog minder dat je probeerde terug te komen onder een andere naam met andere bedoelingen, maar ik zou het je allemaal niet zo veel aantrekken en gewoon weer lekker gaan spelen :D
 

DeletedUser

hehe wb

ik heb nooit last van je gehad, enkel wens k je wl veel sterkte en beterschap toe :)
 

DeletedUser

Hartelijk dank allemaal, en degenen die hebben gereageerd. Ik ben al stukken beter hoor :D
 

DeletedUser5740

hmmmmm,

Ik ben nog niet vergeten wat je gedaan hebt.
En ik was er echt heel boos van geworden.
Maar ik vergeef je dat en wens je welkom terug gezellig dat je er weer bij bent :)

Greetz KAKALOV
 

Deleted User - 486404

Wat gebeurd is, is gebeurd... daar gaan we niet al teveel over spreken. Ik heb persoonlijk nooit echt grote problemen met je gehad. :)

Ik ben blij dat het beter met je gaat. Welkom terug! :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1963

ik heb geen idee wie je bent en heb dus ook geen problemen met je gehad.

Welcom back!!!
 

DeletedUser

Al die tijden dat ik je geloofde, dan heb ik het over de tijd voor dat je 'neergeschoten' zou zijn, je weet vast wel wat ik bedoel. dan vervolgens kom je online met phylicia, Ik start een query met je op, en nee, je blijkt haar vriendin te zijn..

Onlangs je problemen lieg je niet zo erg tegen mensen zoals je tegen mij hebt gedaan.
Of ik het je ga vergeven? Nee. daar is het nu veelste laat voor.

Mitch-s(93)
 

DeletedUser

Beste medespelers,

Ik ben inderdaad gewoon Saffiria, ik wilde een comeback maken onder een andere naam (kirsten.duarte), en het verleden laten rusten, echter jullie hadden me snel genoeg door.

Ik wil mijn oprecht gemeende excuses maken aan iedereen die ik gekwetst of gekrenkt heb met mijn opmerkingen op de chat. Ik heb niet gelogen over bepaalde zaken echter, want ik had een auto-ongeluk gehad, waardoor men dacht dat er iets met mij aan de hand was.

Ik was onderhevig aan een hoop stress, en ik werd daardoor psychisch enorm verward. Dit leidde tot excessief drank misbruik, waardoor ik onverschillig werd, etc. Ik hoop dat jullie me allen kunnen vergeven en dat we alsnog een plezierig spel tegemoet kunnen gaan, en ik wil iedereen vragen me een herkansing te geven. Ik heb me laten behandelen voor de stress, etc. En ik gebruik nu ook wat... kalmeringsmiddelen om het zo te zeggen. Mijn werk ben ik voorlopig even niet actief.

Ik hoop dat iedereen me mijn stommiteiten kan vergeven, en me gewoon wil accepteren zoals ik nu ben, om er alsnog een gezellig spel van te maken. Ik voel me schuldig over de depressie die ik toen had en dat ik mensen heb lopen uitfoeteren op dit spel, en ook veel fouten in het spel heb gemaakt, die niet de bedoeling waren. Het was niet mijn intentie om alles zo te laten eindigen.

Groetjes,

Danitia Phylicia.

OMG! Terug uit de dood!?!

Jij was toch vermoord als AIVD Agente? :rolleyes:

Veel spelplezier iig. Imho: Eens een gek, altijd een gek.
 

DeletedUser

OMG! Terug uit de dood!?!

Jij was toch vermoord als AIVD Agente? :rolleyes:

Veel spelplezier iig. Imho: Eens een gek, altijd een gek.

*AMEN*

Zoals spelers een ban krijgen omdat ze een grote mond hebben moet dit vals wicht gewoon een permban krijgen omdat ze ramgek is! :cool:
 

DeletedUser8307

Er kunnen toch problemen zijn waardoor ze eventjes depressief was oid? Beetje respect kan wel altijd zeker...
 

DeletedUser

Toch één positief iets, Inso is back :D

Hoe is dat positief:blink:

@Syrniak: Trek je niks aan van de hele ''zooi'' hier die stellen zich aan. Dit is een online game die niet echt gebaseerd is op de realiteit. Dat sommige mensen dit wel denken en jou een beetje gaan irriteren maakt toch niks uit? Het is maar een persoon aan de andere kant van het land achter een beeldscherm die een verkeerd beeld van je heeft.

Als het om mensen gaat die je op de computer ontmoet en die kwaad over je spreken.

Don't Care, Dont Bother

Zij weten niet wie je bent.


@Inso, Chunky en de rest: Wat interesseert het jullie? Kennen jullie haar dan?
 

DeletedUser

Ik wil graag de mensen bedanken die dit onderwerp van de positieve kant zien, en ik ben blij dat jullie me kunnen vergeven, voor hen die dat niet kunnen ik begrijp het volkomen, ik was wel degelijk out-of line om het zo te zeggen.

Ik ben weer "beter" om het maar zo te zeggen, en ik verwacht ook niet dat iedereen me zo zonder meer vergeeft wat ik gedaan heb, maar toch... ik ben blij dat ik een 2e kans krijg van de mensen die wel positief hebben gereageerd, ik ben echter niet teruggekomen om negatieve aandacht te trekken zoals eerst gesuggereerd werd. Het spijt me enorm wat ik gedaan heb, zoals ik in de post zei, en de verhalen wat er wel en niet met mij gebeurd is had ik zelf niet in de hand, ik heb m'n auto in de prak gereden tegen een boom, dat was alles. Dus het is gewoon allemaal opgedikt en uit de hand gelopen, waarvoor ook mijn oprechte excuses.

En.... Insomaniak.... lol. Ik herinner me de felle discussies met jou nog, en ook mijn persoonlijke excuses naar jou toe, voor mijn aandeel in het conflict.

Allen, bedankt... en ik wens iedereen veel spel plezier nog toe, en hopelijk kunnen we ingame samenwerken.

P.S. Neem alsjeblieft van me aan dat het heel moeilijk was om dit onderwerp te starten, omdat ik weet dat ik fout ben geweest en om vergeving moest vragen, ondanks dat dit maar een spel is, zijn we toch een online community, nietwaar? En in communities zijn er altijd wel conflicten in mijn ogen, en dat moet gewoon rechtgezet worden, zoals in mijn geval door toe te geven dat ik fout ben geweest.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik wil graag de mensen bedanken die dit onderwerp van de positieve kant zien, en ik ben blij dat jullie me kunnen vergeven, voor hen die dat niet kunnen ik begrijp het volkomen, ik was wel degelijk out-of line om het zo te zeggen.

Ik ben weer "beter" om het maar zo te zeggen, en ik verwacht ook niet dat iedereen me zo zonder meer vergeeft wat ik gedaan heb, maar toch... ik ben blij dat ik een 2e kans krijg van de mensen die wel positief hebben gereageerd, ik ben echter niet teruggekomen om negatieve aandacht te trekken zoals eerst gesuggereerd werd. Het spijt me enorm wat ik gedaan heb, zoals ik in de post zei, en de verhalen wat er wel en niet met mij gebeurd is had ik zelf niet in de hand, ik heb m'n auto in de prak gereden tegen een boom, dat was alles. Dus het is gewoon allemaal opgedikt en uit de hand gelopen, waarvoor ook mijn oprechte excuses.

En.... Insomaniak.... lol. Ik herinner me de felle discussies met jou nog, en ook mijn persoonlijke excuses naar jou toe, voor mijn aandeel in het conflict.

Allen, bedankt... en ik wens iedereen veel spel plezier nog toe, en hopelijk kunnen we ingame samenwerken.

P.S. Neem alsjeblieft van me aan dat het heel moeilijk was om dit onderwerp te starten, omdat ik weet dat ik fout ben geweest en om vergeving moest vragen, ondanks dat dit maar een spel is, zijn we toch een online community, nietwaar? En in communities zijn er altijd wel conflicten in mijn ogen, en dat moet gewoon rechtgezet worden, zoals in mijn geval door toe te geven dat ik fout ben geweest.

Saffiria... je mag je excuses bij je houden net als de rest van je gekke gedachtes... Het kan niet zo zijn dat mensen zo verward zijn dat ze doodsbedreigingen richting anderen uiten en die gewoon niet nakomen. dat je gestoord bent wist ik ( en waarschijnlijk anderen ook) maar kom iig je afspraken na... ik zat maar te wachten met koffie!!! :mad:
ik wil het trouwens geen discussies noemen... je was meer bezig met bans aannaaien en ik schold je daarom uit. that's all!
Hoeist bij de aivd tegenwoordig trouwens?
 

DeletedUser

Ik hoop gewoon dat we het verleden kunnen laten rusten, zoals ik zei, ik was mezelf niet. Sorry daarvoor,
 

DeletedUser

Dat mag jij hopen... Ik ga niet wederom in jouw gekke gedachten mee. Is er überhaupt iemand die me kan vertellen dat je niet nog steeds zo gek bent als toen? :blink:
 
Bovenaan