• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bekentenis en Welgemeende Excuses

DeletedUser

Hoe is dat positief:blink:

@Syrniak: Trek je niks aan van de hele ''zooi'' hier die stellen zich aan. Dit is een online game die niet echt gebaseerd is op de realiteit. Dat sommige mensen dit wel denken en jou een beetje gaan irriteren maakt toch niks uit? Het is maar een persoon aan de andere kant van het land achter een beeldscherm die een verkeerd beeld van je heeft.

Als het om mensen gaat die je op de computer ontmoet en die kwaad over je spreken.

Don't Care, Dont Bother

Zij weten niet wie je bent.


@Inso, Chunky en de rest: Wat interesseert het jullie? Kennen jullie haar dan?

Geen dingen zeggen waar je geen verstand van heb :l, en wie bedoel je met Syrniak? Syrniachick? :laugh:
 

DeletedUser

Je was vroeger vrij actief met mij op het forum en vandaar kende ik je wel goed. Mijn naam zegt jou vast ook nog wel iets.

Ik heb Chunky (Mitch-s) nooit echt geloofd met dat neerschieten en agente verhaal.
Ik moet wel zeggen dat ik respect heb dat je toegeeft dat je Saf bent, daar kan ik niet onderuit.

Maar je bent serieus gek, vat het op zoals je wilt...
 

Deleted User - 36202

Niet veel contact gehad ingame, ben zelf niet zo actief op w1, maar toch redelijk wat gehoord. Ik hoop in ieder geval voor je dat je het spel weer met plezier kan gaan spelen, maar van wat ik heb gehoord begrijp ik de standpunten van anderen ook wel.

Je biedt tenminste wel je excuses aan, da's alvast een stap in de juiste richting.
 

DeletedUser

Dit roept toch van die nostalgische gevoelens bij me op he....de goeie ouwe tijd...

Maar verder doet het me niks. Sorry.
 

DeletedUser4891

Boos zijn is menselijk, maar boos blijven is des duivels. ;)

Iig, ik herriner je nog wel maar ik weet niet wat je allemaal fout hebt gedaan volgens al die boze mensen hier, maargoed, succes met je comeback.
 

DeletedUser

Ik heb veel fouten gemaakt zoals ik zei.

Maar toch nog bedankt voor alle positieve reacties, welk deze insteek toch doen bekrachtigen. :)
 

Deleted User - 486404



P.S. Neem alsjeblieft van me aan dat het heel moeilijk was om dit onderwerp te starten, omdat ik weet dat ik fout ben geweest en om vergeving moest vragen, ondanks dat dit maar een spel is, zijn we toch een online community, nietwaar? En in communities zijn er altijd wel conflicten in mijn ogen, en dat moet gewoon rechtgezet worden, zoals in mijn geval door toe te geven dat ik fout ben geweest.

Het is knap als je je fouten kan inzien, nog knapper als je ze aan anderen kan toegeven. Het is alleen niet zo dat daarmee de zaak is opgelost. Je hebt dingen gedaan en gezegd die, zoals je zelf zegt, totaal niet kunnen. Het heeft tijd nodig om dat te verwerken en dat te vergeven. Ik vergeef snel en dus bij mij is deze zaak snel rond. Ik heb niet veel van die zaken meegemaakt en vooral leuke en toffe gesprekken en discussies met je gehad.

Je kan echter niet verwachten dat je hier zomaar je excuses kan aanbieden en dat daarom iedereen het jou gaat vergeven. Je moet bewijzen dat je veranderd bent en het niet zeggen. Want je kan zeggen wat je wilt daarom ben je het nog niet.

Ik heb veel fouten gemaakt zoals ik zei.

Maar toch nog bedankt voor alle positieve reacties, welk deze insteek toch doen bekrachtigen. :)

Nogmaals zoals hierboven, vergeving kan je krijgen (van mij) maar van je negatieve reputatie zal je zelf moeten zien af te komen door te bewijzen dat je veranderd bent en niet door te zeggen dat je veranderd bent...
Je hebt de kans om dit te bewijzen dus verpruts deze kans niet. :)
 

DeletedUser

Nog altijd wijze woorden, MrMM. Ik had in het verleden misschien beter naar je moeten luisteren :p

Toch bedankt voor je optimistische en positieve insteek. Uiteraard verwacht ik niet dat ik m'n naam kan zuiveren zo ala minuut, maar dat ik moet bewijzen dat ik nu ook weer een positieve insteek in dit spel wil steken, en mijn ervaring misschien delen met nieuwe spelers, etc.

Qua duelleren ben ik het nog niet verleerd volgens mij :D
 

DeletedUser

Misschien een idee om je handtekening te veranderen :cool:
There is nothing better than a good lie
Misschien niet het beste idee op dit moment:hmf:

Verder ken ik je niet dus kan er eigenlijk niks over zeggen
 

DeletedUser

Niks zeggen over andermans handtekening als je zelf een profielplaatje hebt van een baby-vogelbekdier die uit een serie voor kinderen van 10 jaar komt....
 

DeletedUser8307

Niks zeggen over andermans handtekening als je zelf een profielplaatje hebt van een baby-vogelbekdier die uit een serie voor kinderen van 10 jaar komt....

Perry Het Vogelbekdier dus wel hé basbad!! Dat is niet zomaar een "vogelbekdier" :D :p

Succes wel verder, Saffiria. (Duelleren + opnieuw een goede reputatie opbouwen:))
 

DeletedUser

Jullie hebben gelijk, ik zal hem meteen aanpassen.

Hoop dat deze beter is, en ja... ik blijf trots op The East in dit spel... ik heb er nooit spijt van gehad, en trots dat ik binnen deze community toch de gelegenheid heb gegkregen om in deze toen fel begeerde stad mezelf waar te maken als 'burger' maar ook als 'leiding', en de top-duellist die ik daar geworden ben met hulp van Karthan, Werker, n0ddy, pijnl00s, DCman (Terwijlw we elkaar letterlijk konden schieten haha)... maar uiteraard ook mensen zoals Othiana en anderen die ik vergeet op te noemen. Ikwil hen ook danken voor een leuke tijd, ondanks mijn persoonlijke problematieken die ik toen had, en dat ik mensen ging uitfoeteren omdat ik iets ineen zag vallen wat ik voor ogen had met The East. Ik vergat dat het niet te doen was om de forten, The East had al reputatie, dus waarom moesten we ons eigenlijk bewijzen voor de forten? Prestige misshien... maar we wisten dat dat niet lang zou goed gaan.

En ik mis The East, maar hun mij waarschijnlijk niet. Ik zag dat mijn originele Guardian Village een spookstad is geworden, misschien moet ik daar beginnen mijn herkansingen te pakken :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Misschien een idee om je handtekening te veranderen :cool:
There is nothing better than a good lie
Misschien niet het beste idee op dit moment:hmf:

Verder ken ik je niet dus kan er eigenlijk niks over zeggen

Niks zeggen over andermans handtekening als je zelf een profielplaatje hebt van een baby-vogelbekdier die uit een serie voor kinderen van 10 jaar komt....

Euh, nu moet je mij eens zegge, wat is het kinderachtigeste: iemand die voor zichzelf een leuk plaatje vind, en dat wil nemen, en commentaar op iemand geeft (dat niet persé negatief is), of iemand met mss een iets of meer normaal plaatje, maar dat iemand anders uitlacht om z'n plaatje en zegt dat die moet zwijgen, wat er dus eig op neer komt dat dat discriminatie is, want mensen mogen volgens jou dus hun eigen keuzes niet meer maken (als je verder nadenkt dan je neus lang is).

Maar, mag ik eig weten WAT er precies allemaal gezegd is geweest ?
want inso is er echt niet goed van, en kwil goed kunnen volgen dus... :p
 

DeletedUser5695

LOL dit is deel XVI van de saffisoap? Ben benieuwd waar je volgend jaar mee op de proppen komt. Je doet wel telkens je best om de blijkbaar hoognodige aandacht op je te vestigen...
 

DeletedUser1053

Al die tijden dat ik je geloofde, dan heb ik het over de tijd voor dat je 'neergeschoten' zou zijn, je weet vast wel wat ik bedoel. dan vervolgens kom je online met phylicia, Ik start een query met je op, en nee, je blijkt haar vriendin te zijn..

Onlangs je problemen lieg je niet zo erg tegen mensen zoals je tegen mij hebt gedaan.
Of ik het je ga vergeven? Nee. daar is het nu veelste laat voor.

Mitch-s(93)

+1 en respect voor deze post.

Saffiria; als je nu na een jaar terug was gekomen en meteen je bekentenis en excuses had aangeboden was het nog enigszins geloofwaardig. Maar nee, je hebt een paar weken geleden juist laten zien dat je totaal niet veranderd bent.:)

Eerst mensen op de chat met de dood gaan bedreigen, dan opeens verdwijnen omdat je zogenaamd als CIA agente vermoord bent (waarschijnlijk bedoeld om degene die je haatten een schuldgevoel te geven), dan onder 'Phylicia' terugkomen om de enige die je nog geloofde met een nieuwe lading leugens over hoe dapper je vriendin saffiria was gestorven te voorzien, vervolgens een jaar later nog een account aanmaken om jezelf weer goed proberen te praten en om opnieuw aandacht te zoeken voor de o zo dappere saffiria en dan een paar weken later ook nog zeggen dat je veranderd bent?:p Je bent alleen maar erger geworden. ;)
Verder, de enige jou een top-duellist a la werker/dontex noemt ben je zelf. Net als dat the east enkel door hun eigen leden constant als fel begeerde legendarische top stad wordt bestempeld. :no:

Ik heb er maar een woord voor, Narcisme.
 

DeletedUser

Zoals ik al had gezegd, ik begrijp dat velen boos en cynisch zijn, maar dit topic is wel oprecht van mij gemeend.
 

DeletedUser12477

Als ik zo alles lees is er echt iets aan de hand geweest? Ik zie allemaal woorden als gek, phychisch, doodsbedreigingen… Ikzelf heb hier weinig aan toe te voegen indien ik je op w1 niet tegen ben gekomen. Het valt te snappen dat er mensen boos zijn op je. Dit zal zo wel blijven. Ik geef je een tip: hou afstand van hun anders maak je het alleen maar erger! Zoek een andere stad met leden die jou nog niet kennen of wel willen vergeven. Dan kan jij lekker je gang gaan en hebben andere geen last van je. Zelf , omdat ik je niet ken, ben ik natuurlijk ook niet boos op je!
 
Bovenaan