• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Bekentenis en Welgemeende Excuses

DeletedUser5695

een topduellist kan ook een zero-motivation duellist zijn pOON.. moest je kunnen weten, met jouw ervaring:D

ik heb jou dan niet meegemaakt, saffiria, maar dit was een flinke dis van pOON:p

In dit geval ga ik daar niet van uit California, ik denk niet eens dat Saffi weet wat dat is, ze is een beetje blijven hangen in de tijd dat het begrip zero-motivation duellist nog niet eens bekend was. :p

off-topic: ik snap sowieso niet wat de lol is van zero-motivation duellist zijn, of je moet level 120 zijn en niks meer geven om xp. Daar onder ben je gewoon een beetje dom / wil je blijkbaar heel lang op een nooblevel blijven hangen ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10983

hoe kan dat dan kan je waarschijnlijk niet goed duelleren het duel systeem is intussen al aangepast :p
 

DeletedUser

Ik ben inderdaad een zero-motivation duellist.... ik hou van het duel, en ik ga met name voor cash... niet voor exp ;)

As for de leiding over The East.... ik ben afgetreden toen... en heb het stokje overgedragen aan Lytho om te kijken of er nog iets te redden viel. En ik lag niet elke 48u plat, pOON.

Als ik duelleer: Meeste Cash... en ik wil gewoon mijn schades steeds verhogen, dus maakt het me niet uit of ik 1 exp krijg of 100.... ik heb mensen van level 65+ aangevallen al, en netjes gewonnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik ben inderdaad een zero-motivation duellist.... ik hou van het duel, en ik ga met name voor cash... niet voor exp ;)

As for de leiding over The East.... ik ben afgetreden toen... en heb het stokje overgedragen aan Lytho om te kijken of er nog iets te redden viel. En ik lag niet elke 48u plat, pOON.

Als ik duelleer: Meeste Cash... en ik wil gewoon mijn schades steeds verhogen, dus maakt het me niet uit of ik 1 exp krijg of 100.... ik heb mensen van level 65+ aangevallen al, en netjes gewonnen.

*proest* jij lag elke 48h plat... daar zorgden de "**inso belooft braaf te zijn :p** van the-west" wel voor :p
de enige duels die jij won indertijd, waren tegen lagere levels en vooral de duels in je dromen. je verloor zelfs je eigen duel met je verstand. :huh:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

*proest* jij lag elke 48h plat... daar zorgden de "**inso belooft braaf te zijn :p** van the-west" wel voor :p
de enige duels die jij won indertijd, waren tegen lagere levels en vooral de duels in je dromen. je verloor zelfs je eigen duel met je verstand. :huh:

Inso, je weet zelf ook dat dat bull.... is. Jij begon me uit het niets aan te vallen steeds door ons geschil, omdat je wist dat je sterker was... en ook 30 levels hoger ;)
 

Deleted User - 151085

Dat is meestal hoor dat die duels uit het niets komen ...
anders is het op afspraak en mogelijk push ...
zien we niet zo graag
 

DeletedUser

*proest* jij lag elke 48h plat... daar zorgden de "**inso zij alleen maar hoe zijn eigen groepering toen heette :p** van the-west" wel voor :p
de enige duels die jij won indertijd, waren tegen lagere levels en vooral de duels in je dromen. je verloor zelfs je eigen duel met je verstand. :huh:

Inso, je weet zelf ook dat dat bull.... is. Jij begon me uit het niets aan te vallen steeds door ons geschil, omdat je wist dat je sterker was... en ook 30 levels hoger ;)

Nee is geen bull verder... ik viel je aan omdat je simpelweg irritant en volledig uit de hoogte was/bent en totaal niet door hebt waar het spelletje precies om gaat...
>>> PLEZIER <<<
 

DeletedUser

Inde tijd was ik ook gefocused op prestatie... dat was mijn fout... en de andere omstandigheden waar ik in dit topic mijn excuus voor heb gemaakt. :unsure:

@Miekesplace: Die duels kunnen ook voortvloeien uit een conflict op de chat btw... zoals tussen mij en Inso.
 

DeletedUser

Inde tijd was ik ook gefocused op prestatie... dat was mijn fout... en de andere omstandigheden waar ik in dit topic mijn excuus voor heb gemaakt. :unsure:

@Miekesplace: Die duels kunnen ook voortvloeien uit een conflict op de chat btw... zoals tussen mij en Inso.

jammer dat je niet zo gek veel presteerde... dan was het logisch geweest... :blink:
 

DeletedUser3874

Nee is geen bull verder... ik viel je aan omdat je simpelweg irritant en volledig uit de hoogte was/bent en totaal niet door hebt waar het spelletje precies om gaat...
>>> PLEZIER <<<

Een +1 vanwege mezelf :D

*proest* jij lag elke 48h plat... daar zorgden de "**svcinc weet dat maar wilde stafpuntje vermijden uit respect voor inso z'n kwaliteiten :p** van the-west" wel voor :p
de enige duels die jij won indertijd, waren tegen lagere levels en vooral de duels in je dromen. je verloor zelfs je eigen duel met je verstand. :huh:
 

DeletedUser4891

Ongedierte Bestrijdings Dienst *kuch*. Dat was een vaag idee inderdaad als antwoord van The East op het 10x grotere VSW.

En ik heb wel last van manische insomnie af en toe, toch Inso? ;) (Manische Insomnie - Insomaniak) :p

Spelers als Werker en n0ddy maar ook bijvoorbeeld T.I94 (Thomas) hebben mij leren duelleren en de instellingen geleerd. Aan hun komt de eer toe dat ik momenteel nog een sterk duelliste ben... mijn statistieken liggen er niet om. De Negerhut van Oom Tom destijds was een buurstad van mijn Guardian Village (Nog voor The East). We maakten veel ruzie met Cheyenne (van Calvino etc.), dat onder Guardian Village lag... ik had de stad koud gesticht of ik werd al aangevallen, heb er toen ook een paar te slapen gelegd in hetzelfde Cheyenne. Het doet me pijn om te zien dat dit nu allemaal spooksteden zijn :'(

@Sherrif123: Dan heb je inderdaad onder een steen gelegen ofzo, of je komt van Mars lol. Mijn naam heeft veel negatieve maar ook positieve furore gemaakt op The West, omdat ik destijds vrij intensief speelde en een beetje obessief ook met de forten, maar door reallife stress heb ik zoals gezegd in dit topic, dingen gedaan waarvoor ik mijn verontschuldigingen aanbied aan iedereen die dat van mij willen accepteren, en die door mij benadeeld cq. gekwetst of geraakt zijn tijdens een zware stress-aanval die ik toen had.

Tegenwoordig heb ik stress-councelling etc... van een collega van het bedrijf waar ik voor werk, dus die behandelingen ben ik knap rustig door geworden :)

Is dit topic nou om je excuses aan te bieden of om te vertellen wat een geweldige duellant je vroeger wel niet was?
 

DeletedUser

Oké, eerst dacht ik, O wat leuk een meisje die weer komt spelen en spijt heeft van alle dingen die ze heeft gedaan. Nou denk ik dat niet meer. Als jij jezelf zo goed vind vertel dat dan tegen de spiegel. Verder niks op jou tegen hoor, maar van een te hoge dunk, heb ik een lage dunk:p Verder weet ik nog niet of jij wel je leven hebt gebeterd of dat je nog steeds giga fanatiek bent. Ik ken jou niet en jij mij niet dus dat is wel beter.
 

DeletedUser7902

Ik wil wel eens een duel van jou tegen mij zien saffiria, ik ben een van de grootste noob-duellanten die er zijn maar toch ben ik er zeker van dat ik van je win...
 

DeletedUser

Is dit topic nou om je excuses aan te bieden of om te vertellen wat een geweldige duellant je vroeger wel niet was?

Het komt beide ter discussie toch? Dit topic was inderdaad bedoeld om mijn excuses aan te bieden, maar herinneringen ophalen aan de vele duels van vroeger en nu die ik gevoerd heb en nog voer is ook wel leuk hoor.... heb net de prestatie rechterhand van de duivel gehaald door 10 NPC's het hotel in te schieten.... niet dat dat zo bijzonder is, maar hun moeilijkheid licht wat hoog nu. lol :D

Ik ben de discussie over de duels niet gestart, maar ik heb alleen een paar namen genoemd, die ik wil bedanken voor het helpen ermee
;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5695

In je hunkering naar aandacht noem je wat namen en maak je een bewering. Gezien de aard van de stelling/bewering die je deponeert kon je er 99% zeker van zijn dat er een reactie op zou komen.
Actie <-> reactie = discussie. Dus ja, de start van die discussie ligt wel degelijk bij jezelf ;)
 

DeletedUser

In je hunkering naar aandacht noem je wat namen en maak je een bewering. Gezien de aard van de stelling/bewering die je deponeert kon je er 99% zeker van zijn dat er een reactie op zou komen.
Actie <-> reactie = discussie. Dus ja, de start van die discussie ligt wel degelijk bij jezelf ;)

Echter, deze namen zullen het ook bevestigen als je het hen vraagt, dus spreek ik voor 99% de waarheid.
 

DeletedUser5695

Mijn reactie ging puur over de vraag of jij al dan niet een discussie gestart hebt. Mijn antwoord daarop was "ja".
Elke discussie start immers met een bewering van iemand (in dit geval van jou)

De vraag of jij de waarheid spreekt is in deze niet relevant (losstaand van het feit dat je de afgelopen jaren meermaals bewezen hebt 99% onzin uit te kramen en dus leugens te verkondigen ;) )

Wel lekker makkelijk overigens, met referenties/namen schermen die allang gestopt zijn met dit spel...Wellicht kun je ook wat namen noemen van spelers die dit spel wel nog spelen en kunnen aangeven wat voor fantastische duellist je wel niet bent...
Spelers als Noddy en werker heb ik ook contact mee gehad, en je maakt mij niet wijs dat zij jou alle door hun uitgedachte ins en outs van hun instellingen hebben uitgelegd, wellicht hooguit toen ze gingen stoppen , maar toen maakte werker dan ook alles aan iedereen bekend. En mocht het wel zo zijn heb je er verdomde slecht naar geluisterd, want zoals eerder al aangegeven was je veruit een der zwakkere duellisten in the East.
 
Bovenaan