• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aww yeah - wanneer komt deze update naar .nl?

Deleted User - 308552

En wij nemen niet eens meer de moeite om op hem te reageren. Kritiek is prima, als het maar constructief is. De voorwaarden voor het afsluiten van quests veranderen inderdaad ook.
 

DeletedUser4007

En wij nemen niet eens meer de moeite om op hem te reageren. Kritiek is prima, als het maar constructief is. De voorwaarden voor het afsluiten van quests veranderen inderdaad ook.

ja en selectief modden ben jij erg goed in:laugh:

er staat toch echt aangegeven dat quests veranderen
maar lezen is voor sommige toch echt te hoog gegrepen
 

DeletedUser3012

ja en selectief modden ben jij erg goed in:laugh:

er staat toch echt aangegeven dat quests veranderen
maar lezen is voor sommige toch echt te hoog gegrepen

En fouten maken is menselijk. :)

En nu gaat het al weer niet over de update.
 

Deleted User - 308552

Zoals huipie al aangaf gaan we offtopic. Blijf on topic aub.
 

DeletedUser1448

En wij nemen niet eens meer de moeite om op hem te reageren. Kritiek is prima, als het maar constructief is. De voorwaarden voor het afsluiten van quests veranderen inderdaad ook.

Jij bent geen mod, enkel een simpele sheriff :p
 

DeletedUser15858

zwaar belachelijk om dit 1 dag van te voren bekend te maken
op colo 32x vredesonderhandelingen gedaan voor niks
bedankt inno :(
 

DeletedUser15840

zwaar belachelijk om dit 1 dag van te voren bekend te maken
op colo 32x vredesonderhandelingen gedaan voor niks
bedankt inno :(

Bij mij hetzelfde, moest 20 keer gevangenis bewaken (30 min per keer), zit u op 17. Hopen dat die update een uurtje word uitgesteld anders zit ik op 18 of 19, maar kan ik weer opnieuw -.-
 

DeletedUser4468

Bij mij hetzelfde, moest 20 keer gevangenis bewaken (30 min per keer), zit u op 17. Hopen dat die update een uurtje word uitgesteld anders zit ik op 18 of 19, maar kan ik weer opnieuw -.-

De update zal waarschijnlijk niet om 0.00 komen, dus je hebt waarschijnlijk nog tijd genoeg om het te redden :)
 

DeletedUser15840

Laten we het hopen :p. Verder lijkt de update me wel ontzettend tof, ben benieuwd :D
 

DeletedUser15858

tja dan nog haal ik nooit van zijn leven 16x vredesonderhandelingen
 

DeletedUser4468

Waarschijnlijk? Update komt vrijwel zeker niet om 0:00 :p Zal eerder rond 11u worden morgenochtend.

Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dan :p

Maar elke update brengt negatieve dingen met zich mee en dit er er een van:( Ik denk dat we er maar mee moeten leven :)
 

DeletedUser15858

update maakt me niet zoveel uit
het gaat mij meer over de bekendmaking om 18:00 de dag van te voren
zo ga je niet met spelers om
 

DeletedUser1448

Wie weet moet je na de update maar 15 uur vredesonderhandelingen doen in plaats van 48 :p
 

DeletedUser

update maakt me niet zoveel uit
het gaat mij meer over de bekendmaking om 18:00 de dag van te voren
zo ga je niet met spelers om

je wist dat de update zou hier ook snel er zou aan komen omdat het op beta al getest werd... werd hier op forum ook al besproken.

en normaal kon marco ook gewoon zeggen van de week krijgen we een update, want normaal werd er ook nooit een datum bijgezegd.... dus wees bij dat je nog bijna een dag of een halve :p om alles af te ronde ;)
 
Bovenaan