• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aww yeah - wanneer komt deze update naar .nl?

DeletedUser11818

nieuwe opdrachten zijn al wel zichtbaar bij de prestaties.

Kijk onder de knop evenementen.
 

DeletedUser905

Komt nog, geduld :)
Mooi :)


De volgende fouten zijn opgetreden tijdens het versturen van dit bericht:
Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens.
Dit forum vereist dat je 30 seconden wacht tussen het verzenden van berichten. Probeer het nogmaals over 6 seconden.
...
zozo :hmf:
 
één ding waar ik nog niet zeker van ben...

heeft de hoeveelheid arbeidspunten die je inbrengt nou wel of niet invloed op de vindkans van producten?

Met andere woorden: vind je met meer arbeidspunten (door bijv. de juiste kleding) meer kolen bij kolen delven?
 
Voor zover ik heb getest heeft het alleen directe invloed bij bronzen houwelen, en dan een 50% bonus bij 5 gouden. Dat moet ik echter nog wat verder uitzoeken.
 

DeletedUser

Voor zover ik zie klopt dat idd.
Wat me ook verrast is dat je blijkbaar enorm veel ervaring per actiepunt kan verdienen bij de korte opdrachten.

Ook de dagelijkse inlogbonus van 15 nuggets is mooi omdat ik op elke wereld een ander account heb.
Zo heb ik dagelijks 15 nuggets per wereld en na 14 dagen heb ik er dus 210 per wereld, wat genoeg is om alle premium features te activeren. (Die kosten in totaal 200 nuggets per 14 dagen)
Al denk ik dat ik het waarschijnlijk verkeerd zal hebben dat ik dagelijks nuggets zal krijgen.
Dit geeft me dan namelijk wel een enorme boost met al die verschillende features die ik gratis krijg.
Als dit toch klopt wil ik Inno echt wel bedanken hiervoor. :)
 

DeletedUser

Dacht ik al, anders zou het echt wel extreem zijn dat ze zoveel nuggets weggeven.
Maar zelf al is het om de 5 dagen...
Het blijft best veel.

Zo ken ik inno niet.
 
Voor zover ik zie klopt dat idd.
Wat me ook verrast is dat je blijkbaar enorm veel ervaring per actiepunt kan verdienen bij de korte opdrachten.

Ook de dagelijkse inlogbonus van 15 nuggets is mooi omdat ik op elke wereld een ander account heb.
Zo heb ik dagelijks 15 nuggets per wereld en na 14 dagen heb ik er dus 210 per wereld, wat genoeg is om alle premium features te activeren. (Die kosten in totaal 200 nuggets per 14 dagen)
Al denk ik dat ik het waarschijnlijk verkeerd zal hebben dat ik dagelijks nuggets zal krijgen.
Dit geeft me dan namelijk wel een enorme boost met al die verschillende features die ik gratis krijg.
Als dit toch klopt wil ik Inno echt wel bedanken hiervoor. :)

de inlogbonus was al eerder uitgelegd

Op het eerste karakter dat je inlogt krijg je de nuggets. Op het andere karakter de muntjes.
Dus stel je speelt op briscoe en colorado.
je logt in op briscoe, krijgt 15 nuggets.
Dan log je vervolgens in op colorado, krijgt 15 munten.

Je kan dus min of meer kiezen waar je de munten krijgt (nuggets zijn namelijk over het hele account)


Met 3 karakters heb ik nog niet geprobeerd
 

DeletedUser

Dat van die munten/nuggets wist ik al (ik heb 2 verschillende accounts, niet op dezelfde wereld uiteraard, en dus krijg ik 2x 15 nuggets).
Enkel de tijdsperiode wist ik nog niet.
Wel jammer dat ik dat inlogscherm niet meer te zien krijg met de bonussen want ik vergat te kijken naar de waarden die voor de nuggets komen. :D
Ach ja, dan maar gewoon wachten tot middernacht en dan kan ik het opnieuw zien.

Edit (wie het wil weten:(
Dag 1: + 1% ervaring
Dag 2: + 2% ervaring
Dag 3: + 3% ervaring
Dag 4: + 4% ervaring
Dag 5: + 15 nuggets/munten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15117

[color=''red'' ]hiertussen jouw teks, haal wel de spaties weg binnen de [][/color ]
 
Bovenaan