• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aww yeah - wanneer komt deze update naar .nl?

DeletedUser15286

Goedenavond!

Toen ik vandaag op .net ging spelen zag ik dit, ik zie het zeker als een positieve (terugdraai) verandering. Dit bedoel ik, klik hier.

  • Job system improvements
After reading and discussing all of the feedback from our communities, we've decided to change the job system once again. Now there will be three different job times available, jobs can be unlocked either via level or via labour points and the job window itself is now totally reworked and very shiny.

Have your say.

Met vriendelijke groeten,
Scorpione
 
da's 2.04, epic update als je het mij vraagt.
stuk eerlijker dat vindkans omhoog gaat door hogere inbreng van punten en die nieuwe FG-dingen zijn ook voor 2.04 zeker?
 

DeletedUser1448

Nee,
er zijn geen nieuwe fg dingen.
Enkel het arbeidssysteem is veranderd en dan ook de quest tracker komt erbij.

Deze update wordt momenteel getest op de beta. Ik denk dat hij binnen 2 weken ongeveer naar de andere servers wordt geupdated
 
wat heeft een level 120 die alle opdrachten heeft gedaan aan een quest tracker?
beetje mosterd na de maaltijd als je het mij vraagt

of zou er nu eindelijk een aantal nieuwe opdrachten komen?
 

DeletedUser4007

lol wat denk je zelf???;)

ach 25 mei misschien handdoekjes zoeken????
 

DeletedUser1448

wat heeft een level 120 die alle opdrachten heeft gedaan aan een quest tracker?
beetje mosterd na de maaltijd als je het mij vraagt

of zou er nu eindelijk een aantal nieuwe opdrachten komen?

Er bestaan dagelijkse opdrachten. En te zien aan de prestaties komen er wat quests nog.

Persoonlijk vind ik de quest tracker zeer handig en ik mis hem nu al op NL :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15363

Hopelijk zo snel mogelijk, maar als het morgen op .net komt duurt het hier waarschijnlijk nog wel even...
 

DeletedUser4468

Ik denk ook dat wij hem morgen krijgen, maar dat Marco nog niet online is gekomen en we daarom nog geen aankondiging hebben gehad :)
 

DeletedUser1448

1 ding dat jullie moeten weten: zorg dat je geen jobs hebt aanstaan, want die zullen gecancelled worden en je krijgt de actiepunten NIET terug!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
als het morgen is...
waar blijft dan die aankondiging!

lijkt mij wel belangrijk i.v.m. het cancelen van arbeiden
 
Opdrachten worden ook gecanceled trouwens. Ook veranderen de levelvereisten van de meeste opdrachten, dus het kan zijn dat je ze niet direct weer kan accepteren.
 

DeletedUser6377

1 ding dat jullie moeten weten: zorg dat je geen jobs hebt aanstaan, want die zullen gecancelled worden en je krijgt de actiepunten NIET terug!

Erg hoor.... Mis je 30 ap....

Opdrachten worden ook gecanceled trouwens. Ook veranderen de levelvereisten van de meeste opdrachten, dus het kan zijn dat je ze niet direct weer kan accepteren.

Als je 120 bent maakt dit toch geen zak uit?
 

DeletedUser8307

Als het morgen is is het wel weer jammer dat wij geen aankondiging op tijd gekregen hebben omtrent de nieuwe update. Het gaat mij natuurlijk niet om die 30 AP, hé .. :)
Maar we zien wel, als het morgen komt zal het iig te laat aangekondigd (of zelf niet aangekondigd) zijn.
 

DeletedUser

Vereist:
- Ga naar Stamhoofd Mistawasis
- Vredesonderhandelingen (15/48


Als de update betekent dat ik die 15 uur kwijt ben dan mogen ze nog wel ff wachten van mij :p
 
Bovenaan