• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Avonturen

DeletedUser

er zit een bug in het spel

bij een gelijkspel wordt er een random winnaar gekozen ondanks er een team is met meerdere sectoren

http://prntscr.com/57qbuy

dit is het bewijs, blauw had meerdere sectoren, ik zat bij blauw, het werd gelijk maar alsnog won rood :mad:

we hadden het zo goed uitgespeeld maar zij krijgen de credits


rood is sowieso de lievelingskleur van inno! rood heeft alle voordelen!

rood zit bij saloon met meer schietmogelijkheden op de molen
rood heeft bij 3vs3 twee hogere lvls en 1 lagere
en
rood mag altijd eerst een move doen en daarna pas blauw

en nu blijkt dus ook dat rood wint bij een gelijkspel

ik ben boos :mad:
 

DeletedUser

wauw, dat is zo onlogisch :x

sorry had het niet gelezen maar het leek mij meer dan logisch dat een spel dat om sectoren draait om sectoren beslist werd

dan klopt het wel maar het klopt niet
 
er zit een bug in het spel

bij een gelijkspel wordt er een random winnaar gekozen ondanks er een team is met meerdere sectoren

http://prntscr.com/57qbuy

dit is het bewijs, blauw had meerdere sectoren, ik zat bij blauw, het werd gelijk maar alsnog won rood :mad:

we hadden het zo goed uitgespeeld maar zij krijgen de credits


rood is sowieso de lievelingskleur van inno! rood heeft alle voordelen!

rood zit bij saloon met meer schietmogelijkheden op de molen
rood heeft bij 3vs3 twee hogere lvls en 1 lagere
en
rood mag altijd eerst een move doen en daarna pas blauw

en nu blijkt dus ook dat rood wint bij een gelijkspel

ik ben boos :mad:

En toch win ik als blauw vaker dan als rood hoor :p
Is nog een sectorbug trouwens, soms blijft de molen blauw/rood gekleurd terwijl de tegenpartij de sector minstens "neutraal" gekregen heeft... Partij die de molen had krijgt dus punten voor de molen tenzij de tegenstander deze volledig veroverd
 

DeletedUser385

thunder is noob

als gelijkspel dan wie meeste ko's heeft gemaakt ;) zie wiki
 

DeletedUser7902

Dat is er dus voor schade.. loop nu niet op dat avonturen te bitchen maar ga liever eens zeuren naar dat berenjagen..
 

DeletedUser

Runa stond bij blauw, genoeg reden om een nederlaag te krijgen. :blink:
 
maar hoe zit het nu met die geest die loopt te knallen?:mad:

Is geen geest, maar een tegenspeler die door een bug onzichtbaar is. Heb het zelf ook een keer gehad.

Zag dat er iemand op mij schoot terwijl er niemand bij mij stond. In de actielog stond dat Persoon X op mij aan het schieten was, maar in de balk bovenaan stond dat die nog voor 1 ronde ko was. De volgende rondes zag ik dat die gewoon op 1 ronde ko bleef staan.
Gewoon een bug in het spel veronderstel ik.
 
Waarop wordt bepaald wie er eerst mag schieten in een ronde? Ik heb het idee dat ik altijd pas schiet nadat mijn tegenstander op mij geschoten heeft.

Ik snap wel dat, in de 30sec bedenktijd, je dan zsm je actie moet invullen, maar bij mij verschijnt die actiebalk pas halverwege de 30sec bedenktijd, dus ik kan niet sneller.....
 
Wie de actie als eerste zet komt als eerst aan de beurt, voor zover ik weet is het dan om en om rood en blauw die aan beurt komt.
 
Bovenaan