• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aan al het mooie komt een eind: The East

DeletedUser

De beste duellist(en) zat(en) ergens anders hoor. Ik ken in ieder geval geen goede uit The-East...
 

DeletedUser385

waren ze wel maar werker begon al gauw andere duelanten te helpen snel te stijgen:(

dat was wel beetje jammer
 

DeletedUser

De beste duellist(en) zat(en) ergens anders hoor. Ik ken in ieder geval geen goede uit The-East...

Wat je dus eigenlijk zegt is dat Tharealest en ik geen goede duellanten waren?
Wellicht waren we nooit eerste geworden als jouw account nog bestond maar als een stad de 2e en 3e plaats in de duelranglijst heeft dan mag je wel zeggen dat ze goede duellanten hadden.

Als ik me niet vergis hebben er op een bepaald moment 8 of 9 spelers van de East tegelijk in de duel top 15 gestaan. Ik ben het dus niet echt met je stelling eens.
 

DeletedUser1053

Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Ik denk dat stefan88 het meer over het begin van het spel heeft, toen alleen werker en karthan bij de beste duellisten hoorde. Later zijn er een hoop andere spelers bij gekomen, maar toen waren alle oprichters al gestopt.;)
 

DeletedUser5512

Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Ik denk dat stefan88 het meer over het begin van het spel heeft, toen alleen werker en karthan bij de beste duellisten hoorde. Later zijn er een hoop andere spelers bij gekomen, maar toen waren alle oprichters al gestopt.;)

denk het ook, vooral op reactie van camelgamer die alleen in het begin actief was :)
 

DeletedUser

Het ligt er maar net aan hoe je het bekijkt. Ik denk dat stefan88 het meer over het begin van het spel heeft, toen alleen werker en karthan bij de beste duellisten hoorde. Later zijn er een hoop andere spelers bij gekomen, maar toen waren alle oprichters al gestopt.;)

Ook toen was de top 3/5 The-East.
 

DeletedUser

In het begin had iedere grote stad wel een goede duellist, die het opnam tegen de betere duellisten van vijandige steden. Later kozen enkele mensen, die vooral veel verloren, voor de makkelijke weg en gingen bij anderen in de stad om zo niet tegen die personen te hoeven duelleren. Zo ontstonden die grote clusters van duellisten samengepakt in enkele bekendere steden.

Werker telt trouwens niet als lid van The East, maar als lid van de Negerhut van Oom Tom, later heeft ook hij voor de makkelijke weg gekozen en is hij bij The East gegaan, maar deze periode is veel korter geweest dan zijn tijd bij NVOT.

Met mijn eigen 2 karakters, eerst Stefan88 en later 0ptimUs, heb ik altijd in een kleinere stad gezeten, niet beschermd (en daardoor ook prooi voor een ieder) door BG's. Een hoge positie op de ranglijst gecombineerd met eerder genoemd feit zou in mijn ogen veel meer respect verdienen, dan wanneer je samenwerkt in een groep waar je ook mik- en ontwijkpunten aan doorgeeft om maar van die ene (alleenstaande) rivaal te winnen.

Karthan zie ik nu niet en heb ik vroeger ook niet als goede duellist gezien, enkel een aantrekkelijke prooi voor velen door zijn hoge level, wat dus veel ervaring opleverde. Hij won enkel af en toe wat duels door zijn 100% tactiek-bonus van mensen die iets te overmoedig waren(lees: door hun lage level (en dus te weinig imago) niet opgewassen waren tegen zijn enorme tactiek). Toen de meesten level 99 naderden, en hij dus geen level-voordeel meer had, werden zijn overwinningen ook zeldzaam. Vandaar dat hij uit de stad is gegaan...
 

DeletedUser14880

Ik heb dit topic al een paar keer gelezen, en ik wil het niet 'bumpen' zoals dat heet, maar ik wilde toch wat dingetjes zeggen hierover.

Naar wat ik begrepen heb, heeft het niet aan The East gelegen dat ze er na een lange tijd mee moest stoppen, maar de 'allianties' hebben dat verpest. In het echte wilde westen had je 2 allianties namelijk: de Confederatie en de Unie geloof ik (Noord Vs. Zuid) er bestonden geen steden verbonden behalve tussen die 2.

Allianties hebben het realisme van The West verpest, The West is hierdoor op Tribal Wars gaan lijken.

En Saffiria.... wat moet ik zeggen? ik heb gehoord dat ze er een potje van gemaakt heeft, maar toch heeft haar naam de sporen verdiend, ondanks dat ze nergens meer te vinden is op profielen van mensen waarvoor ze toch wat betekend heeft, en voor The East zelf ook.

Ik heb gehoord dat ze het spel te serieus nam, maar dat kun je iemand niet kwalijk nemen als iemand iets te fanatiek is bewogen met een mooi spel als The West, ik geniet er zelf ook met volle teugen van en besteed veel uren aan 6 werelden waarop ikzelf speel. Ik ben zelf ook fanatiek met het spel, als ik ga duelleren kleed ik mijn karakter zelfs om naar een bandiet, en als ik arbeidjes doe dan is mijn karakter gewoon chique gekleed, maar dat is niet een reden om iemand te 'dissen'.

Ik vind het onsportief dat mensen Saffiria als de boeman aanwijzen terwijl zij ook geprobeerd heeft tegen iets te vechten wat onmogelijk was, maar haar sporen liggen wel in het mulle zand van de woestijn van Wereld 1, en ik vind toch dat haar naam ook een plekje verdiend zou hebben.

Het einde van The East heeft niet aan Saffiria gelegen in mijn ogen, maar aan het gebrek van doorzettingsvermogen van de leiding die het stokje overnam, en het spelbederf door Allianties in te voeren.

P.S. Sorry voor bumpen, maar dit wilde ik toch even kwijt. Ik kende Saffiria van Tribal Wars, en ik weet dat ze er een potje van gemaakt heeft maar ik wilde dit gewoon even kwijt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan