• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aan al het mooie komt een eind: The East

DeletedUser

Waar is de tijd dat ik dagelijks keek als er een nieuw item bijgekomen was in de winkels van the east en aan hoeveel punten die stad reeds zat.
Niemand wist de knepen van het vak en alles moest nog ontdekt worden.
Manman wat een melancholisch moment!
Het zal raar doen dat de stad echt weg zal zijn.
 

DeletedUser

Het zal ook eeuwig zonde zijn van de tijd en de moeite die in de stad gestoken is door meerdere leiders zoals o.a. Karthan. Echter wanneer iets niet meer wil, zal dit een heel wijs besluit zijn.

Ik kan alleen maar zeggen dat mensen zoals ThaRealest en Lytho nog het beste geprobeerd hebben en er het beste van gemaakt hebben, dus al met al een "job well done". Ik hoop ook dat de stad niet echt weg zal zijn, en dat de leiding (voormalig en huidige) de koppen bijelkaar steekt om het nog een keer te gaan doen, maar dan ook zoals het echt de bedoeling was.

In der tijd (van wat ik weet), stond The East onder leiding van meestal 1 of 2 personen, door de aanwijzing van meerdere mensen in de leiding, werd de daadkracht van The East minder, hoewel de wilskracht er wel steeds was, en last but not least ook de saamhorigheid. Door oefenloze discussies en ook langere wachttijden (ivm online zijn), werden op momenten beslissingen niet ten uitvoer gebracht op het moment dat deze wel nodig waren. Dus een tip voor andere steden, zorg dat je altijd overeenstemming hebt in de leiding en met je leden, want samen sta je toch het sterkst, welk ook door VSW is bewezen.

Zonde dat de stad stopt, maar iedereen nog veel succes toegewenst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Heb er zelf ook in gezeten, maar hij ging op een gegeven moment steeds minder actief worden.
 

DeletedUser11028

weer een stukje minder actie in wereld 1 jammer heb er veel duels gedaan
jammer dat jullie ermee stoppen vond het een goede stad met veel goede leden die veel voor w1 hebben gedaan
 

DeletedUser

Minder duels?

Elke Dodo zonder Kop denkt nu bij mij veel exp weg te halen..

Dagelijks 12 duels..
 

DeletedUser8307

Zijn jullie nu gestopt ? Er zitten nog steeds een pak spelers in je stad hoor. ;)
 

DeletedUser

Nogmaals:

De leden zijn vrij om te blijven of om te gaan. ik verplicht niemand iets.

De leiding heeft elke diplomatie verbroken (red. Vrienden EN vijanden)

De leiding voert geen verdere leidinggevende taken uit en de recruiting is niet meer mogelijk.
 

DeletedUser

Altijd respect gehad voor The East, toch de eerste uitgebouwde stad.
 

DeletedUser12132

1 minuut stilte graag voor de stad The East. *Eerst klinken de nederlandse, belgische volkslieden en het The East volkslied (Als die bestaat) daarna dat herdenkingslied dat op 5 mei om 20:00 word gespeeld en dan de 1 minuut stilte.* 1 minuut later. En nu een speech van elmo11:

"Het is een erg bijzonder verlies van .nl en alle andere landen met The West dat de "steden-legende The East weg gaat en misschien op houd met bestaan". Ik heb The East altijd gezien als een bijzondereren stad. Ook al begon ik pas te spelen toen The East in de laatste glory-tijd zat ik onthoud hem altijd als het voorbeeld van hoe een The West stad moet zijn! Actief, duelleerend, af en toe een fortgevecht, en behulpzaam, Kort om de ideale stad. Met als hoogtepunten van de glory-tijd: De allereerste uitgebouwde stad van .nl!, Beste duelstad ooit van alle landen ter wereld!, De stad die een erg lange tijd nr.1 stond, en als de stad die nee durfde tegen de allermachtige grote VSW&CO., De beste stad ooit van The West, en nog vele andere. The East is een stad die hebt gezorgt dat .nl net zo bekend is als bijvoorbeeld .net en .de! Deze topstad vind ik dat het de allerbeste stad ooit is in de hele geschiedenis van The West, in alle landen van de wereld! Maar die glory tijden hebben ook dieptepunten gehad. Bijvoorbeeld de komst van VSW&CO. en het inactifiteits-probleem. Maar ja wat kan je er tegen doen? Aan alles komt een einde. Dus ook van The East. En hierbij eindig ik met de speech met de woorden: "Niet alles gaat weg! The East gaat nu wel weg maar hij is nog niet weg uit onse harten. The West is weer een legende kwijt uit de begintijd". Nu is er plek gekomen voor andere grote steden maar The East blijft altijd de grootste!"

Nu heb ik zelf het plan om in elke stad waar ik in zit en leider ben een nationale dag van rouw en herdenking te starten. Die data word 1 november. En in de toekomst ga ik in elk van mij stad op 1 november de dag van herdenking van de legendes starten om de legendes te eren en ze niet te laten vergeten. Dan zullen bijvoorbeeld: The east als beste stad, Freewilly als beste speler, en Reds de allereerste speler met lvl 99 op .nl worden herdacht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5512

wow the east is alleen als eerste uitgebouwd omdat ze onschuldige nieuwe spelers oplichtte (Othiana als hoofdpersoon uiteraard). :)
 

DeletedUser12132

Mooi verhaal elmo.

Eindelijk iemand die mij speechs/verhalen waardeerd. Maar ik vindt het een erg groot verlies van .nl dus daarom kwam er een hele speech naar boven.

Ik ga nog even spellingfoutjes verbeteren. Hier onder staat dus de goede versie.

1 minuut stilte graag voor de stad The East. *Eerst klinken de nederlandse, belgische volkslieden en het The East volkslied (Als die bestaat) daarna dat herdenkingslied dat op 5 mei om 20:00 word gespeeld en dan de 1 minuut stilte.* 1 minuut later. En nu een speech van elmo11:

"Het is een erg bijzonder verlies van .nl en alle andere landen met The West dat de "steden-legende" The East weg gaat en misschien op houd met bestaan. Ik heb The East altijd gezien als een bijzondereren stad. Ook al begon ik pas te spelen toen The East in de laatste glory-tijd zat ik onthoud hem altijd als het voorbeeld van hoe een The West stad moet zijn! Actief, duelleerend, af en toe een fortgevecht, en behulpzaam, Kort om de ideale stad. Met als hoogtepunten van de glory-tijd: De allereerste uitgebouwde stad van .nl!, Beste duelstad ooit van alle landen ter wereld!, De stad die een erg lange tijd nr.1 stond, en als de stad die nee durfde tegen de allermachtige grote VSW&CO., De beste stad ooit van The West, en nog vele andere. The East is een stad die hebt gezorgt dat .nl net zo bekend is als bijvoorbeeld .net en .de! Deze topstad vind ik dat het de allerbeste stad ooit is in de hele geschiedenis van The West, in alle landen van de wereld! Maar die glory tijden hebben ook dieptepunten gehad. Bijvoorbeeld de komst van VSW&CO. en het inactifiteits-probleem. Maar ja wat kan je er tegen doen? Aan alles komt een einde. Dus ook van The East. En hierbij eindig ik met de speech met de woorden: "Niet alles gaat weg! The East gaat nu wel weg maar hij is nog niet weg uit onse harten. The West is weer een legende kwijt uit de begintijd" en ik durf tegen VSW&CO. te zeggen wat ook Ronald Reagen of Jhon f. Kenndy "ich bin ein berlijner" dus dat ik tegen grote organisaties ben. Nu is er plek gekomen voor andere grote steden maar The East blijft altijd de grootste!"

Nu heb ik zelf het plan om in elke stad waar ik in zit en leider ben een nationale dag van rouw en herdenking te starten. Die data word 11 november omdat dat een mooie datum leek omdat toen ook de WO I eindigden. En in de toekomst ga ik in elk van mij stad op 11 november de dag van herdenking van de legendes starten om de legendes te eren en ze niet te laten vergeten. Dan zullen bijvoorbeeld: The east als beste stad, Freewilly als beste speler, en Reds de allereerste speler met lvl 99 op .nl worden herdacht. Ik hoop dat andere steden dat ook willen doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Eindelijk iemand die mij speechs/verhalen waardeerd. Maar ik vindt het een erg groot verlies van .nl dus daarom kwam er een hele speech naar boven.

Haha,
toen ik begon vond ik het leuk te kijken wie er eerte stond, toen keek ik enorm op naar Reserved,
Die zat in the east en dus vond ik dat gewoon "DE" stad,
net als bijna alle andere the-west spelers wou ik dus in the-east,
Ik wist dat het niet zou lukken maar toch probeerde ik dus om te stijgen en te stijgen, (eiteindelijk level 30 gehaald en gestopt XD)
Maar The-East speelde een grote rol in the west, ze heersten over de hele kaart, als er toen al forten waren, hoefde je het niet eens te proberen, the-east zou hem toch wel weer veroveren :p
 

DeletedUser

The East, de stad waar het allemaal begon, wij als oudleden (Othiana, Karthan, Reserved, Syrniachick etc.) waren de eerste die een stad bouwde, de eerste die de stad uitbouwde, en wij waren degene met de beste dueleerders.

Nu heb ik niet heel lang doorgespeeld op The-West, wegens inactiviteit ben ik geleaved, en ben ik ook uit het The-West'team gestapt.

Ookal hebben wij de stad groot gemaakt dmv oplichting (leden laten komen, betalen, en weer wegwezen), kunnen wij toch wel zeggen dat we een gigantisch deel geschiedenis hebben gebouwd.

Ik wens jullie allen het beste, en zou graag nog even dank willen uiten richting de oprichters van The-East; Othiana & Reserved, mijn leiders.

The best of luck,
Oud-Lid The East - Ex-Forummoderator.
Camelgamer
 
Bovenaan