• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Aan al het mooie komt een eind: The East

DeletedUser

Omdat ik er geen geheim van wil maken, zal ik de geïnteresseerde leden van W1 het volgende niet onthouden. Scheldpartijen of frustraties die nog woeden tegen The East zijn niet nodig om hier te uiten.. Je hoeft het niet eens te zijn met de inhoud van onderstaand bericht, dit is mijn interpretatie van The East.

Lieve leden van The East,

Na mooie jaren waarin The East een dominerende rol heeft gespeel, heb ik samen met de huidige staf (red. Huipie121 en ThaRealest) doen besluiten dat we helaas hier er een punt achter moeten zetten. De stad is al tijden erg inactief en nu ook de generatie leiding na mij stopt, hebben wij doen besluiten dat het zo niet verder kan.
Met nog 23 leden, waaronder ook een aantal leden met een rood bolletje en andere zoals ikzelf, die ook niet meer actief speelt, is er niet echt een andere oplossing. Ondanks dat een aantal nog hebben aangeboden om bij te willen springen, maar de dominerende rol die The East in het verleden had, is ook verdwenen.
Maar het is niet enkel zware regen.. Denk ook terug aan de mooie momenten. De tijd dat The East als eerste uitgebouwde stad verscheen (Dit zullen velen van de huidige leden niet als leden hebben meegemaakt). De tijd dat The East domineerde als duellistenstad. Een hele tijd terug, maar pas opnieuw de ranglijsten beklom in hoge posities met o.a. ThaRealest, Freewilly en Kidsbrinkers.
Helaas was het niet altijd zonneschijn. Onder andere door zaken die Saffiria (die j.l. weer uit haar graf is opgestaan) achter liet. Maar ook toen hebben we bewezen dat met genoeg doorzettingsvermogen en wilskracht je een heel eind kunt komen. We hebben toen laten zien dat massa niet altijd de het beste is. We hebben toen laten zien dat je zelfs met 40 man 3 The East forten kan verdedigen, die alle drie binnen het uur plaats vonden. Met 38 vs 34 (in de minderheid en toch gewonnen!), met 3 vs 4 en met 0 vs 2. Dit was altijd de kracht van The East: Kwaliteit boven Kwantiteit. Dit heeft uiteindelijk uitgewezen dat dit op fortgebied gewoon niet gehandhaafd kon worden, dat is spijtig en deel van deze wereld, waar wij als The East leiding noch jij als The East lid iets aan hebt kunnen veranderen. Helaas is dat hetgeen wat Innogames nooit wilden: Grote allianties, maar toch op elke wereld zich voor doet.
Onthoud The East altijd als:
• Eerst uitgebouwde stad ooit!
• Beste Duellistenstad ooit!
• De stad die aantoonde dat kwaliteit ook boven Kwantiteit kon gaan!
• De stad die aantoonde dat goed gecoördineerde aanvallen veel effect hadden! ( ruim veertig aanvallen, meer als tien forten winst in èèn dag!)
• De stad vol met mensen vanuit heel de Benelux, eenieder even bijzonder met verschillende kwaliteiten en karakters!
• Stad die lange tijd #1 heeft gestaan!
• Stad die lange tijd als een van de kleine steden domineerde!
• Stad die zijn stempel heeft gedrukt op W1!
Uiteindelijk kan ik terugkijken op een super tijd in The East, samen met jullie allemaal. Hiervoor eenieder van jullie: Hartelijk bedankt! Mij zul je niet meer tegenkomen op andere werelden.. The East zal blijven bestaan als stad. Mijn account gaat ook niet op delete. Ik laat het aan jullie zelf of jullie blijven, vertrekken, deleten. Vanuit de The East leiding zal er weinig input meer komen.
Bedankt voor jullie tijd, energie, plezier en enthousiasme!

Lytho

Onderstaand bericht als aanvulling van het profiel van The East

The East stopt na lange tijd ermee. Bedankt vrienden voor de mooie tijd. Bedankt vijanden voor het spel. Bedankt W1 voor de mooie tijd.
 

DeletedUser

The-East is inderdaad een mooie stad geweest ik weet nog dat ik als nieuweling tegen the-east op keek. (het had toen nog 20k punten ofzo) en dat ik net zoon stad wou. Dat van die mega grote allianties is ook niet normaal heb ik liever ook niet en als kleine stad domineerde the-east inderdaad flink. Jammer dat ze nu stoppen maar in mijn ogen is het een van de beste steden ooit.
 

DeletedUser

Jammer heel jammer. Is toch de stad der steden geweest.


Maar stopt de east nou of jijzelf?
 

DeletedUser

Jammer heel jammer. Is toch de stad der steden geweest.


Maar stopt de east nou of jijzelf?

Ik heb tijden geleden al een stap terug gedaan in de leiding van The East en was enkel nog met een adviserende rol daar.. Ik was al inactief en ''gestopt.''

En voor mezelf hoef ik geen heel topic te maken, zo belangrijk vind ik mijzelf niet.
 

DeletedUser8307

Natuurlijk was The East een goede stad. Misschien wel (vroeger althans) dé beste stad.

Jullie waren natuurlijk de beste stad in duels met topduellanten zoals Freewilly en Tha Realeast. (Allebei gestopt btw :() (En zo zijn er nog goede duellanten in jullie stadje).

Goed, jammer dat hij gaat. Proficiat toch met alle prestaties die je opgesomd hebt.
 

DeletedUser

toen ik met the west begon, keek ik ook heel erg op naar the east
ik weet nog dat ik dacht: daar wil ik in :D
maar door die allianties is de roem en dominatie inderdaad verloren gegaan, wat erg jammer is
 

DeletedUser8307

toen ik met the west begon, keek ik ook heel erg op naar the east
ik weet nog dat ik dacht: daar wil ik in :D
maar door die allianties is de roem en dominatie inderdaad verloren gegaan, wat erg jammer is

Ik heb nooit in The East willen zitten. Dacht er ook niet bij na, toen had ik ook een eigen stadje genaamd The Palace City met vrienden. :) (+/- 6 leden)

Nu ben ik inmiddels leider van VSW - CrimeArea II met rond de 45 leden. :)
 

DeletedUser

jammer dat The East verdwijnt, en als je nog een stad zoekt nu The East uit elkaar is gevallen, kom gerust in mijn nieuwe stad: New Sunshine. :D
 

DeletedUser

jammer dat The East verdwijnt, en als je nog een stad zoekt nu The East uit elkaar is gevallen, kom gerust in mijn nieuwe stad: New Sunshine. :D

Hij gaat er niet uit zegt hij net en wees niet zo zielig om hier reclame te gaan maken:rolleyes:
 

DeletedUser9519

Prachtige stad, ik zit er niet lang en ik ben pas gekomen doen The East al vrijwel niets meer was. Maar het was voor mij de beste stad van W1 die tijd.

Ik blijf zo lang mogelijk hangen hoor :)
 
Toen ik begon keek ik erg op tegen The East, wat toen toch wel de beste stad was. Veel topspelers zaten er in, en in duelleren waren ze ook goed.
De laatste tijd is het imago wat minder geworden, goede spelers stopten, leiding ging weg, en ze werden overmeesterd door de stedengroepen.

Helaas is dit het resultaat, een van de betere steden die er mee stopt.
 

DeletedUser

jammer heb altijd tegen jullie opgekeken, maar ik zag het eigenlijk ook wel aankomen.

mvg

mmfeb3
 

DeletedUser

Ik ben blij dat ik in The East heb gezeten. Heb er veel kunnen leren en uiteindelijk ook het stokje van Lytho overgenomen als eindverantwoordelijke. Toen was de stad al op vele fronten uitgeschakeld. Maar op één front hebben we lange tijd kunnen heersen. De duels, lang met 8 man in de top 15 gestaan. En zelfs nu staan er nog veel in de top. Helaas komt aan alles een einde, het was een mooie geschiedenis van voor mij de beste stad die er is geweest.
 

DeletedUser385

goed bericht, ik ben trots op jullie!

ik ken the east vanaf het begin, met al zijn minpunten erbij!

maar ook met pluspunten:)

hopelijk komt zo'n goede leiding nog ooit terug///
 

DeletedUser

ik was net van plan om met een vriend naar de The East te komen:D
maar nu jullie gaan stoppen kan dit niet meer:(
maar zal blijven proberen :D
 

DeletedUser3430

Was ooit een leuke stad, heb er misschien wel mijn leukste tijd op The West beleefd.
 

DeletedUser

Jammer om te horen. The East mag als 1 van de beste steden ooit genoemd worden in mijn ogen en zeker een boegbeeld in dit spel. Vele topspelers hebben in deze stad gezeten.

De oude garde verdwijnt en er komen nieuwe spelers en steden voor terug....
 

DeletedUser

Erg jammer dat the east stopt het was de beste stad ooit van thewest.nl;)
voor iedereen uit the east die stopt sucses in the real life
 
Bovenaan